تربچه!

من و خیابون!!!

1390/8/14 11:21
نویسنده : مامان تربچه!
1,126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

یک ماجرای بامزه!

امروز برای اولین بار از وقتی از تهران اومدیم، جایی کار داشتم و مجبور شدم خودم تنهایی برم. واااااااااای نصف خیابون ها و ایستگاه های اتوبوس رو یادم رفته بود! هرچی فکر می کردم یادم نمی اومد باید سوار کدوم اتوبوس واحد بشم و کجا پیاده شم!!! واسه همین و اشتباه کردن ایستگاه ها مجبور شدم کلی پیاده روی کنم! تازه نزدیک بود اتوبوس اشتباهی هم سوار بشم.

خلاصه این که بعد از 2سال تهران بودن هنوز به خیابون های شیراز عادت نکردم!!!

راستی

امروز به نوعی اولین روز کاری بابا سینا بود. مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــه

بابا جون کاوه زحمت کشیدن و بابا سینا رو به یک شرکت معرفی کردن برای سرپرستی کارگاه. یعنی یه جورایی بابایی رسما شد "آقای مهندس"!!!

البته بابا سینا بیشتر تدریس دوست داره تا کار آزاد اما تا وقتی برای ادامه ی سربازی اعزام بشه خوبه. می خواد 2ماه آزمایشی اونجا کار کنه و بعد تصمیم نهایی رو بگیره.

هر چی خیره پیش میاد

دعا کن گلکم

دوستت دارم

بووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان گیسو
14 آبان 90 12:22
سلام دوست گلم
کار همسرت مبارکه ان شاا... همیشه موفق باشید
وای تصور کردم چطوری اسیر راهها شده بودی خیلی بده منم یه بار اتوبوس اشتباهی سوار شدم خدا می دونه چی کشیدم

سلام عزیزم
آره خیییییلی ضایعه!!!!!!!
مامان آرین
14 آبان 90 13:46
کار بابایی مبارکه

ممنون عزیزم
سحر مامان آراد
14 آبان 90 18:48
انشالا به سلامتی
عزیزم مراقب خودتو تربچه جون باش


ممنون
راستش تربچه خودش مواظب خودش هست! اون بالا ها بهش خوش میگذره نمیاد پایین!!!
ناربنه
14 آبان 90 19:59
خدا قوت خانومی !!! بابت پیاده روی !!

حالا حالاها وقت داری تا خیابونارو یادت بیاد .... عجله نکن

برای بابای تربچه هم آرزوی موفقیت دارم

پس کی میری دنبال تربچه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنون عزیزم
والا ما دنبال تربچه هستیم اما اون دنبال ما نیست!
مامان امیر علی
14 آبان 90 20:11
عزیزم این همه ارامش زندگیتون و کار بابایی را هم تبریک می گم .امیدوارم همیشه شاد باشین .اما این روزها کاره ازاد بهتره ها

ممنون
حالا تا ببینیم چی میشه!
خاله پپو
15 آبان 90 8:25
کار بابایی مبارک.
راستی کیمیا جونم من دیروز که روز 22 پری بود رفتم آزمایش. بتام 0.1 بود و یعنی اینکه این ماه هم خبری نیست....

ممنون گلم
نگران نباش
بالاخره میااااد
مامان ارميا
15 آبان 90 10:25
سلام عزيزم. كار بابايي مبارك. موفق باشه.ايشالله هر چي خيره پيش مياد.

سلام گلی
ممنون
فاطمه
15 آبان 90 10:32
سلام کیانا جون،کار آقات مبارک،مرسی که به ما سر میزنی

سلام عزیزم
ممنون
مامان ابوالفضل
15 آبان 90 20:40
بابایی مبارکهههههههههههههههههه
امیدوارم شغلی که دوست دارن هم داشته باشن

ممنوووووووون
مامان ماهان
18 آبان 90 8:33
مبارکه عزیزم
الهی هر جا باشی موفق باشی

ممنون عزیزم
مادر کوثر و علی
12 دی 90 15:39
سلام عزیزم وبلاگتو خیلی دوست دارم
خیلی خوشگل مینویسی
همه مطالب این صفحه رو خوندم و لذت بردم
ببخشید که برای هر مطلب نظر جداگانه ای ندادم

برات آرزوی سلامتی و شادی و خوشبختی میکنم از ته دل


سلام عزیزم
نظر لطفت هست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد