تربچه!

تصمیم کبری (کیانا!)

1390/2/19 6:54
نویسنده : مامان تربچه!
676 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تربچه ی مامان

با اجازت در همین لحظه یک تصمیمی گرفتمniniweblog.com

 

می خوام بزنم توی فاز بی خیالیniniweblog.com

 

می خوام تا نیومدی از زندگی دو نفری با بابایی لذذذذذذذت ببرمniniweblog.comniniweblog.com

 

می خوام برم مسافرت، کتاب بخونم، ورزش کنم کلییییییییی کار دیگه هم دارمauto3.gifniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

ناراحت نشی مامانی

به درمان هم ادامه می دم اما دیگه فکر نبودنت رو نمی کنم

دیگه این مسئله که همه بفهمن برام مهم نیستniniweblog.com

آخه تا الان هیچ کس از این موضوع خبر نداره

به همه گفتیم فعلا بچه نمی خوایم

تمام استرس ها و عجله های من برای این بود که از لو رفتن رازمون می ترسیدیم، اما الان دیگه نمی ترسم

هرکس هرچی خواست بگه

من فقط می خوام از زندگیم لذت ببرم و به هیچ چیز فکر نکنم

niniweblog.comشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے niniweblog.com

 

همین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ماهان
19 اردیبهشت 90 8:16
آفرین دوست جونم
فهیمه
19 اردیبهشت 90 8:39
سلام عزیزم:
خدا میگه(به جلال و جبروتم قسم،قطع می کنم امید بنده ای رو که به غیر من امید داره.))
ببخشید البته اما از نظر من بی خیال بی خیال هم نشو...فقط امیدتو بده دست اون بالایی ...که اگه اون نخواد با هزار تا سرنگ و آزمایش و دکتر رفتن هم بچه دار نمی شی....فقط امیدت به خدا باشه گلم


ممنون عزیز
منظور من هم بیخیالی از شدن یا نشدنه نه بیخیالی از رحمت خدا
مامان فرشته
19 اردیبهشت 90 12:06
سلام دوست خوبم کار بسیار خوبی کردی می دونی که یکی از مهمترین عوامل استرسه که از اومدن فرشته جلوگیری می کنه همیشه هم نی نی تو ماهی می آد که اصلاً امید نداشتی باشی امیدوارم اون ماه همین ماه باشه
محمد
19 اردیبهشت 90 13:22
سلام مامان تربچه
اگه خواستين با عطاري تماس بگيرين نياز شد از بابام ميخام براتون پست كنه ضرر نداره يكمي خوردنيه و نوشيدني هم برا بابا هم مامان در ضمن من ميخوام زود تربچه جونو ببينم. همه چي دست خداست.


ممنون محمد کوچولو!
مامان علیرضا
19 اردیبهشت 90 19:08
سلام مامان تربچه همیشه توکلت به خدا باشه خود من یه مشکل جسمی داشتم که می ترسیدم رو بچه ام تاثیر بزاره اما قبل از بوجود اومدنش تو حرم امام رضا بیمه اش کردم. با اجازه من شما رو لینک کردم
مامان ابوالفضل
19 اردیبهشت 90 21:34
به این می گن زندگی ای ول
مامان نی نی ناز
19 اردیبهشت 90 22:12
سلام عزیزم..... تصمیم خوبی گرفتی ..... ان شالله با آرامش نی نی نازت زودتر مهمون دل مهربونت می شه.... از زندگی عاشقانه دو نفرتون لذت ببر که ان شالله کم مونده بشید سه نفر .... خدایا دل مهربون دوستم رو زود زود زود شاد کن ...... آمین
نارینه
20 اردیبهشت 90 0:46
ایول ایول مامان کیانا رو ایول همه چیز روبراهه ... یه کم صبوری میخواد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد