تربچه!

حسنا بانو

1394/11/6 9:19
نویسنده : مامان تربچه!
905 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

 

خوبی مامانی؟

 

بالاخره حسنا خانم به دنیا اومد!

 

بله, هدی خواهردار شد.

 

 

هفته ی قبل به دنیا اومد و من شب پیش خاله زهرا توی بیمارستان موندم.

 

این حسنا خانم ما از ساعت 3 صبح تا 7 صبح یک ریز گریه کرد و من و خاله زری رو زا به راه نمود!

 

ساعت 7 صبح خوابید اما من و خاله زری دیگه خوابمون نبرد!

 

من که تا 3 روز بعدش کمبود خواب داشتم!

 

خدا رو شکر هر دو سالم و سرحال هستن

 

هدی هم گاهی وقات شیطونی و حسادت می کنه اما خیلی دوستش داره

 

ما اطرفیان هم تمام اصول روانشناسی رو در مورد ورود فرزند دوم رعایت می کنیم!

خداییش کار خیلی سختیه!

 

 

روزهای فرد هدی کلاس قرآن داره که فعلا من باهاش میرم. ایام خوب و خوشی هست! من و هدی با هم ...

 

چهارشنبه ی هفته ی دیگه هم قراره از طرف مهدکودش بره موزه, قراره من هم باهاش برم

فکر کنم من از هدی بیشتر هیجان دارم برای موزه!

 

خبر دیگه ای نیست

دوستت دارم عزیزکم 

 

 

 

صفحه ی مامان تربچه در اینستاگرام

kianaafzali@

پسندها (1)

نظرات (1)

کرمانشاه گهواره تاریخ و تمدن
23 دی 95 12:14
سلام. تنهایی آدما به عمق یک دریاست...ولی برای پر کردنش یک لیوان محبت کافیست وبسایت گردشگری کرمانشـاه و مراکز خرید کرمانشـاه kermanshahan2020.blogfa.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد