تربچه!

خلاف؟!

1390/4/6 17:57
نویسنده : مامان تربچه!
866 بازدید
اشتراک گذاری

آقا پلیسه

خلاف!!!

آمریکا:

شما خلاف می کنید. پلیس شما را دستگیر میکند. احیاناً آن وسط مقادیری مشت و لگد توسط افسر پلیس دریافت میدارید. یک نفر از این صحنه فیلم میگیرید و در اینترنت پخش می کند. صحنه ضرب و شتم شما از 222 کانال خبری و سیاسی پخش می شود. پلیس رسوا می شود. پلیس از مردم آمریکا عذرخواهی می کند. پلیس 15 میلیون دلار به شما غرامت می دهد. شما نیز به خاطر جرمی که مرتکب شده اید مجازات می شوید.

ایتالیا:

شما خلاف می کنید. پلیس شما را دستگیر می کند. شما به پلیس رشوه می دهید. شما آزاد می شوید!

فرانسه:

شما خلاف می کنید اما پلیس شما را دستگیر نمی کند چون فعلاً به خاطر حقوق پایینش در حال اعتصاب است.. .

انگلیس:

شما خلاف می کنید و پلیس یک مسلمان سیاه پوست عرب را به جای شما دستگیر می کند.

آلمان:

شما خلاف می کنید و سگ های پلیس ردتان را پیدا می کنند و شما را دستگیر می کنند.

سوئیس:

شما خلاف نمی کنید .پس نیازی به حضور پلیس نیست.

عراق:

شما خلاف می کنید. پلیس شما را دستگیر می کند. در حین دستگیر شدن بمبی که در جورابتان جا سازی کرده اید منفجر می کنید و به همراه پلیس می ترکید!!

چین:

شما خلاف می کنید. شما اعدام می شوید!

هندوستان:

شما خلاف می کنید. پلیس شما را دستگیر می کند و شما عاشق دختر رییس پلیس می شوید و توسط اون دختر از زندان فرار می کنید و در حالیکه دو تایی آواز میخوانید و دور درخت می چرخید و روسری دورگردن معشوقه تان می پیچید و هی دستش را می گیرید و می کشید و ول میکنید به دوردست ها فرار می کنید.

روسیه:

شما خلاف می کنید اما قبل از آنکه توسط پلیس دستگیر شوید توسط گروه های رقیب کشته می شوید

 niniweblog.com

عزیزکم

همیشه ی همیشه به قانون احترام بذار و هیچ وقت سعی نکن برای نداشته هات، از داشته های مردم استفاده کنی

دوستت دارم

بوووووووووووووووس

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان عسل
6 تیر 90 18:16
خیلیییییییی جالب بود
مامان فهیمه
6 تیر 90 22:21
جالــــــــــــــــــــــــــــــــب بود
مامان ماهان
6 تیر 90 23:16
چقدر جالب بود ممنون
مامان فرشته
7 تیر 90 2:58
سلامممممممم عزیز دلم خوبی ؟
خیلی باحال بود
دوست جونی من نمی تونم قالب وبت رو ببینم ایراد از سیستم منه ؟

سلام عزیزیم
ممنون
آره گلم من این موضوع رو توی چندتا پست قبلی مطرح کردم و چندتا از بچه ها نظرات مختلفی داشتن. مثلا اینکه ممکنه آنتی ویروست به قالبم حساس باشه یا... توی کامنت های پست"قالبم مشکل داره؟؟؟" همه چیز اومده
مامان فرشته
7 تیر 90 11:50
آره فکر کنم همینه چون به محض اینکه وبتو باز می کنم هشدار ویروس می ده
مامان علیرضا
7 تیر 90 11:55
سلام خانومی کاشکه تو ادامه مطلبت از مملکت خودمون هم صادقانه میگفتی هر چند که حقیقت تلخه و ممکنه دردسر سا


عزیزم
نه من و نه تربچه و نه بابای تربچه علاقه ای به سیاست نداریم :-)
فاطمه
7 تیر 90 17:23
آره عزیزم.مرسی که سر زدی
سارینا
7 تیر 90 20:26
سلام جیگری جالب بود مطلبت
معصومه مامان سهند
8 تیر 90 1:32
وب قشنگی دارید خاله جون مطالبتون خیلی گرم و خوندنیه به من و سهند هم سری بزنید با اجازتون لینکتون میکنم
مامان صفا
8 تیر 90 10:42
سلام گلی خوبی خوشی،انشاالله همیشه سلامت باشین تربچه ها تربچه ها کجایین؟!
مامان حسین
8 تیر 90 10:51
سلام خانومی خوبی؟؟؟؟ راستش منم به سیاست هیچ علاقه ای ندارم برعکس همسرم .همش بهش می گم من و تو باهم تو این زمینه تفاهم نداریم
مامان ابوالفضل
8 تیر 90 12:35
سلام، وای خیلی جالب بود عزیزم همیشه باحالی
sara
8 تیر 90 13:19
سلام عزیزم به وبم بیا چون شاید این آخریش باشه و تنهام بزاری... مطلبت خیلی ناز بود کیانا جوون
مامان سید ابوالفضل
8 تیر 90 15:46
خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــی جالب بود@}
سيدمهدي
9 تیر 90 9:56
♥(¯`´•.¸(¯`´•.¸ ________ღ♥ღ_________ ¸.•´´¯)¸.•´´¯)♥ ♥---==♥_ •*•۩▓۩▬►♥آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم ♥◄▬۩▓۩ـ•*•_♥=--♥ ♥(_¸.•´´(_¸.•´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ♥ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´•.¸_) ´´•.¸_)♥
عکاس کوچولو
9 تیر 90 19:56
سلام دوست خوبم وبلاگ خیلی زیبایی داری شما مرا با نام ஃஃگالری عکسهای گوناگون ஃஃ لینک کن سپس بده من خبر ده تا شما را لینک کنم با تشکر عکاس کوچولو http://photos3.mihanblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد