تربچه!

حس مادری؛ فراتر از مرزهاست ...

1390/5/27 10:07
نویسنده : مامان تربچه!
664 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم

ببخشید چند روز آپ نکردم آخه اتفاق خاصی نیافتاد!

الان هم این پستم رو تقدیم می کنم به تمام کودکان و نوزادان گرسنه ی سومالی

فاجعه ی سومالی

 

من مادر نیستم اما میتونم تصور کنم که وقتی نوزادی سه ماهه از گرسنگی جون بده مادرش چه احساسی می تونه داشته باشه

فاجعست

دوستای گلم

خیلی از شما مادر هستید یا تا چند ماه دیگه پاره ی تنتون رو بغل می کنید. میدونم همتون از من بهتر و دلسوزتر هستید اما برای یادآوری خودم این پست رو گذاشتم، یادآوری این که اگه امروز توی این ماه مبارک حتی پول یک ساندویچ رو به مردم سومالی بدیم مطمئنم با همین پول به ظاهر ناچیز عزیزان و دلبندانمون رو بیمه کردیم.

ببخشید که با گذاشتن این پست دلتون رو به درد آوردم اما گاهی اوقات خوبه که دل آدم بسوزه و به درد بیاد.

یادمون باشه:

"در سومالی هر 6 دقیقه یک کودک می میرد"

niniweblog.com

مردم خیرخواه كشور جهت كمك به مردم قحطی زده و نیازمند سومالی می توانند از طریق شماره حساب های 99999 و شماره حساب سیبا    0199999999003   جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی نزد شعبه مركزی بانك ملی قابل پرداخت در تمامی شعب سراسر كشور اقدام كنند

شماره حساب های ارزی 702070 (دلاری ) و 800300 (یورویی) بانك ملی ایران به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز درنظر گرفته شده است.

 niniweblog.com

پ.ن

اینترنتمون وصل ششششششششششششششششششششد

niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

mamane amir ali
26 مرداد 90 12:45
vaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dokhtar mo be tanam sikh shod. rasti pol bedaim beheshon midan? rasti ramz be dastet resid? khososi dadam
مامان حسین
26 مرداد 90 12:51
مامان ماهان
26 مرداد 90 15:20
وااااااااااااااااای خیلی ناراحت شدم خیلی خوبه اگه بتونیم تو این ماه عزیز کمکی حتی ناچیز بکنیم ممنونم که یاد آوری کردی
مامان سهند
26 مرداد 90 16:30
خیلی وحشتناکه واقعا متاثر شدم آخه چرا باید بعضی ها اینقدر داشته باشند و بخورند و بعضی هم اینطور بخاطر یه لقمه نون جون بدن حالم خیلی بده خدا کمکشون کنه
فاطمه
26 مرداد 90 18:20
سلام کیانا جون،خیلی خیلی ممنون که سر میزنی،دمت ولرم.بوس.بای
خاله جون
26 مرداد 90 20:18
واقعا ناراحت کننده است منم مادر نیستم ولی این صحنه ها برای همه غم انگیزه
هاله & termeh
27 مرداد 90 11:40
تربچه جونم این شبها مارو هم دعا کن
بازم فضول معرکه شدم من
27 مرداد 90 11:46
من میگم آخه اون مادر نباید شعورش برسه در این وضعیت در حق یم بچه ظلم کنه و اونو به دنیا بیاره
********************8
ببین کسی که روح گدایی و ذهن نداشتن درش بوجود امد دیگه نمیشه کاریش کرد
وقتی میلیارد میلیارد دلار کمک میکنند و هنوز ذهنشون اینو ما گشنه ایم بازم کاسه غذاییشون تو دستشونه
منم مادرم ولی شرایط بد را عمدا که برای بچه ام بوجود نمیارم
در حق بچه ام ظلم نمیکنم به دنیا بیاورمش و بدونم ، بدونم ، بدونم گشنگی باید بکشه تا بمیره
حالا هی بگیم استعمار و مرگ بر استکبار
واقعا کلاهمون بشه قاضی
البته من کمکم را به اونهایی که توی همین شهر خودمون وضعیت فوق العاده بدی دارند میرسونم
چراغی که به منزل رواست به مسجد حرام هست
یکم چشمامونم باز کنیم
اون سهمیه لبنان و سوریه و..... را بدهند به این سومالیها نه مردم را تحریک کنند
واقعیت را باید دید
مامان فهیمه
27 مرداد 90 12:34
سلام عزیزم: قلبون اون دل مهلبونت بلم منم چند روز بود تا شوشو از سرکار میومد می پریدم جلو و می گفتم: به سومالی کمک کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بالاخره یه روز اومد و گفت : آره. واقعا مردم خوبی داریم...شوهرم کارمند بانک ملیه...میگه: مردم همینجوری میان برای کمک دوستت دارم. بوس بوس
مامان نی نی ناز
27 مرداد 90 14:16
سلام عزیزم ... چه کار انسان دوستانه ای کردی .... آفرین اگر هر کسی فقط یه کم کمک کنه کلی می شه ... ان شالله مردم همه دست به دست هم بدن و با کمک خدا برسن به داد بچه های بی پناه سومالی.
مامان پریا
27 مرداد 90 19:06
سلام دوست جونم خوبی انشاءالله یه دفه فکر نکنی بی معرفتم هاااااا باور کن من یه روز درمیون به دوستای لینکم حتماً حتماً سر می زنم حتی اگه براشون پی ام نذارم در مورد این خواهر محترم مون هم باید بگم کمک دولت یه چیزه و کمک های مردمی یه چیز دیگه مردم ما با کمک هاشون می گن که هنوز اون قدر قصی القلب نشدن که صدای درد و ناله رو بشنون و بی توجه رد بشن و این یه جوابه به همه ی اون ابر قدرت هایی که فکر می کنن ایران رو از پا انداختن ولی اگه خدا بخواد یه روز بهشون ثابت می کنیم که شاید تنها پیشگویی درست نوستراداموس همین باشه که یه روز نیروهای مسلمون ایرانی تبار از یونان و قسطنطنیه می گذرن و همه ی دنیا رو به امر خدا و ولایت امام زمان صاحب می شن پس هنوز هم باید همین کشورها از مون بترسن زنده و سلامت باشین طاعات و عباداتتون قبول
نازنین نرگس نفس مامان
28 مرداد 90 1:39
فوق العاده دردناکه من که طاقت دیدن عکسا رو نداشتم ممنون که یاد اوری کردی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد