تربچه!

دلتنگ حرم امام رضا (ع)

1390/2/21 20:02
نویسنده : مامان تربچه!
1,396 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

دلم خیلی گرفته عزیزکم

آخه باز هم امام رضا ما رو نطلبید

چند روزه با بابایی تصمیم داشتیم بریم مشهد، امروز هرکاری کردیم برناممون جور نشد. یا قطار نبود یا هتل جور نشد یا بابا سینا کلاس داشت یا ...

خلاصه باز هم نشد

آخرین باری که رفتیم مشهد، اسفند 86 بود. چه قدر خوش گذشت. آخه دوتایی تازه کنکور ارشد داده بودیم و حسااااااااابی خسته بودیم. باباجون کاوه بهمون زنگ زد و گفت برای رفع خستگی براتون بلیط مشهد گرفتم، برید خوش باشید

واااااااااااای که چه قدر خوش حال شدیمHappy Danceشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

چه قدر دلم برای صدای نقاره خونه تنگه، برای پنجره فولاد، برای یه گوشه ی حرم واستادن و به ضریح نگاه کردن و زار زار گریه کردن، برای توی صحن سقاخونه نشستن و زل زدن به گنبد حضرت عشق برای ...

چه قدر دلم تنگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان علیرضا
21 اردیبهشت 90 22:30
سلام عزیزم چقدر حس آدما میتونه بهم نزدیک باشه قربون امام رضا که کلی بی تاب داره از قبل عید هوایی شده اما هنوز جور نشده امیدوارم با هم طلبیده بشیم اگه زودتر رفتی سفارش ما رو هم کن
مامان ماهان
22 اردیبهشت 90 9:12
راستی الهی که زودتر بری اگه رفتی از ضامن آهو بخواه که حاجتت و بده من حاجتم و از امام رضا گرفتم مطمئن باش دست رد به سینه ات نمیزنه
مامان حسین
22 اردیبهشت 90 11:37
سلام عزیزم راست گفتی دل منم با اینکه پارسال رفتم ولی تنگ شده برای امام رضا
نارینه
22 اردیبهشت 90 23:43
من آخرین باری که رفتم پابوس امام رضا... اسفند 86 بود ... ماه عسل ... از اون موقع تا حالا هر وقت قصد رفتن داشتیم برناممون جور نشد ... یعنی قسمت نشد که بریم منم دلم تنگه نقاره های آقاست ... انشالله به زودی قسمتتون بشه ...
مامان ابوالفضل
24 اردیبهشت 90 13:03
امیدوارم اینبار قسمت بشه برین همین که از راه دور اینطور بی تاب آقا باشین خودش زیارته، حتی می تونین زیارت نامه امام رضا رو از خونه بخونین به نیت اینکه در جوار حرم ایشانید در کل ما رو فراموش نکنی
نازنین نرگس نفس مامان
15 خرداد 90 18:45
من به نیابتتون حتما حرم میرم و از امام رضا علیه السلام میخوام که زودتر از دلتنگی درتون بیاره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد