تربچه!

بیخیال پایان نامه!!!

1390/4/18 19:58
نویسنده : مامان تربچه!
601 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

امروز زنگ زدم دانشکده که تاریخ دفاع رو برا 5مرداد بزنم

خانم ملک زاده گفت 1مرداد تا 10شهریور دفاع نداریم!!!

من هم در کمال خونسردی خداحافظی کردم!niniweblog.com

 

به خودم گفتم: بابا بیخیاااااااااااااااااالniniweblog.com

 

انشاالله شهریور. البته این طوری که داره پیش میره معلوم نمیشه شهریور چه سالی!!!!

با این همه ماجرا، دفاع بنده دفاعی در حد المپیک خواهد شد!490021_668621_Laie_57.gif

فعلا که کلی سفر در پیش داریم و طبق معمول می خوایم خوش باشیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

زينب عشق مامان و بابا
18 تیر 90 20:07
سلام خوبيد؟ايام شعبيانيه مبارك
اميدوارم هميشه شاد باشيد و سربلند


سلام
ممنون عزیز
مامان فهیمه
18 تیر 90 20:25
بی خیااااااااااااااااااااااااال
مامانی شیما وحدیث
18 تیر 90 21:17
به نظر من هم بییییییییییییییییییییییییی خییییییییییییییال برو خوش باش . تونستی یه سری هم به ما بزن
آرام
18 تیر 90 23:09
عزیزم بی خیال پایان نامه..فعلا مسافرت و تفریح عشقه

عشقههههههههههه!!!
مامانی
18 تیر 90 23:11
سلام مامانی لینکت میکنم خوشحال میشم بلینکیمون وبهمون سر بزنی
مامان ماهان
18 تیر 90 23:50
بابا بیخیال
الهی که درست بشه گلم و سفرات خوش بگذره جای ما رو هم خالی کن
راستی دوست جونم مارکوپولو شدیااااااااااا


ما دیگه از مارکوپولو رد شدیم، شدیم مارکوچلو!!!
سارینا
19 تیر 90 11:56
سلام عزیزم هر چی خیره ایشالله پیش بیاد ......... به قول خودت بی خیال کیانا جون به هر دکتری زنگ میزنم همشون میگن تا 4 ماه دیگه وقت ندارن .....منم فعلا هیچ دکتری نرفتم اصلا هم حوصله اپ کردن ندارم .........بووووووووو س
مامان ماني
19 تیر 90 13:36
موفق و پيروز باشي .....
مامان سید ابوالفضل
19 تیر 90 14:34
قربونت عزیزم ببببببببببببببببببخیال فعلاً خوششششششششششش باش
نارینه
19 تیر 90 15:14
سلام عزیزم

همیشه به گردش و شادی باشی ایشالله
توی سفرهاتون جالی مارو هم خالی کنیاااااااااا

برای پایان نامه هم دیر نمیشه ... فعلا گردش و تفریح مهمتره

بوووووس

سلام خانمی
چشم :-)
مامان نازنین رقیه
19 تیر 90 20:50
سلام خانومی امیدوارم حسابی خوش بگذره زایملنم نزدیکه واسم دعا کنید
مامان علیرضا
20 تیر 90 8:21
سلام عزیزم مطمئن باش که هنوز بهترین زمان ممکن فرا نرسیده
لی لی
20 تیر 90 10:23
سلام...وب جالبی داری..اگه مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن و منو با نام (◕‿◕)❤ پرنسس کوچولو ❤(◕‿◕) لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم
مامان فرشته
20 تیر 90 14:02
سلام عزیزم خوبی ؟ همیشه به سفر و خوشی امیدوارم بهتون خوش بگذره به قول خودت بابا بیخیاااااااااااال برو خوش باش بوسسسسسسسسس
نسترن
20 تیر 90 16:35
سلام کیانا جون.خوبی؟ایشالا به سلامتی دفاع میکنی و راحت میشی
مامان ابوالفضل
20 تیر 90 20:43
سلام قربون این مامان باحال خودم برم من
حتما شهریور یه دفاعه توپ و متفاوتی می کنی که همه رو متحیر می کنی
سفرها هم همه به خیر بگذره و حسابی بهتون خوش بگذره


سلاااام
ممنون ندا جووووووووووونم
نازنین نرگس نفس مامان
21 تیر 90 3:45
وای چه بد ولی بابا بی خیال
سارا
21 تیر 90 15:27
سلاااام کیانا جووونم خوووووبیییی؟من برگشتم اما اون سارا نیستما ایشالله که به مرور زمان درست می شم راستیییییی من نبودم چه وبلاگت مطلباش زیاد شده کیک خیلی قشنگیه عزیززززم دست آقا سینا درد نکنه ممنون که تو این مدت باهام بودی به وبم اومدی شوکه نشیا خب؟بوووس


سلااااااااام سارا جونم
فدات بشم
انشالله همیشه شاد باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد