تربچه!

پایان نامه ی خسته کننده

1390/2/18 11:23
نویسنده : مامان تربچه!
478 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تربچه ی مامان

من خییییییییییییییلی عصبانیمniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

از چهارشنبه تا حالا دارم زنگ می زنم به دانشکده تا تاریخ دفاعم رو مشخص کنم اما کسی جواب نمی ده

دیگه گفتم بذار زنگ بزنم به منشی رئیس گروه، اون هم اولش بر نمی داشت. اونقدر زنگ زدم تا بالاخره جواب داد. گفتم من با مسئول تحصیلات تکمیلی کار دارم

گفت رفته مرخصی، شاید هفته ی دیگه بیاد

niniweblog.comniniweblog.com

 

وااااااااااااااای خدای من، هیچ کس رو هم به جاش نذاشتن تا کار دانشجوی بدبخت راه بیافته

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

حالا من چه کار کنمniniweblog.com

خسته شدددددددددددددددددم از دست این پایان نامه ی لعنتیniniweblog.com

 

از اسفند تا حالا می خوام دفاع کنم هر دفعه یک چیزی پیش میادniniweblog.com

 

پیر شدم با این پایان نامه نوشتنniniweblog.comشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے niniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آلوچه
18 اردیبهشت 90 11:44
سلام عزیزم از ته دل برات آرزو میکنم خدا هر چه زودتر یه تربچه سالم و صالح بهت بده.
مامان ابوالفضل
18 اردیبهشت 90 20:20
امیدوارم مشکل این پایان نامه حل بشه و به زودی تربچه بیاد بغلت
آرام
18 اردیبهشت 90 23:47
عزیزم امیدوارم زودتر به خواسته هات برسی منم مثل تو منتظر معجزه هستم
مامان ماهان
19 اردیبهشت 90 8:15
الهی مشکلت زود حل بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد