تربچه!

پیاده روی مامانی

1390/2/20 19:54
نویسنده : مامان تربچه!
654 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تربچه ی مامان

خوبی؟

من دو روزه که می رم پیاده روییییییییییییییییniniweblog.com

خییییییییییلی حال میده مامانیشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

فکر کن، توی هوای پر از دود تهران بری پیاده روی!Smiley

البته مامان خانمی صبح زود میره که هوا تمیزترهniniweblog.com

البته بابا خان تنبلت میگیره میخوابه!

niniweblog.com

 

اما قول داده از فردا باهام بیاد

امروز بابا سینا رفت جواب آزمایشم رو گرفت

خدا رو شکر ایدز و هپاتیت نداشتم!!!niniweblog.com

اما از جوابهای هورمونش چیزی حالیم نشد.niniweblog.com

 یکی از دوستای مامانی توی نی نی سایت کارمند آزمایشگاهه، فردا صبح جوابا رو براش مینویسم تا بگه هورمون هام خوبه یا نه.

آخه میدونی مامانی، این دکترها که درست جواب آدم رو نمیدن،niniweblog.com

من هم طاقت ندارم تا 7خرداد صبر کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

کودک متفکر
21 اردیبهشت 90 2:46
سلام آیا می دانید حدود 50 درصد از رشد هوشی کودک بین زمان تولد تا 4 سالگی، حدود 30 درصد بین 4 تا 8 سالگی و 20 درصد باقیمانده بین 8 تا 17 سالگی شکل می گیرد؟ آینده كودك خود را از همین حالا بسازید.
مامان حسین
21 اردیبهشت 90 9:51
سلام کار خوبی کردی که بی خیال شدی ورزش هم خیلی خوبه کاش منم همت می کردم ولی یه کم تنبل شدم
مامان ماهان
22 اردیبهشت 90 9:09
الهی که جوابش امیدوار کننده باشه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد