تربچه!

اندر لاک خود!!!

1390/12/17 9:24
نویسنده : مامان تربچه!
1,851 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

این روزها حال و هوای نوشتن ندارم

نمی دونم چرا

خبر این که بابایی روز دوشنبه پست داشت. پست یعنی این که شب رو باید توی پادگان باشن و نگهبانی بدن. برا همین من دوشنبه شب توی خونه تنها بودم  البته خودم نخواستم برم خونه ی مامان جون اینا. توی خونه ی خودمون راحت ترم. به کارهام میرسم، فیلم می بینم، تمیز می کنم و ...

امروز هم جلسه ی ششم کلاس تصویرسازی هست. تا چند روز آینده کارهام رو برات می ذارم عزیزم.آخه می دونی گلم، باید اول از کارهام عکس بگیرم. تا اینجا مشکلی نیست اما آپلود کردن عکس ها با اینترنت گازوئیلی ما امکان پذیر نیست!!!

راستی گفتم اینترنت

چند وقت پیش با بابایی رفتیم یکی از این شرکت های ADSL، آب پاکی رو ریختن روی دستمون و گفتن مخابرات دستور داده حداقل تا بعد از عید منطقه ی ما رو ثبت نام نکنن  ما هم دست از پا درازتر برگشتیم. اما جلوی مجتمع یک دفتر پیشخوان دولت هست که تبلیغ داده برا ADSL یک شرکت دیگه. ما هم رفتیم و قیمت هاش رو گرفتیم. نمی دونم شرکت خوبی هست یا نه اما فعلا بهتر از هیچیه آخه مسئولش گفت این منطقه فقط همین یک شرکت رو داره برا ADSL.

خبر بعدی این که بالاخره بعد از یک ماه و 4روز مبل هامون رسید!!!  ای بدک نیست. تقریبا دیگه یادمون رفته بود که چی انتخاب کردیم!!!

خاله زری هم همچنان مریض احواله  هنوز دقیق معلوم نیست چشه. آزمایش و ... داده، شنبه جوابش میاد. من که می گم عفونته. آخه هر شب تب می کنه و غدد لنفاویش بزرگ شده. دکتر گفته اگه با قرص خوب نشه  باید عمل کنه. خدا نکنه کار به اونجا ها برسه. عزیزکم برا خاله دعا کن تا زودتر خوب بشه.

خب خبر دیگه ای ندارم

عزیزکم دوستت دارم

بوووووووووووووووووووووس

 

دوست های گلم

ازتون عذرخواهی می کنم که دیر به دیر بهتون سر می زنم. فعلا در لاک خود فرو رفته ام!!! به محض اینه که بیرون بیام، میام پیشتون!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

شکلات مامانی وباباش
17 اسفند 90 10:06
سلام خانومی جای بابای خالی نباشه ایشاا.. خاله زری هم زودی خوب بشه

ممنون عزیزم
بابایی هم هر از 5 روز پست داره
نانازيا
17 اسفند 90 12:17
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اينترنتي بچه ها www.nanazia.ir
نارینه
17 اسفند 90 23:39
چرا دوستم !!!!!!!!!! فرو رفتن در لاک که فایده ای نداره ....... ولی امیدوارم زود زود سرحال بشی و این فقط یه ریکاوری باشه باشه ...
بوووووووووس برات

ممنون عزیزم
مامان صفا
18 اسفند 90 15:11
سلام گلم
انشالله همه چی به زودی بر وفق مراد میشه.. منم این روزا با اینکه باید شاد باشم گه گاه میرم تو فکر و غصه آخه همش میگم من مامان خوبی میشم.. بچم هر مشکلی پیدا میکنه از چشم خودم می بینم و گریه میکنم. برا خودت و خاله زری هم اگه قابل باشیم ذعا میکنیم.

دوستون دارم

ممنون عزیزم
حتما مادر خوبی هستی
سحر مامان آراد
19 اسفند 90 0:35
نبینم تو لاکی
سارینا
19 اسفند 90 22:42
سلام عزیزم .... اخه چرا قربونت برم بیا بیرون از لاکت ایشالا که خواهرتم خوب بشه
مامان نسترن
20 اسفند 90 17:35
سلام دوست جون خوبم. تولد پسری رو به ساده ترین شکل گرفتم خوشحال میشم شمام تشریف بیارین
خاله جون
20 اسفند 90 18:07
سلام عزیزم این پستتون که دیدم خیییییییلی خوشحال شدم انشالله هرچه زودتر آبجی جونتون خوب خوب بشن. انشالله هرچه زودتر ازلاک خودتون دربیایید. همیشه شادباشی گلم
مامان محمد پارسا
20 اسفند 90 18:12
سلام عزیزم الهی نبینم غصه بخوری انشاالله بابایی زودی بر می گرده حال خاله جون هم انشاالله زود خوب بشه راستی مبارک باشه بالاخره رسید مبل ها پیشاپیش سال نو مبارک عزیزم انشاالله زودی از لاکت بیای بیرون
مامان نی نی ناز
21 اسفند 90 11:34
سلامممممم درکت می کنم منم گاهی تو لاک خودم فرو میزم خاله مهربون تربچه هم ان شالله زودی خوب شه ...توکل به خدا
مامان پسر خرداد
21 اسفند 90 12:23
چرا ؟ هر چه بیشتر تو خودت بری مطمئن باش بدتر میشی سعی یه تنوع بدی تو کارهاتو که ایجوری نشی.
مامان امیر علی
26 اسفند 90 22:11
عزیزم ایشاله حالت بهتر می شه .می دونی چند وقت دویدی و هیجان داشتی الان که کمی بیکارتر شدی توی لاک خودت رفتی یا از دوری شو شو هستش .بی خیال عزیزم دنیا محل گذره فکرشو نکن می گذره
مامان ماهان
1 فروردین 91 1:01
سلام برای همه پیش میاد گلم مبلها هم مبارکهههههههههههههههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد