تربچه!

زیباترین واژه ...

1390/3/2 16:40
نویسنده : مامان تربچه!
835 بازدید
اشتراک گذاری

 

                         روز مادر

 

سرای احمد امشب رشک طور است

زمین و آسمان غرق سرور است


نهد پا در جهان دخت محمد(ص)

به راهش از جهان گلریز حور است

 

niniweblog.com

 

روز مادر

میشــــه اسـم پاکتو
رو دل خـــــدا نوشت
میشه با تو پر کشید
تــــوی راه سرنوشت
میشـــه با عطـر تنت
تا خــــود خـدا رسید
میشــه چشــم نازتو
رو تن گلهــــا کـشید
مادرم جـــــونم فـدات
برم قــــربــون چشات
تو اگــــــــه نگام کنی
جون میدم واس نگات

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ابوالفضل
2 خرداد 90 17:14
روزت مبارک دوست عزیزم
سارینا
2 خرداد 90 17:18
روز تو هم مبارک باشه .ایشالله سال دیگه روز مادر یه نی ین خوشگل تو بغلت باشه .امییییییییییین
مامان سید ابوالفضل
2 خرداد 90 17:52
چون خدا اراده کرد، نماد عشق را در زمین قرار دهد، زن را آفرید و چون خواست هستی، عشق را باور کند، او را مادر قرار داد .روز مادر مبارک
عادله پازانی
2 خرداد 90 18:32
سلام روز به خیر وبلاگ جالبی دارید خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید سیاه قلم از چهره کار میکنم www.adipaint.blogfa.com با تشکر پازانی
مدرسه ی مامان ها
2 خرداد 90 19:24
سبدی هست در اندیشه ی من که پر از گل بدهم هدیه به تو غافل از آنکه تو خود ناب تری یک جهان گل بخورد غبطه به تو سلام، از طرف مدرسه ی مامان ها روز مادر رو به شما مادر بزرگوار تبریک می گم
مامان ماهان
2 خرداد 90 19:59
گلم خیلی زیبا بود
نارینه
3 خرداد 90 0:29
عزیزم ... روزت مبارک
محمد
3 خرداد 90 10:41
سلام تربچه جون اين روز رو به مامانت تبريك ميگم تو بايد از حالا مامانت رو دوست داشته باشي و به حرفاش گوش بدي. بچه خوبي باش و از تجربيات بزرگتر ها مثل من استفاده كن. منم كه هم سن تو بودم خيلي چيزا بلد نبودم ولي كم كم كه مامانم باهام حرف ميزد منم ياد ميگرفتم. الان كه مامانت با تو حرف ميزنه اونارو هم واست تو نيني وبلاگ ثبت مكنه و تازه، خيلي ها هم در باره تو نظر ميدن و بعضا دوستي مثل من پيدا كردي بايد خيلي از مامانت ممنون باشي. دوست منتظرت محمد


ممنون محمد جوووووووون
خاله پپو
3 خرداد 90 14:32
اِ، قبول نیست! من از آخر اول شدم! اینترنت کم سرعت و کمبود امکانات و اینا بود دیگه خواهر! اما تبریک روز مادرت هنوز داغ و تازه است، تا از دهن نیوفتاده از این کمترین بپذیر! وای کیانا جون یعنی میشه سال دیگه نی نی هامون با اون نگاه قشنگشون بهمون روز مادرو تبریک بگن؟
fasan
3 خرداد 90 20:32
چون خدا اراده کرد، نماد عشق را در زمین قرار دهد، زن را آفرید و چون خواست هستی، عشق را باور کند، او را مادر قرار داد .روز مادرمبارک وبلاگ دانستني هاي نوزاد و كودك به روز شد http://ehsan418.mihanblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد