تربچه!

بابا آشپز گزارش می دهد!!!!!!!

1390/4/21 19:18
نویسنده :
888 بازدید
اشتراک گذاری

کیک شکلاتی

 

از اونجایی که بعضی دوستان دستور پخت "سینا کیک شکلاتی" رو خواسته بودن، من، بابای تربچه دستورش رو براتون میذارم

سوالات احتمالی خودتون رو در قسمت نظرات مطرح کنید!!!

دستور پخت در "ادامه ی مطلب"

2عدد تخم مرغ را با همزن به قدری هم بزنید که کف کند سپس یک لیوان شکر را به آن اضافه و هم میزنیم. به اندازه ی یک چهارم قاشق چایخوری بیکینگ پودر را در یک لیوان شیر ریخته و هم میزنیم. حال شیر را به تخم مرغ اضافه کرده و هم میزنیم.

به اندازه ی حدودا 2 تا 2 و یک چهارم لیوان آرد سفید به آرامی به مخلوط اضافه کرده و با همزن با درجه ی کم هم میزنیم.

در انتها مقداری پودر وانیل و 2قاشق غذاخوری روغن و 1قاشق گلاب اضافه میکنیم و هم میزنیم.

حال نیمی از خمیر را جدا کرده و با پودر کاکائو به خوبی مخلوط می کنیم.

سپس خمیر ها را درون کیک پز ریخته و به مدت 45 میگذاریم بپزد.

در طول پخت درب کیک پز را به هیچ وجه باز نکنید.

اگر از فر استفاده میکنید مدت زمان کمتری نیاز دارد و در ضمن در معرض حرارت مستقیم فر قرار نگیرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

بهرام
21 تیر 90 23:09
ممنون از دستور پختتون ببینم چیکار میکنم
منا مامان فینگیلی
22 تیر 90 9:40
سلام مامانی تربچه ها!
من قبل از بارادریم تقریبا هفته ای 2 یا 3 بار با کیک های مختلفی که درست میکردم حسابی واسه نوید جون هنرنمایی کردم غافل ازینکه همین کیک خوردنا 4 کیلو به وزنم اضافه کردن و وقتی باردار شدم حسابی تپلی شده بودم!
تو هم حواست را بده که تپل نشی که اذیت میشی
الانم نمیرم دستور پخت را بخونم چون میترسم وسوسه بشم آخه 5 ماهی هست که دیگه از آشپزخونه ام بوی کیک نمیاد!


چه جالب!
چشم حتما
مامان فهیمه
22 تیر 90 11:07
سلام بابا سینا...
به به عجب کیکی...خوردن داره...
به کیانا جون سلام برسونید


ممنون
سلامت باشید
مامان ابوالفضل
22 تیر 90 11:55
نه بابا این مامان و بابای تربچه هر دو هنرمند و با ذوقن


شما لطف داری :-)
نسترن
22 تیر 90 13:05
سلام.
واااااااااااااااای چه کیکی چه عکسی چه بویی چه طعمی...بابا این عکسارو میذارید تو وب نمیگید ما خاله های شکمو غش میکنیم؟!
ممنون ازتون.عالیییییییییییییی بوووووووووووووووودددددددددد


سلام
اختیار داری
خب دستورش رو هم گذاشتم که وقتی به هوش اومدی درستش کنی :-)
مامان فرشته
22 تیر 90 13:17
سلام گلم
دستت درد نکنه عزیزم
بوسسسسسسسس

سلام
قابلی نداشت :-)
نسترن
22 تیر 90 18:33
سلام تربچه جونم
عزیزم من که رمزو برات نظر خصوصی گذاشتم!باید توی آخزین نظرات خوانندگان بری
حالا 1بار دیگه هم میفرستم.

سلام نسترن جون
ممنون
مامان صفا
23 تیر 90 0:33
سلام
بابای تربچه
ممنون از نوشته تون با اجازه برا خودم یادداشت کردم همیشه داشته باشم..مرسی
به مامن تربچه سلام برسونید . یه وقت تنبل نشه این مامانی

سلام
اختیار دارید
سلامت باشید
مامان نازنين
23 تیر 90 1:52
عالي بود
نازنین نرگس نفس مامان
23 تیر 90 2:29
سلام به مامان و بابای مهربون تربچه جون ممنون از دستور پخت کیکتون @};راستی میشه چگونگی دستور اشپز شدن آقایون رو هم بذاریدپیشاپیش ممنون

مواد لازم خاصی نمیخواد
یک همسر مهربون میخواد که خدا رو شکر همتون دارید!+مقداری وقت اضافه که احتمالا اون رو همسرانتون ندارن!+مقداری روحیه دادن و بالا بردن اعتماد به نفس اقایون که مطمئنم همتون از پسش بر میاید!
مامانی ارمیا
23 تیر 90 8:17
وای وای وای!!!چه بابایی هنرمندی!زهیر جونم بیاد ببینه از باباجون تربچه یاد بگیره!آخه سید زهیر اینقدر هنرمنده که فقط نیمرو نمیتونه درست کنه بنده خدا!چقدر خوبی کیانا جون که تنهامون نمیذاری!فدا!بای

سلام عزیزم
لطف داری
چرا تنهاتون بذارم گلم؟
شما بهترین دوستای من هستید
مامان ماهان
23 تیر 90 10:17
سلام عالی بود عزیزم
زیبا
23 تیر 90 12:35
سلام با جدا کننده ها به روزم
مامان ضحی
23 تیر 90 13:46
وبلاگت خیلی باحاله وقتی می خونم کلی حال می کنم معلومه که تربچه مامان باحالی داره امیدوارم به سلامتی زودتر بیاد. لذت زندگی بی نهایت می شه.
حالا کی میاد؟

ممنون خانمی
کی اومدنش با خداست!
mamane amir ali
23 تیر 90 13:56
mersi az baba sina.
mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii be ma sar mizanid.boosssssssssssssssssss

قابلی نداشت خانمی
زينب عشق مامان و بابا
23 تیر 90 16:25
سلام خوبيد ؟ روزهاي گرم رو چطور ميگذرونيد؟
هميشه شاد باشيد
با خبرهاي داغ و شاد بروزم

سلام
ممنون خانمی
حتما بهت سر میزنم
نازنین نرگس نفس مامان
24 تیر 90 3:08
ممنون از راهنمایتونکاملا به جا بود حالا با پدیده تنبلی چه کار کنیم


واسه ی پدیده ی تنبلی هم باید روش کار بشه
البته پروسه ی زمان بری هست اما شدنیه
مریم
25 تیر 90 11:42
سلام به مامان بابای هنرمند
من که خودم هنوز یه کیک درست و حسابی نتونستم بپزم اما شوهر منم مثل بابای تربچه جون کیک پز ماهریه............ چون خودش عاشق کیک و شیرینیه
ممنون از دستور کیکتون

سلام خانمم
کار سختی نیست!
امتحانش ضرر نداره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد