تربچه!

بازگشت از حج پرماجرا!

1394/7/27 15:05
نویسنده : مامان تربچه!
857 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

 

خوبی مامانی؟

 

ما از سفر حج برگشتیم!

نمی دونم چی بگم,

فقط می تونم بگم که عجیب ترین و پرحادثه ترین سفر زندگیم بود.

 

الان دارم خاطراتم رو می نویسم و ویرایش می کنم.

نمی دونم کی فرصت کنم و بتونم برات اینجا بنویسم.

تمام تلاشم رو می کنم که خاطراتم رو به چاپ برسونم,

تو هم دعا کن مامانی.

 

راستی

بابا سینا شد حاج بابا

منم شدم حاج مامان!

 

 

خبر دیگه ای نیست

دوستت دارم عزیزکم 

 

 

 

صفحه ی مامان تربچه در اینستاگرام

kianaafzali@

پسندها (1)

نظرات (2)

همراه رایانه
27 مهر 94 20:44
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR
مامان ثمین
28 مهر 94 0:15
سلام حاج مامان.زیارت قبول.میشه ازتون خواهش کنم برامون بگید چی دیدید؟چی شد اونجا؟از تلویزیون خیلی دیدیم و شنیدیم ولی شما خودتون اونجا بودید و از نزدیک فاجعه منا رو لمس کردید برامون بگید لطفا.......
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد