تربچه!

نامه ی بچه ها به خدا!!!

1390/3/1 8:43
نویسنده : مامان تربچه!
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

نامه ی بچه ها به خدا

 

خدای عزیزم!
از اینکه بابای نازمو بردی پیشت تاازش خوب مواظبت کنی ازت ممنونم
فقط گاهی بهش اجازه بده به منم سر بزنه
آخه منم دلتنگش میشم
مهرنوش

niniweblog.com

خدای عزیز!
به جای اینکه بگذاری مردم بمیرند و مجبور باشی آدمای جدید بیافرینی، چرا کسانی را که هستند، حفظ نمیکنی؟
سامی

niniweblog.com

خدای عزیز!
شاید هابیل و قابیل اگر هر کدام یک اتاق جداگانه داشتند همدیگر را نمیکشتند، در مورد من و برادرم که مؤثر بوده.
لاری

niniweblog.com

 

خدای عزیز!
شرط میبندم خیلی برایت سخت است که همه آدمهای روی زمین رو دوست داشته باشی. فقط چهار نفر عضو خانواده من هستند ولی من هرگز نمیتوانم همچین کاری کنم.
نان

 niniweblog.com

خدای عزیز!
آیا تو واقعاً میخواستی زرافه اینطوری باشه یا اینکه این یک اتفاق بود؟
نورما
niniweblog.com


خدای عزیز!
چه کسی دور کشورها خط میکشد؟
جان
niniweblog.com


خدای عزیز!
من به عروسی رفتم و آنها توی کلیسا همدیگر را بوسیدند. این از نظر تو اشکالی نداره؟
نیل

 niniweblog.com

خدای عزیز!
بخاطر برادر کوچولویم از تو متشکرم، اما چیزی که من به خاطرش دعا کرده بودم، یک توله سگ بود.
جویس

niniweblog.com
خدای عزیز!
وقتی تمام تعطیلات باران بارید، پدرم خیلی عصبانی شد. او چیزهایی دربارهات گفت که از آدمها انتظار نمیرود بگویند. به هر حال، امیدوارم به او صدمهای نزنی.
دوست تو (اما نمیخواهم اسمم رو بگم)

niniweblog.com

 

خدای عزیز!
لطفاً برام یه اسب کوچولو بفرست. من فبلاً هیچ چیز از تو نخواسته بودم. میتوانی دربارهاش پرس و جو کنی.
بروس
niniweblog.com


خدای عزیز!
برادر من یک موش صحرایی است. تو باید به اون دم هم میدادیها! ها!
دنی

niniweblog.com
خدای عزیز!
من میخواهم وقتی بزرگ شدم، درست مثل بابام باشم. اما نه با اینهمه مو در تمام بدنش.
تام

 niniweblog.com

خدای عزیز!
من همیشه در فکر تو هستم حتی وقتی که دعا نمیکنم.
الیوت

niniweblog.com

خدای عزیز!
از همۀ کسانی که برای تو کار میکنند، من نوح و داود را بیشتر دوست دارم.
راب
niniweblog.com

خدای عزیز!
من دوست دارم شبیه آن مردی که در انجیل بود، 900 سال زندگی کنم.
با عشق کریس

niniweblog.com
خدای عزیز!
ما خواندهایم که توماس ادیسون نور را اختراع کرد. اما توی کلاسهای دینی یکشنبه ها به ما گفتند تو این کار رو کردی. بنابراین شرط میبندم او فکر تو را دزدیده.
با احترام دونا

 


niniweblog.com
خدای عزیز!
آدمهای بد به نوح خندیدند « تو احمقی چون روی زمین خشک کشتی میسازی » اما اون زرنگ بود. چون تو رو فراموش نکرد. من هم اگر جای اون بودم همین کارو میکردم.
ادی

 

 

niniweblog.com

خدای عزیز!
لازم نیست نگران من باشی. من همیشه دو طرف خیابان را نگاه میکنم.
دین
niniweblog.com
خدای عزیز!
فکر نمیکنم هیچ کس میتوانست خدایی بهتر از تو باشد. میخوام اینو بدونی که این حرفو بخاطر اینکه الان تو خدایی، نمیزنم.
چارلز

niniweblog.com

خدای عزیز!
هیچ فکر نمیکردم نارنجی و بنفش به هم بیان. تا وقتی که غروب خورشیدی رو که روز سه شنبه ساخته بودی، دیدم، معرکه بود.

niniweblog.com

خدای مهربان
اگر ما هم مانند حیوانات پوست پشم آلو داشتیم ناچار نبودیم لباس بپوشیم تا کنون به این موضوع فکر کرده ای
والی دابلیو

چگونه فهمیدی که خدا هستی ؟
چارلن

 niniweblog.com

خدای مهربان
اگر بناست پس از مردن زنده شویم پس برای چه باید بمیریم
رون

 niniweblog.com

خدای مهربان
وقتی تو اولین آدم را درست کردی آیا او به خوبی امروز کار می کرد .

 niniweblog.com

آقاي خداي عزيز !

 دلم مي خواست آدما رو يه جوري مي ساختي كه آنقدر آسون تيكه پاره نشن
من تا حالا سه جاي بخيه و يه جاي زخم دارم.

Jane

 

 niniweblog.com

خدای عزیزم! تو چرا به تازگی هیچ حیوون جدیدی اختراع نکردی؟ ما هنوز همون حیوونای قدیمی رو داریم.

niniweblog.com

خدای عزیزم! اگه به من یه چراغ جادو مثل علاء الدین بدی، من به تو هر چی که بخوای می دم، البته به جز پولم و بازی شطرنجم.

 niniweblog.com

خداي عزيز !

تو چرا اونهمه معجزه زماناي قديم انجام مي دادي و حالا هيچي انجام نمي دي؟

seymour

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان ماهان
31 اردیبهشت 90 9:43
خیلی زیبا و قشنگ بود بعضیهاش منو به گریه انداخت ممنونم تربچه جونم
مامان سید ابوالفضل
31 اردیبهشت 90 9:59
سلام عزیزم خیلی زیبا بود.به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم.
narjes
31 اردیبهشت 90 10:07
من هم با افتخار لينكتون كردم نوشتم كه دختر خاله پسر خاله ي مهربون! حتما عكس رضا رو هم ميذارم ولي هاني و رضا اصلا شباهتي به هم ندارن!
مامان رها
31 اردیبهشت 90 10:08
سلام عزیز دلم مطلبت واقعا با حال بود خیلی خوشم اومد ممنون که به ماسر زدی
سارینا
31 اردیبهشت 90 10:51
مطلبت خیلی قشنگ بود گلم ..... خیلی خوشم اومد .بوووووووس
آرام
31 اردیبهشت 90 15:45
خیلی قشنگ بود عزیزم *:
نارینه
31 اردیبهشت 90 17:41
کاش من هم همینجور صادقانه و روراست همه چی رو از خدا بخوام
مامان حسین
31 اردیبهشت 90 19:44
سلام خانومی هم صادقانه هم خنده دار بود.ممنون
مامان ابوالفضل
31 اردیبهشت 90 22:01
چقدر معصومانه بودند و بکر
خواهر زهرا
31 اردیبهشت 90 22:38
behtarin upai ke emroooz didam in bo0od foghlade booood !!pish ma ham bia
مامان محمد
1 خرداد 90 12:59
سلام تربچه جون مامان خواست بگم ممنون از نظر لطفی که نسبت به مامانی من داشتین ما هم شما رو دوست داریم راستی چه خبر کم کم آماده میشی سفر درازی در پیش داری چون از مامان شنیدم که میگفت خدا هیچ کس رو ناامید نمیکنه و تربچه جون رو به زودی میاره پیشه ما دوست دارم همیشه بهت فکر میکنم
نازنین نرگس نفس مامان
2 خرداد 90 2:26
خیلی زیبا وتامل برانگیز بود
خاله پپو
2 خرداد 90 12:33
تو فکرم اگه یه روزی از آریان و پرنیان خودم بخوام یه نامه واسه خدا بنویسن، توش چی مینویسن؟؟؟
نگار
2 خرداد 90 13:59
سلام خانم بلاخره اومدم ها؟؟ ممنون كه بهم سر ميزني به يادت هستم ايشالله كه به زودي همه آرزوهات برآورده بشه
مامان حسین
2 خرداد 90 15:06
سلام مامان تربچه روزت مبارک
مامان ماهان
2 خرداد 90 15:55
میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . . روزت مبارک مامان آینده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد