تربچه!

1392/10/16 8:34
نویسنده : مامان تربچه!

جمعه 29/9/92

امروز روز آخر سفر هست. ساعت 7 صبح بیدار شدیم. چمدون رو آماده کردیم و رفتیم برا صبحانه.

و اماااااااااا بعد از صبحانه. رفتیم دوچرخه سواریییییییییی

وااااااااای خدای من. بعد از 20 ساااااااااال دوچرخه سواری کردم

خیییییییییییییییییییییییییلی کیف کردم  واقعا عالی بود. کل کیش یک طرف, دوچرخه سواری یک طرف! بین راه هم هرجا می دیدیم قشنگه, می ایستادیم و عکس می گرفتیم. دوچرخه سواری در مسیر مخصوص دوچرخه که از کنار ساحل رد میشد بود. برا همین خیلی زیبا بود و کلی حال کردیم

اما موقع برگشت پدرمون در اومد! چون هم بیشتر سربالایی بود و هم رو به باد بودیم اون هم باد تقریبا شدید!

بعد از 2 ساعت دوچرخه سواری برگشتیم هتل, اتاق رو تحویل دادیم, چمدون ها رو توی اتاق مخصوص گذاشتیم و قدم زنان رفتیم به سمت ساحل. یک آلاچیق گیر آوردیم و نشستیم توش. بابا سینا نیم ساعت همون جا خوابید, من هم خیلی خسته بودم اما این جور جاها خوابم نمی بره! برا همین شروع کردم عکس گرفتن تا سرگرم بشم!

راستی توی این مدت چند تا عکس هم برا آزمون عملی عکاسی گرفتم!

بابا سینا که بیدار شد, کنار ساحل قدم زدیم. رفتیم توی یک کافی شاپ ساحلی و چایی خوردیم. خییییییلی چسبید!

همین طور کنار ساحل قدم زدیم تا ساعت طرفای 5 که برگشتیم سمت هتل. چمدون ها رو تحویل گرفتیم و رفتیم فرودگاه. پروازمون ساعت 7 بود که با حدود 30 دقیقه تاخیر انجام شد.

این هم پایان سفر به کیش!

نکات سفر:

1- ما هتل 3 ستاره ی ارم بودیم (سوئیت محوطه).این نکته رو در ذهن داشته باشید که کلا هتل های کیش رو یک ستاره ازشون کم کنید تا بشه ستاره های واقعی اون هتل!

به اندازه ی پولی که داده بودیم, خوب بود اما سرویس بهداشتیش خیلی بد بود. فرنگی بود. یک بوی خاصی هم توی سرویس بهداشتیش میومد.

رفتار کارکنانش بد نبود.

غذاشون خیلی خوب بود. من و بابایی 3 روز رو جوجه کباب خوردیم!!!!!

مثبت ترییییییین نکته ی این هتل, نزدیکیش به دریا و مراکز خرید بود. یعنی اگه قرار باشه دوباره بریم کیش, همین هتل رو انتخاب می کنیم!

7-8 دقیقه پیاده تا ساحل.

10 دقیقه پیاده تا پردیس 2.

بقیه ی مراکز خرید هم که همه نزدیک هم هستن.

حدود 20 دقیقه هم تا اسکله ی تفریحی.

یعنی دیگه واقعا نیازی به استفاده از تاکسی و مینی بوس نیست مگر برای رفتن به پارک دلفین.

2- به هیچ عنوان بلیط مراکز تفریحی رو از گردشگری هتل ها نخرید. چون واقعا گرون می دن. هرچی می خواید بخرید از هایپر مارکت بخرید. برا نمونه:

بلیط گشت جزیره رو  گردشگری هتل ما می داد نفری 10.000 تومن

همون رو توی اینترنت می دادن نفری 7.000 تومن

اما ما همون رو از هایپرمارکت خریدیم نفری 5.000 تومن

البته پارک دلفین تخفیف نداره مگر این که مثلا توی هتل داریوش اقامت داشته باشید.

3- چون ما خرید خاصی نداشتیم, اطلاع زیادی از بازارهاش ندارم. اما می دونم که اونجا شکلات خارجی و لباس های مارک رو میشه با قیمت پایین تر خرید. البته دوربین و موبایل هم شنیدم مقداری ارزون تر هست.

از رستوران ها و فست فود ها هم چون نرفتم اطلاعی ندارم!

4- اگر پارک دلفین میرید, دوربین حرفه ای با خودتون نبرید چون اجازه ی ورود نداره. در عوض تا می تونید تنقلات با خودتون ببرید + شام. چون ساعت 3 تا 10 اونجا هستید و قیمت ها هم سرسام آور!

5- برا کشتی آکواریوم, کشتی "گردشگر 1" خیلی خوب بود. هم دی جی خوبی داشت و هم بزرگ بود. حتما با خودتون بیسکوییت مثلا ساقه طلایی ببرید. برا ماهی ها که بریزید همه شون سمت شما جمع میشن!

6- سعی کنید کشتی آکواریوم رو سانس ساعت 12 ظهر بگیرید. چون سانش آخر صبح هست و عجله ای برا برگشتن به ساحل ندارن!

مامان ارمیا و ایلمان
16 دی 92 8:53
سلام دوستم. خوبی؟ خوش به حالت که انقدر خوش گذشته. من تا حالا کیش نرفتم. ایشالله رفتیم نکاتی که گفتی رو اجرا می کنیم. ایشالله همیشه خوش باشین.
17 دی 92 18:10
سلام عزیزم سفر به خیر و سلامتی انشاالله همیشه به سفر و شادی باشهلذت بردم از خوندن سفرنامه
مامانِ عسل
21 دی 92 14:08
ای نعمت باطنی عالم مهدی وی نور دل نبی خاتم، مهدی تکمیل نموده رب به تو نعمت ها ای نعمت جاری دمادم ، مهدی * سالروز آغاز امامت و ولایت گل سرسبد عالم هستی، تبریک و تهنیت *
1 بهمن 92 19:52
سلام ما اومدیم
9 بهمن 92 18:04
کجایی مامانی بازم غیبت کردی ؟ نمره انظباط = 0 دلمون برات تنگ شده زودی بیا . . .
20 بهمن 92 22:34
مامان عسل
24 بهمن 92 7:33
واااااااااااااااااااااااااااااااااای دلمان خواسسسسسسسست شششششاد و خوشششحال باشین همیشه
بانو
12 اسفند 92 16:09
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir
مامانِ عسل
14 اسفند 92 10:00
چه دعایی کنمت بهتر از این: که کنار پسر فاطمه هنگام اذان، سحر جمعه ای از سال جدید در شبستان بقیع، قامتت قد بکشد وقت نماز، به نمازی که نثار حرم و گنبد برپاشده ی حضرت زهرا بکنی.
8 فروردین 93 10:44
سلام عزیزم سال نو مبارک انشاالله سال خوبی داشته باشید
مامان عسل
سسسسسسسلام غیبتت طولانی شده هاااااااااااا دلمان تنگییییییییییییید
مامانی
توفیق الهی قسمتتان شده تشریف بیارید.منتظرتونم
بانو
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو