تربچه!

ای مخزن سر کردگار ادرکنی ...

1390/4/25 18:10
نویسنده : مامان تربچه!
1,151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

امشب یکی از زیباترین و باشکوه ترین شب های خداست

شب میلاد امام زمان (عج)

میلاد امام زمان (عج)

امام مهربونمون که همه بی صبرانه منتظر ظهورشون هستیم

دیشب خدا این توفیق رو بهمون داد که مسجد جمکران باشیم

مسجد جمکران

غروب جمعه ی جمکران به دلگیری معروفه مامانی

اما توی اون غروب, همه شادمان از نزدیک شدن میلاد امامشون, شیرینی و شربت پخش می کردن و خوشحال بودن

من و بابا سینا هم باورمون نمی شد امام زمان (عج) توی اون جمعه شب نزدیک میلادشون ما رو طلبیده باشن

امام مهربونم

ازت ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان صفا
25 تیر 90 18:20
سلام عزیزم
زیارتتون قبول عیدتون صد صد مبارک
الهی حاجت روا شین تو این شب عزیز


سلام گلم
ممنون
مامان حسین
25 تیر 90 19:49
سلام عزیزم خوش بحالت. عیدت مبارک.
مامان علیرضا
25 تیر 90 20:03
سلام عزیزم عیدتون مبارک زیارتتونم قبول باشه
مامان نی نی گولو
25 تیر 90 20:54
سلام زیارت قبول عیدتون هم مبارک
مامان ماهان
25 تیر 90 23:35
سلام زیارت قبول خوش به سعادتت الهی به آرزوت برسی عزیزم عیدت مبارک
haleh & termeh
26 تیر 90 0:10
عزیزم عید تو هم مبارک همیشه به من لطف داری و پیشدستی میکنی انشاا امشب همه حاجتحاشون رو از اقا گرفتن التماس دعا
سارینا
26 تیر 90 0:23
سلام ............ زیارتت قبول باشه .....ایشالله هر چی میخوای خودش بهت بده .........بوووووووو س
مامان سید ابوالفضل
26 تیر 90 3:32
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه . . . عید شما مباااااااارک
مامان نی نی گولو
26 تیر 90 10:06
سلام من و مامانی دوباله اومدیم عید دیدنی مامانی میگه خوشحال می شم واسه تبادل لینک با تلبچه شما
نازنین نرگس نفس مامان
26 تیر 90 11:29
شاید ان روز که سهراب نوشت (زندگی باید کرد )خبری از دل پر درد گل یاس نداشت؟باید این جور نوشت هر گلی هم باشد چه شقایق چه گل پیچک و یاس تا نیاید گل نرگس زندگی دشوار است؟ عید شما مبارک

اللهم عجل لولیک الفرج
سارا
26 تیر 90 12:58
سلاام عزیزم خوبی؟ مهدی، نظری به ما عنایت کن مارا به صراط خود هدایت کن مهدی! اگر از منتظرانت بودیم چون دیده ی نرگس نگرانت بودیم با این همه روسیاهی و سنگدلی ای کاش که از همسفرانت بودیم میلاد دوازدهمین گل بوستان امامت و ولایت، امام عصر و الزمان مبارک . عزیزم زیارتت قبول خوش به حالت
مامان صفا
26 تیر 90 14:25
سلام گلم
بله کیک خوب بود اما چون خیلی وقت بود از فرم استفاده نکرده بودم دو بار وسطش خاموش شد و کمی از پفش کم شد. چون داغ داغ حمله بردیم نشد عکسی ازش بزارم شما هم همون دست پخت باباب تربچه رو نوش جان کن دیگه ....


شوخی بود جاتون سبز

نوووووووووووووووش جان
مامان فهیمه
26 تیر 90 17:26
سلام عزیزم: خوووووووووووووووووش به حالــــــــــــت
مامان نازنين
27 تیر 90 0:16
سلام عزيزم هم عيدتون مبارك هم زيارتتون قبول خوش به حالتون راستي امروز كه عيد بود كيك سينا شكلاتي رو با دستور پخت شما درست كردم حرف نداشت
نارینه
27 تیر 90 1:22
سلام عزیز دلم ... زیارت قبول ... عیدت مبارک انشالله که به زودی زود حاجتت برآورده بشه ...
سيدمهدي
27 تیر 90 4:48
█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥ سلام ستاره قشنگم . شما به وبلاگ آپ شده من دعوت شدي .. آپمممممممم █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥
زیبا
27 تیر 90 10:43
سلام با سومین بخش از کارهای خودم (تبریک تولد) به روزم
محمد
27 تیر 90 12:26
خوش بحالتون خاله
امیدوارم تو اون لحظه ها دیگه فراموشم نکنی!
منم همینطور!

من هیچ وقت دوستای گلم رو فراموش نمی کنم
آرام
27 تیر 90 16:05
سلام عزیزم ..خوش به حالت و زیارتت قبول باشه خانومی
مامان ابوالفضل
27 تیر 90 16:56
سلامممممممممممممم زیارت قبول خانوم گل برای من که دعا کردی؟ مراقب خودت باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد