تربچه!

تحویل گرفتن خونه

1390/10/22 16:27
نویسنده : مامان تربچه!
757 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

امروز بالاخره خونه رو تحویل گرفتیم 

رسما صاحب خونه شدیم 

خدایا به داده و ندادت شکر 

امام رضا تا آخر عمر مدیونتم.

ساعت 9:30 دوباره رفتیم و خونه رو بررسی کردیم که مشکلی نداشته باشه. بنده ی خدا خونه رو تمیز تحویل داد. فقط باید یک دستی به دیوارهاش بکشیم که اون هم میخوایم رنگ "بلکا" بزنیم و لازم نیست قبل از اسباب کشی باشه. چون رنگ بلکا اصلا کثیف کاری نداره. مامان جون خدیجه اینا بدون این که وسائلشون رو جمع کنن خونشون رو رنگ بلکا زدن.

بعد رفتیم بنگاه تا بقیه ی پول رو بدیم که دیدیم بنگاه بسته هست (ساعت 10 صبح!!!). بابا و آقا امین (شوهر خاله زری) رفتن توی ماشین طرف و پول و کلید رو رد و بدل کردن، توی قولنامه هم نوشتن و امضا کردن و به سلامت.

بعدش هم رفتیم فخرآباد (خونه قبلی) و آینه و قرآن رو بردیم خونمون. حالا باید به فکر قربونی هم باشیم  جای اکثر وسائل رو هم مشخص کردیم (البته یواشکی و توی دلم جای تخت و کمد تو رو هم مشخص کردم عزیزکم  این خونه فقط تو رو کم داره)

خدا رو شکر خونه ی جاداری هست اگه انباری هم داشت که معرکه بود.

قرار بود فردا اسباب کشی کنیم اما از دیشب هوا بارونی شده (شدیــــــــد همراه با رعد و برق) و تا آخر وقت فردا هم ادامه داره. خدا رو شکر که بارون خوبی هم هست، اسباب کشی ما هم فدای این هوای خوب! حالا معلوم نیست اسباب کشی کی بشه.

از صبح تا حالا دارم برا همه ی مستاجرها دعا می کنم  اون هایی رو که میشناسم اسم می برم (مثل دوستای خوب نی نی وبلاگی)  برا بقیه هم به طور کلی دعا می کنم. ان شاالله آرامش و شادی مهمون دل همه باشه.

دوستت دارم عزیزکم  

بوووووووووس

 

 دوستای گلم

فهیمه جون همچنان محتاج دعا هست. دیروز دوباره خونریزی داشت اما خدا رو شکر به خیر گذشت. دکتر گفته احتمالا هفته ی دیگه زایمان باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان صفا
22 دی 90 17:41
هورااااااا... به سلامتي عزیزم.. مبارک باشه ما رو كه تو دعاهات فراموش نميكني... امروز تو TV ديدم سعدیه بارون ياد شما افتادم..


آره بارون شدیده
به یادتون هستم
مامان حارث
22 دی 90 21:23
سلام
مامانم زنگ زده گفت بارون شدیده


آره عزیزم
خدا رو شکر بارون خوبی داره میاد
مامان یاس
22 دی 90 21:30
سلام خیلی خوشحالم که به نی نی شما سرزدم ودیدمش خداحفظش کنه
حتما به وبلاگ من سربزنین مطالب مهمی گذاشتم

سلام عزیزم
لطف داری
اما من نی نی ندارم!
منا مامان الینا
23 دی 90 0:32
سلام عزیزم
چقدر خوبه که اینقدر خوشحالی
خونه نو مبارک باشه خانمی
انشالا تا سال دیگه هم جمعتون سه نفره بشه و خونتون پر بشه از صدای گریه های نصف شب نی نی !

سلام
ممنون عزیزم
مامان ابوالفضل
23 دی 90 7:51
هورااااااااااااااااااااااااااااا مبارکه مبارکککککککککککککک
مامان گیسو
24 دی 90 21:30
الهی به سلامتی و دل خوش
الهی تربچه عزیزم تو همین خونه به دنیا بیاد و دلت رو شاد کنه
بوسسسس

ممنون عزیزم
خاله جون
24 دی 90 21:56
خوشحالم که خوشحالییییییییییییییییییییید
همیشه شاد باشید


ممنون خاله جون
مامان نفس طلایی
24 دی 90 22:15
مبارکه به سلامتی و با دل خوش
مامان امیر علی
24 دی 90 23:39
وای خو شبه حالتون .می دونم چه حس قشنگیه ادم بره توی خونه خودش ایشاله به حکمت خداوند نی نی نازتون هم می یاد و خوشیحاتون چند برابر می شه .به حکمت خدا هرگز شک نکن .بوس

ممنون عزیزم
مامان نازی نرگس
25 دی 90 0:02
سلام خانمی تبریک میگم به شادی و خوشی انشااللهخیلی خوشحال شدم از اینکه خونتون رو تحویل گرفتیدایشالا که توی همین خونه یه تربچه نقلی بیاد و یه خونه پر از هیاهو و سر و صدا و خنده معصومانه و کودکانه داشته باشید
مامان آرین
25 دی 90 8:19
سلام ایشالا به سلامتی . مبارک باشه .
مامان ماهان
25 دی 90 8:42
هوررررررررررررررررررررررررا مبارکه عزیزززززززززززززززززززززززززم


ممنوووووووووون
مامان نی نی ناز
25 دی 90 19:16
سلاممممممممممممممم

به به چه خبر خوشی

به مبارکی و دلخوشی ان شالله

ان شالله تربچه جون تو همین خونه دنیا بیاد و خوشبختیتون رو تکمیل کنه

ان شالله تو خونتون همیشه شادی باشه


ممنون عزیزم
نارینه
25 دی 90 21:23
خداروهزاران بار شکر که صاحب خونه شدید
شکر شکر شکر

واسه بلکا تبلیغات انجام میدی !! هههههه

ایشالله که تو همین اسباب کشی نینی بپره تو دلت !!

مرسی که برای من و امثال من هم دعا میکنی صاحبخونه جون ...

بوووووووووووس

ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد