تربچه!

من و بابا و گلدوزی!

1390/5/13 19:27
نویسنده : مامان تربچه!
2,301 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

امروز میخواستیم بریم نمایشگاه قرآن اما اونقدر خسته بودیم و روزه برده بودمون که منصرف شدیم!niniweblog.comniniweblog.com

انشاالله یک روز دیگه میریم.

فردا بابا جون کاوه داره میاد تهران. آخه یکشنبه وقت سفارت داره (بابا جون میخواد بره آلمان). من هم کلیییییییی استرس دارم. آخه یکی نیست بهم بگه آدم واسه پذیرایی از بابای خودش هم استرس داره؟!

چه کنم، من این جوریم دیگه!niniweblog.com

راستی

اولین کار گلدوزیم امروز تموم ششششششد

هورااااااااااniniweblog.comniniweblog.com

ابن هم عکسش

 

اولین گلدوزی مامان

 

 

البته چون کار اولم بود یک طرح آسون برداشتم. آسمون، ماه و قسمتی از لباس این دخملی، نقاشی و آماده هست و من بقیه ی قسمت هاش رو گلدوزی کردم (یعنی ستاره ها، سبد، بال، تاج دور سر، حاشیه های لباس و قسمتی از موها).

و نکته ی هیجان انگیییییییییز  این که

.

.

.

.

.

.

کمربند این نی نی خوشکله رو بابا سینا گلدوزی کررررررررررد

آفریییییییییییین بابای هنرمندniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان صفا
13 مرداد 90 19:45
بابا تو دیگه کی هستی ... هنر مند...

از پدر مهمان خوب پذیرایی کنی ها دختر بزرگ کرده واسه همچین روزی، خونه ات مرتب باشه غذات به موقع آماده بشه؛ مثل پروانه بچرخی دورش ها ،به تهران بگو هواش آلوده و گرم نباشه ها...

خوب حالا بگو وضع استرست چطوره؟


ممنون گللللللم
چشم همه ی این کارها رو انجام میدم!
استرسم رو به کاهشه!!!
مامان عسل
13 مرداد 90 20:23
آآآآآآآآآآآآآفریییین عااالیه
shim shim
13 مرداد 90 22:17
سلام جیجلم.واییییییییییی چقدر نازه .افرین.خیلی از نکاتو با این که کاره اولته بهشوون دقت کردی واقعا افرین داره یه نظر خصوصی میدم اما قول بده بین خودمون بمونه

ممنون گلم
مهسا
14 مرداد 90 1:18
سلام.خوش به حال تربچه که همچین مامان بابای با سلیقه ای داره. دستتون درد نکنه واقعا قشنگ

ممنون عزیزم
اگه خوش به حال تربچه بود که تا حالا اومده بود!!!
مامان شقایق
14 مرداد 90 12:34
مامان هنرمند داشتن نعمتیه ها
اینقدر اینکارارو میکنی تا این تربچه دست از سر فرشته ها برداره و بیاد پیش تو

نه بابا اونقدرها هم هنر ندارم!
خاله جون
14 مرداد 90 15:15
سلااااااام خسته نباشید کارتون خیلی قشنگه( بییییییییییییسته)
من کارای هنری دوست دارم.
تورا خدا من ببخشید_معذرت می خوام
منم هنوز نی نی ندارم
به عشقه امیر حسین این وبلاگ درست کردم
این گل تقدیم شما

ممنون خاله ی مهربوووووون
مامان نی نی گولو
14 مرداد 90 16:32
سلام عزیزم
خسته نباشی خیلی ناز شده

ممنون عزیز
نارینه
14 مرداد 90 17:20
آفرین به این مامان و بابای هنرمند


نگران مهمونتم نباش .. البته ایشون که صاحبخونه هستند ... برای روزایی که پیشتون میمونن برنامه ریزی کن دیگه نگرانی نداره

ممنون
راهنمایی خوبی بود
سارینا
14 مرداد 90 17:52
به به این قدر هنر مند بودی ما نمیدونستیم افرین خوشم اومد
خیلی خوشگله ....
بووووووس

ممنون گلی
مامان سید ابوالفضل
14 مرداد 90 19:12
آفرین به مامان و بابای هنرمند کارتون خیلی قشنگه دستتون درد نکنه

ممنون عزیزم
خاله پپو
15 مرداد 90 11:07
به به! خیلی نازه. دستتون درد نکنه.
ایشاا... فرشته ای که توی گلدوزیته به زودی پر بکشه بیاد توی بغلت.

ممنون گلم
سحر
15 مرداد 90 11:22
ای جان چه مامان هنر مندی

و از اون بهتر چه بابای هنرمندی

لطف داری عزیز
مامان فهیمه
15 مرداد 90 12:33
سلام:
بابا هنر منـــــــــــــــــــــــــــــد....بابا گلـــــــــــــــــــــــــدوزی... دم شما گرم...
خیلی قشنگ شده...

چشمات قشنگ میبینه گلم
مامان ماهان
15 مرداد 90 23:03
به به چه مامان و بابای هنرمندی دستتون درد نکنه خیلی زیبا شده برای مهمونتم نگران نباش عزیزم خودت که یه پا کدبانویی پس نگرانی برای چی؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله جون
16 مرداد 90 4:07
خوووووووووووووش اومدید خوشحالمون کردید
بچه شيعه
16 مرداد 90 9:51
واي چه هنرمند!
آفرين

لطف داری
مامان ارميا
16 مرداد 90 10:20
واي چقدر قشنگ شده. هنرمندي ها. خوش به حالت منم دوست داشتم وقت داشتم و از اين كارها مي كردم. هنر رو دوست دارم.استفاده كن كه بعدا نمي توني. چون بايد به ني ني كه خدا برات مي فرسته برسي.

ممنون عزیز
shim shim
16 مرداد 90 13:53
سلام کیانا جوونم.یکی از کامنتای خصوصی که دادی تایید شد رفت تو نظرات وبلاگم مجبور شدم حذفش کنم.اما یکیش تایید نداشت زده بود نظر خصوصی.راستی اگه گره فرانسوی واست سخته سعی کن با روبان تمرین کنی.یه تیکه ساتن با سوزن گلدوزی که سرش تیز نیست با یه کم روبان که عرضش کم باشه تمرین کن.کاری نداره دستت که را بیوفته میتونی راحت انجام بدی.فقط یه کوچولوم باید سر حوصله باشی اما الان که روزه میگیری شاید به خاطر ریز کاریاش عصبی و زود خسته بشی اما زیاد خودتو خسته نکن و چشماتو اذیت نکن.راستی با حرفات انقدر بهم روحیه دادی که نگو.
رشتمو زدم مدیریت خانواده.

قربونت برم شیم شیم جووووووووون
مامان حسین
16 مرداد 90 15:03
سلام
گلدوزیت خیلی خوشگل شده...دستت درد نکنه.راستی طرحاش را باید از کجا تهیه کنیم


طرحش برای "گلدوزی نمونه" هست
اکثر خرازی ها و لوازم خیاطی فروشی ها دارن
راستش مرکزش شیراز هست اما تهران هم نمایندگی داره ولی من شمارش رو ندارم
این شماره ی شیرازش هست زنگ بزنی آدرس نمایندگی شهرهای مختلف رو بهت میدن:
7537997-0711
7523844-0711
sara
17 مرداد 90 3:31
عسيسم.........الهي.چه با سليقه اي.ماشاله به اين مامان وباباي هنرمندددددددددددد

ممنون خانمی
خاله جون
17 مرداد 90 17:48

من هروز به شما سر می زنم
حتی وقتی چیزی اپ نکرده باشید

ممنون گلم
نازنین نرگس نفس مامان
18 مرداد 90 17:20
سلام کیانا جون بابای مهمون که استرس نداره از همه مهمون ها هم راحت ترهامیدوارم به بابای مهربونت خوش بگذره راستی عجب گلدوزی نازی دست شما و بابا سینا درد نکنه

سلام عزیزم
میدونم استرس نداره اما من کلا استرسی هستم!
مامان علي
20 مرداد 90 11:42
خيلي خوشگله.واقعا هنرمندي

چشمات قشنگ میبینه عزیز
مادر کوثر
2 شهریور 90 19:27
وبلاگت خیلییییییییییییی خوشگلههههه با افتخار لینکتون کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد