تربچه!

زلزله!

1391/7/20 20:31
نویسنده : مامان تربچه!
995 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

الان که دارم برات می نویسم ساعت 8:20 شب هست و من تنهام.

آخه بابایی تا جمعه ی هفته ی دیگه درگیر نمایشگاه کتاب هست. شب ها خیلی دیر میاد خونه. من هم ترجیح می دم خونه بمونم و به کارهام برسم تا این که برم خونه ی مامان جون. این طوری راحت ترم. این خصوصیت رو از مامان جون به ارث بردم! در هر شرایطی توی خونه ی خودم راحت ترم!

خبر این که

دیشب زلزله اومممممممممممد

واااااااااااااااای من کلیییییییییییییییییی ترسیدم  نمی دونستم از کدوم طرف در برم  بابایی هم واستاده بود و به من می خندید!!!!!!!!!! 

خدا رو شکر تلفات نداشت! 4.8 ریشتر بود. اما خیلی طولانی بود. تمومی نداشت 

جالب تر این که شب خوابیدیم، تا صبح خواب زلزله دیدیم (هر دو تامون!) حتی  3-4 بار از خواب پریدیم (باز هم هر دو تامون!)

صبح بابایی رفت توی اینترنت و اخبار رو نگاه کرد.

می دونی چی گفت؟

گفت نوشته دیشب تا صبح 3 تاپس لرزه داشته 

می دونی یعنی چی؟

یعنی ما خواب زلزله نمی دیدیم، واقعا زلزله بوده!!!!!!!!!!!!

 

دوستت دارم عزیزکم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

نارینه
21 مهر 91 1:36
خداروشکر که تلفاتی نداشت این زلزله ...
مامان ِ هدی
21 مهر 91 20:51
واییییییییی چه وحشتناککککککککککککک
مامان گیسوجون
22 مهر 91 11:30
اکرم
22 مهر 91 12:20
ای جانم
مراقب تربچه نقلیت باش
انشالله بلا و مریضی از همه کوچولوها دور باشه، چه اونایی که اومدن و چه اونایی که هنوز نرسیدن!!!

ایشالااااااااا
سارینا
22 مهر 91 12:25
خدا رو شکر که چیزیتون نشده من خیلی میترسم بابت گفتن اسم دکترت ممنون ولی من اسمشو نشنیده یودم ایشالا که موفق باشی
خاله جون
22 مهر 91 16:06
سلام عزیزم
ای واااااااااااااای جدی زلزله.نهههههههههههه
خداراشکرکه بخیرگذشت.
خوشحالم که برگشتید.تمام پست هاتون خوندم.موفق باشید.
خیلی دلم واستون تنگ شده بود.

سلام
ممنون عزیزم
مامان پریسا
22 مهر 91 19:52
خدا رو شکر که چیزی نشد
مادر کوثر
23 مهر 91 11:01
سلااااااااااااااااام
وای چقد خوشحالم که برگشتی عزیز
چقد دوست دارم نوشته هاتو
بیشتر وقتا میومدم سر میزدم
انشالله به آؤزوهای دلت برسی
به بهترینها
هر چی که تفسیر خودت از بهترین باشه



راستی
امروز تولد سه سالگی دخترم، کوثر جونه
تشریف بیارید

ممنون عزیزم
مبارک باشه
مامان ارمیا و کسری
23 مهر 91 13:05
ای بابا. ایشالله خیره.
مامان نی نی ناز
24 مهر 91 17:45
وای خدا رحم کرده

زلزله خیلی بده ... ان شالله هیچوقت هیچ جا نیاد

انشاالله همه سالم باشن



مریم مامان ملینا
26 مهر 91 22:43
خیلی خوشحالم که خسارتی نداد... بلا به دور
مامان ابوالفضل
27 مهر 91 0:44
سلامممممممممممم ای وای خدا رحم کرد مراقب خودتون باشینا
مادر کوثر
7 آبان 91 14:21
این پست رو خیلی بامزه نوشتین همیشه سلامت و شاد باشین راستی منم فقط تو خونه ی خودمون خیلی راحتم و اهل اینور و اونور رفتن نیستم ما بروزیم. تشریف بیارید خوشحال میشیم
مامان نی نی ناز
24 آبان 91 22:13
بع یادتم عزیزممممممم و برات از خدای مهربون بهترینها رو میخوام امیدوارم ارامش داشته باشی
نارینه
25 آبان 91 1:45
پس چی شد دوستم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کاش یه خبر میدادی قبل از پا کردن پستات
سارینا
27 آبان 91 21:03
عزیزم چی شده بیا بهمون بگو دیگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد