تربچه!

من و این همه کاااااار !!!

1391/7/11 9:33
نویسنده : مامان تربچه!
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

این اولین پست از خونه ی جدیدمون هست که برات می نویسم.

البته اولین شبی که توی خونه ی خودمون خوابیدیم جمعه 1 بهمن بود. اما بعدش رفتیم جهرم.

دیشب هم برای بار دوم خونه ی خودمون خوابیدیم.

حس خیـــــــــــــــــــــــــلی خوبیه

حس این که زیر سقفی می خوابی که برای خودت هست. نگران اجاره و صاحبخونه و اسباب کشی نیستی

خدایا

دعا می کنم همـــــــــــــــــــــه این حس آرامش رو تجربه کنن

و اما خبر این که

2-3 روز جهرم بودیم و رفتیم دیدن نیکسا خانم که تازه دنیا اومده. اما متاسفانه زردی داره و بستری هست. خدا رو شکر دیشب بهتر شده بود. خدا کنه زودتر مرخص بشه چون خاله جون نرگس خیلی ناراحت و خسته هست.

جهرم که بودیم همه احوال تو رو از من می پرسیدن!!! من هم همه رو دست به سر کردم!!! 

می بینی مامان جون

شما برا اومدن ناز می کنی و جورش رو من باید بکشم!!!

ناشکری نمی کنم

راضیم به رضای خدا

هر وقت دوست داشتی بیا مامانی!

صبح بابایی رفت سر کار و من الان توی خونه تنها هستم. دارم کارتن ها رو باز می کنم و وسائل رو میذارم سر جاش  الان هم دارم استراحت می کنم و برات می نویسم  امروز عصر هم می خوایم بریم مبل سفارش بدیم. گفته دو هفته طول میکشه اما می خوایم بگیم زودتر تحویل بده.

و امـــــــــــــــــــــا


خبر اصلی فرداست!

بلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

فردا عقد دایی هست


هوراااااااااااااااااااا


من و بابا هم داریم لباس هامون رو از زیر آوار در میاریم!!! البته فردا عقد محضری هست و دو هفته دیگه مراسم داریم.

واااااااااااااای چه قدر کار داررررررررررم

ذهنم خیــــــــــلی مشغوله

مغزم داره منفجر میشه

تمام وسائلمون توی کارتن و وسط خونه هست

کلیییییییی خرید برا خونه جدید باید بکنیم

کلیییییییییی کار نکرده هم برا مراسم دایی مونده

مامان جون خدیجه اینا هم دو هفته دیگه برا مراسم می خوان بیان شیراز و توی این وضعیت شلم شوربا باید مهمون داری کنم 

باید تا قبل از اومدن مهمونا خونه رو روبه راه کنم

البته خوبیش اینه که دیگه برا عید خونه تکونی ندارم

خدایاااااااااااااا

تمام این ها در عرض دو هفتـــــــــــه

امشب دایی علی میاد شیراز  ما هم میریم خونه ی مامان جون مرضیه اینا تا همه دور هم باشیم و دایی رو اذیت کنیم!!!!!!

فردا صبح هم همه با هم بریم به سمت محضر

اتفاقات فردا رو در اولین فرصت برات تعریف میکنم

دیگه استراحت بسه

پاشم برم به کارهام برسم!!!

دوستت دارم عزیزکم 

بوووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان عسل و آریا
6 بهمن 90 10:43
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا عزیزمممممممم.انشالله خوشبخت بشن.خونه ی جدید مبارک

ممنون عزیزم
نارینه
6 بهمن 90 12:15
اوه اوه دست دست گیلی لی لی لی لی لی
مامان امیر مهرزاد
6 بهمن 90 12:21
سلام دوست من چرا رمز گذاشتی
شکلات مامانی وباباش
6 بهمن 90 15:09
سلام عزیزم من به جای شما خسته میشم وقتی فکر این همه کار رو میکنم ولی در عوض خونه ای خود آدم یه لذت دیگه ای داره مراسم عقد کنون هم خیلی خیلی مبارک باشه اشاا... همیشه به شادی

سلام
ممنون عزیزم
مامان حسین
6 بهمن 90 18:46
سلام سلام خسته نباشی
مبارک باشه به سلامتی...

سلام
ممنون عزیزم
سارینا
7 بهمن 90 15:05
سلام عزیزم .... خستهخ نباشی ..عوضش که خونت مرتب شد کلیی کیف میکنی
مبارک باشه به سلامتی ایشالا

سلام
ممنون عزیزم
مامان صفا
7 بهمن 90 20:20
بزن کف قشنگ رو مامان تربچه رسما خواهر شوهر می شود.... به سلامتی تا باشه ازین کارا و زحمتا تو خونه خود آدم.... بیااااااااااام کمک... حسابی گلابی شدم.. می تونم همه کارات انجام بدم....

سلام عزیزم
ممنون
لطف داری
مامان پریسا
8 بهمن 90 12:47
وااااای چه خبره بابا خودتو از پا میندازی . آروم آروم.مبارک باشه پس رفتی منزل نو ایشالله به زودی خدا یه سورپرایز خوشکل بهت میده

ممنون عزیزم
خاله جون
9 بهمن 90 15:56
مبارک باشه مراسم عقدکنون انشالله بسلامتی
مبارک باشه خونه جدید با همه زحمتاش ولی خونه ی خودته
خسسسسسسته نباشی عزیزم


ممنون عزیزم
مامان محمد پارسا
11 بهمن 90 12:32
عزیزم خسته نباشی
اسباب کشی خیلی سخته . . .
خونه جدید مبارک به سلامتی

ممنون عزیزم
مامان نی نی ناز
13 بهمن 90 15:15
ان شالله همیشه سرت به کارهای خیر گرم باشه دوستم
مامان امیر علی
14 بهمن 90 17:15
hamisheh be shadi va khoshi .khasreh nabashin.

ممنون عزیزم
مادر کوثر و علی
16 بهمن 90 14:12
مامان نینی
19 بهمن 90 12:17
سلام عزیزم خوبی؟ به منم رمز میدی؟
مامان نینی
19 بهمن 90 12:19
سلام عزیزم خوبی؟ به منم رمزو میدی؟
مامان ماهان
27 بهمن 90 23:24
به به خونه جدید مبارکه عزیزم


سلام
ممنون عزیزم
حسناسادات
2 مرداد 91 11:04
میشه به منم رمز بدین؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد