تربچه!

شب سفر

1394/6/10 22:24
نویسنده : مامان تربچه!
989 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

 

خوبی مامانی؟

 

امشب, شب سفر هست

 

سفر به سرزمین خوبی ها و نور ....

 

حس خیلی عجیبیه

 

هیجان, یک کم استرس, ابهام و گنگی

 

خلاصه حس جدیدیه!

 

فردا ساعت 4 عصر باید جمع بشیم برا خداحافظی و بعدش بااتوبوس منتقل مشیم به فرودگاه.

 

ساعت 21:40 پرواز می کنیم. توی اهواز توقف داریم و بعدش میریم به سمت مدینه.

 

تمام سعی خودم رو می کنم تا خاطرات روزانه رو بنویسم.

 

خداحافظی ها و حلالیت طلبی ها تموم شده.

 

مامان جون خدیجه هم رفتن تهران تا عمه سلما رو راهی آلمان کنن. چون رفتن عمه و رفتن ما تقریبا همزمان شد.

 

بابا جون منصور از جهرم اومدن برا بدرقه.

 

خبر دیگه ای نیست

دوستت دارم عزیزکم 

 

 

 

صفحه ی مامان تربچه در اینستاگرام

kianaafzali@

پسندها (1)

نظرات (10)

مامان ثمین
10 شهریور 94 22:43
ان شاالله به خوبی و سلامتی مشرف بشید و با اعمالی مقبول درگاه خداوند برگردید.التماس دعا حتما برای من دعا کن خدا حاجاتم رو بده.
خاله جون
10 شهریور 94 23:17
خدا پشت وپناهت عزیزم،ان شالله به آرزوهای قلبیت برسی ماروهم فراموش نکنی،التماس دعا
همراه رایانه
10 شهریور 94 23:21
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی (شبانه روزی) به مشکلات رایانه ای و موبایل می باشد. تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت : 9099070345 اطلاعات بیشتر: http://www.poshtyban.ir
نانا
14 شهریور 94 3:31
زیارتت قبول گلم الهی که بهترینها نصیبت بشه
خاله جون
20 شهریور 94 22:35
خدا پشت وپناهت عزیزم، ان شالله به آرزوهای قشنگت برسی،وهرچه در دل داری برسی التماس دعا
ندا
27 شهریور 94 4:30
سلام دوست جون، التماس دعا خیلی دلم برات تنگ شده بود
مامان ثمین
6 مهر 94 13:43
سلام دوست من.زیارت قبول ان شاالله صحیح و سالم هستید؟این چند روز خیلی به فکرتون بودم و برای سلامتیتون دعا کردم. التماس دعا
خاله جون
8 مهر 94 23:57
مامان ابوالفضل
13 مهر 94 1:17
سلام عزیز، نگران سلامتیه شما هستم
خاله جون
24 مهر 94 21:20
سلام عزیزم خوبی دوست من ،کامنتارو که دیدم تایید کردید خیالم راحت شد،خیلی بفکرتون بودم...زیارت قبول عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد