تربچه!

همسایه ی جدید

1392/4/8 14:58
نویسنده : مامان تربچه!
779 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی دیر به دیر آپ میکنم, نمی دونم چرا.

اما خبر خبر خبر

خاله زری اینا و مامان جون راضیه اینا با ما همسایه شدددددددددددددددددددن

هوراااااااااااااااااااااا 

اول خاله زری نزدیک ما خونه خرید, الان اسباب کشی کردن و ساکن شدن, خونه ی مامان جون راضیه اینا تا 2 ماه دیگه آماده میشه ایشالاااااااااااااا. من و بابا سینا خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خوشحالیم, خدا کنه مامان جون خدیجه اینا هم بتونن همین جا خونه بخرن تا وقتی میان شیراز بیشتر بمونن.

خبر دیگه این که من می رم کلاس عکاسی  با کمک بابا سینا هم یک سایت زدم که برای نی نی های خوشکل و ناز, جشن طراحی میکنم  خلاصه این که خیلی سرم شلوغه!

فعلا خبر دیگه ای ندارم

دوستت دارم گلکم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان هدی
9 تیر 92 14:11
سلام: خسته نباشی خدا قوت آدرس سایتتو نزاشتی
مامان علیرضا
9 تیر 92 18:00
سلام خانمی واقعا خیلییییییییییییییی دیر به دیر اپ میکنی ما نگرانت میشیم امیدوارم همیشه سرت گرم شادیهااااااااااا باشه
مامان نی نی ناز
11 تیر 92 18:05
سلاممممممممممم دوست هنرمند من خیلی خوشحالم که این همه فعالی ... خیلی خوبه منم خیلی به عکاسی علاقه دارم ... اونم عکاسی کودک چه کلاسی میری ؟ آموزشگاه ؟ مدرک چی میدن ؟ آدرس سایت طراحی عکست رو میدی ؟ به امید روزی که هردومون روی عکس نینی خودمون کار کنیم. بوسسسسسسسس
مامان ارمیا و ایلمان
12 تیر 92 11:19
سلام. چه عجب. دلمون تنگ شده بود.به به چه خوب. آدرس سایت رو نگذاشتی؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد