تربچه!

مامان فعال می شود!!!

1390/8/18 9:43
نویسنده : مامان تربچه!
816 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

مامان فعال می شود!!!

من یک سایت زدم!!!!!!

البته نزدم ها, افتتاح کردم!!!

اسمش "ماه بانو" هست

البته هنوز خییییییییییییییییییلی کار داره

من هم زیاد وارد نیستم. البته بابا سینا کمکم می کنه اما طول میکشه تا راه بیافتم. این همون کاری بود که توی چند تا پست قبل تر گفتم دارم انجام میدم.

البته بنر متحرکش رو با اجازت توی همین وبلاگ گذاشتم (سمت راست, زیر "پروفایل تربچه"). 

از همه ی دوستای خوبم دعوت می کنم تا به سایت من هم سر بزنن و عضو بشن. اگه عضو بشید می تونید هر مطلبی که به نظرتون خوب و جالب اومد بذارید توی سایت. یعنی شما هم میشید نویسنده ی سایت. اصلا صاحب اصلی سایت "ماه بانو" شما دوستای خوبم هستید.

پس اگه دوست داشتید سر بزنید, عضو بشید و متن و مقاله بذارید.

خیییییییییییییلی دوست دارم با کمک هم این سایت رو رونق بدیم. من که به جز شما دوستای گلم کسی رو ندارم. واسه همین دوست دارم دست به دست هم بدیم و فضای نت رو بترکونیم!!!!!!!!!!

راستی

برای هر مطلب کامنت هم میتونید بذارید (این یعنی این که توی سایتم کامنت بذارید!!!!!!!)

پس منتظرتون هستم

هر سوال, پیشنهاد و انتقادی هم که داشتید در خدمتم. دوست دارم کمبودها رو بهم بگید و همین طور از ابتکارات و خلاقیت هاتون هم برای بهتر شدن سایت (که متعلق به خودتون هست) استفاده کنم

http://www.maahbanoo.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان ارميا
18 آبان 90 9:41
كامنتي كه گذاشتي رو ديدم. ممنون. ارائه نظرات من فعال نبود. نمي دونم چرا.
مامان ارميا
18 آبان 90 9:42
آفرين سايت درست كردي. تا جايي كه بتونم كمك مي كنم. موفق باشي دوست خوبم.

ممنون دوست خوبم
به کمک همتون احتیاج دارم
مامان ارميا
18 آبان 90 9:50
سلام خواستم عضو ماه بانو بشم همش ميگه نام كاربري با مشكل مواجه است. نمي دونم مشكل كجاست.

گلم واسه عضویت ماه بانو
توی منوی سمت چپ
"عضویت سریع" رو پر کن و دکمه ی "عضو شوید" رو بزن
اگه این کار رو میکنی و ارور داد شاید نام کاربریت قبلا کس دیگه ای گرفته باشه با نام کاربری جدید امتحان کن
مامان محمدرضا(شازده کوچولو...)
18 آبان 90 9:52
سلام دوست عزیز
تبریک میگم ، ان شاالله که موفق باشی

سلام گلم
ممنون
مامان امیر علی
18 آبان 90 9:52
افرین خانمی حتما در اسرع وقت سر می زنم .و ممنون از پیشنهادت و معرفی سایت عکس واسه امیر علی ممنونم.حتما سر می زنم

قابلی نداشت
دوست دارم چیزهای قشنگی که میبینم به شما هم معرفی کنم
مامان امیر علی
18 آبان 90 9:53
همیشه شاد و موفق باشین .دوستداران شما مامان امیر علی و امیر علی

ممنووووووووووون دوست خوبم
مامانی کسرا
18 آبان 90 10:38
خانمی من نفهمیدم چطوری می تونم عضو بشم؟

توی منوی سمت چپ
"عضویت سریع" رو پر کن و دکمه ی "عضو شوید" رو بزن
به همین سادگی!
مامان نيني
18 آبان 90 11:16
سلام عزيزم كي تربچه دنيا مياد؟ با تبادل لينك موافقي؟

سلام عزیز
خدا میدونه تربچه کی میاد!
سارینا
18 آبان 90 12:51
مبارک باشه عزیزم به سلامتی ایشالا چشم حتما سر میزنم
نارینه (نانا)
18 آبان 90 16:38
مامانه تربچه فعال میشود

چه کار خوبی ...

کمکی از دستم بربیاد حتما عزیزم ..

بووووووووووس

ممنون
عزیزم می تونی مطلب بذاری و سایت رو پربار تر کنی
مامان فهیمه
19 آبان 90 8:58
سلام:
مبارکهههههههههههههه
خیلی خوشحال شدم عزیزم.
منم عضو شدم.
امیدوارم موفق باشی خانم گل.

سلام
ممنوووووووووون
شکلات مامانی وباباش
19 آبان 90 15:49
سلام سایت جدید مبارک اشاا... موفق باشی

سلام
ممنون
مامان ابوالفضل
20 آبان 90 0:57
سلام
قبلا اومده بودم سایت ماه بانو رو دیده بودم
حتی لینک هم کرده بودم
مبارکهههههههههههههههه


سلام
ممنووووووون
sara
20 آبان 90 19:47
مباركههههههههههههه عزيزم


ممنون عزیزم
مامان نی نی ناز
21 آبان 90 12:58
سلام به به مبارکه ... موفق باشید
مامان علیرضا
21 آبان 90 14:15
سلام خانومی.ممنون از نظراتت. تبریک بخاطر جهانی شدنت امیدوارم که همگی ما مادرها همیشه فعال و همراه با علم همیشه پیشرونده باشیم
خاله جون
21 آبان 90 16:53
تبریک می گم ماهم عضو شدیم به خانم فعال
مامان گیسو
21 آبان 90 17:48
سلام عزیز دلم
موفق باشی
حتماً می آم و عضو می شم
مشخصه که سایت جالبیه
ممنونم از زحماتت
بوسسسسس

سلام عزیز
ممنون
مامان پریاگلی
21 آبان 90 19:24
ایول ایول

بابا تو دیگه کی هستی

هر کمکی که از دستم بربیاد در خدمتم

ممنوووووون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 آبان 90 21:04
کار جالبیه حتما سر می زنم و عضو می شم دوست خوبم.
زهرا
22 آبان 90 10:22
سلام ماه بانو جان.من الان عضو سایتت شدم و با اجازه لینکتون کردم.هنوز به خوبی سایت گردی نکردم اما از ظاهر مشخصه که پربار و مفید هستش.


سلام عزیزم
ممنون
هنز خیلی راه داره تا پربار شدن
روی کمکتون حساب میکنم
خاله پپو
22 آبان 90 11:08
سلاااااااااااااام کیانا جون.
بالاخره انگار دارم مامان میشم!!!!!

خدا رو ششششششششششککککککککککککررررررررررررر
مامان امیر علی
22 آبان 90 11:38
می بینم که خیلی مشغولی و کم پیدا

آره خواهر
واسه همین میگم کمک کنید تا ماه بانو راه بیافته
مامان آرین
26 آبان 90 11:35
سایتت مبارک باشه گلم

ممنون عزیزم
نازنین نرگس نفس مامان
24 آذر 90 0:55
سلام دوست خوبم شرمنده که یه مدت نبودم خیلی درگیرم 15 روز اهواز بودم و بعد هم ماه محرم که سرمون توی این ماه خیلی شلوغه آخه دقیقا نصف روز رو خونه نیستیم
یکی از دوستامون مجلس داره که ما هر روز پای ثابت مجلسیم و بعد هم حرم 4 ظهر که بزنیم بیرون گاهی 10 گاهی هم 12 میرسیم خونه اون هم خسته اینها رو گفتم که ببخشی که یه مدت نبودم

سلام عزیزم
التماس دعا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد