تربچه!

مامان هنرمند می شود!

1390/4/27 22:27
نویسنده : مامان تربچه!
707 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

امروز با بابا سینا و مامان جون مرضیه رفتیم ابزار نقاشی و گلدوزی خریدییییییییییییییییییم (آخه اومدیم شیراز)

niniweblog.com

خیلی وقت بود می خواستم خودم رو سرگرم کنم. مامان جون مرضیه پیشنهاد خیاطی داد. اما من گلدوزی و نقاشی رو انتخاب کردم.

روزها مامان جون مرضیه بهم درس نقاشی می ده

niniweblog.com

بابا سینا هم امروز حساااااااااابی من رو شرمنده کرد و کلی خرج کرد

سینا جون ازت خیییییییییییییییییلی ممنونم

من هم به بابایی قول دادم تمام تلاشم رو بکنم تا یک هنرمند تمام عیار بشم!

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان شازده کوچولو
27 تیر 90 23:04
سلام عزیزم
چه کار خوبی کردی ، هر دوی اینها کارهاییه که حس لطیفی به آدم میده ، من عاشق این هنرام
امیدوارم موفق باشی دوست من


ممنون عزیزم
مامان صفا
27 تیر 90 23:27
سلام
به به ماشاالله مامان هنرمند خوبه خوبه؛ مثل خودم به محض خلاصی از دفاع شروع کردم خیاطی ؛ ساخت جعبه های خوشگل... خلاصه عین کسی که به رهایی رسیده حالا اگه حالم یاری کنه باید چند تا چیز خوشگل واسه گلکم بدوزم آفرین همین طور ادامه بده موفق باشی

ای ووووووووول
اتفاقا من هم کتاب درست کردن جعه کادو رو خریدم
نازنین نرگس نفس مامان
28 تیر 90 1:29
سفر خوش دوست عزیز سلام ما رو به مامان مرضیه مهربون برسون نقاشی عالیه ولی مداومت داشته باش من چند سال رنگ روغن کار کردم بعد یهو ول کردم وگرنه حالا شاگرد ونگوک بودم البته ونگوک مرده ولی شاگردش بودم از اون لحاظ دیگه کوش میبریدم شوخی کردم بابا

پس حرفه ای هستی
مامان علیرضا
28 تیر 90 7:23
خیلی عالیه کارای هنری خیلی به آدم حال میده من تجربه نقاشی رو دارم موفق باشی دوستم

ممنون عزیزم
مامان عسل
28 تیر 90 7:35
جدی؟ به نقاشی علاقه مندی؟به سلامتی
پس لطفااولین اثر هنریتو بذار تو وبلاگ ما هم ببینییییییییم


عاااااااااااااشق نقاشی ام
حالا کو تا اولین اثر هنری!!!
دانيال
28 تیر 90 8:43
سلام خاله جون مي شه به من راي بدبد كدم 67 است . دوستون دارم دانيال
مامان حسین
28 تیر 90 9:51
بابا هنرمند
به ما هم یاد بده

خواهش می کنم
شما استاد ما هستید
مامان فرشته
28 تیر 90 18:02
سلام دوست جونم بابا هنرمند این کاره خوش به حالت بوسسسسسسس مگه می شه دوستای گلی مثل تو رو یادم بره من اسم همه رو توی یه لیست بلند بالا نوشتم تا دعا کنم براتون خدا کنه لایق باشم صدامو خدا بشنوه
مامان نی نی گولو
28 تیر 90 18:09
سلام

آفلین یاد بگیل بعدش به منم یاد بده با هم دوستیم دیگه

معلومه که دوووووووستیم!
نسترن
28 تیر 90 19:10
سلام سلام تربچه خودم.چطوری شما؟خوبی؟دلم براتون یه ذره شده بوداااااااا
مرسی بهم سر زدین.
1دنیا بوووس عشقلانه تقدیم به دوست گل و مهربون خودم تربچه خانم مامان تربچه کوچک

ممنون گلم
مامان ابوالفضل
28 تیر 90 19:41
سلامممممممممممممممم به مامان هنرمند
امیدوارم که موفق باشی مثل همیشه
تربچه کلی بهت افتخار می کنه هنرمند خانومی

ممنون عزیزم
مامان نی نی گولو
29 تیر 90 9:28
سلام

بازم با مامانیم اومدیم بهتون سر بزنیم بلام نقاشی کشیدی بفلستباش

سلام
حتما
قربونت برم!
مامان علی مرتضی
29 تیر 90 11:04
سلام به تربچه جون ومامانش کد امپراطور ما 122 دوس داشتید بهش رای بدید
خاله پپو
29 تیر 90 13:03
ای مامان هنرمند، این مامان فسرده واست تلگراف فرستاده!
زیبا
29 تیر 90 13:29
سلام با کیک های خوشمزه به روزم
مامان نازنین رقیه
29 تیر 90 14:02
سلام کار بسیار خوبی کردی...اینکه همسرت هم همراهیت میکنه عالیه موفق باشی
محمد
29 تیر 90 17:28
سلام خاله میدونم حتما وقتی بزرگ شدم از وبلاگتون آموزش نقاشی یاد میگیرم. البته به همراه تربچه جون: P
راستی خاله 100 به علاوه 3 چند میشه؟

شما یک پا پیکاسو هستی خاله!
100+3= محمد شگفت انگیز!


مامان پریا
29 تیر 90 20:38
خاله ی خوبم اسم من پریا است به وبلاگم سر بزنین و منو به عنوان نی نی شگفت انگیز انتخاب کنید کد من 58 آدرس وبلاگم www.ghab-o-shishe.niniweblog.com ازتون خیلی ممنونم
مریم
30 تیر 90 14:57
سلام کیانا جونیییییییییییی خیلی خیلی موفق باشی عزیز دلم. ازین فرصتها استفاده کن و نقاشی رو بطور جدی ادامه بده چون به آدم آرامش عجیبی میده یه جور تخلیه ی روحی.......... راستی عید گذشتتم مبارک تربچه جون
سارا
30 تیر 90 20:53
سلام عزیزممممممممممم خوبی؟خوشحالم که باهات آشنا شدم به ما هم سربزن
نسترن
31 تیر 90 5:46
سلللاااام تربچه خانم.خوبی؟
بابا هنرمند!قول میدی بعدنا که مشهور شدی یه تابلوی نقاشیتم به ما بدی؟البته نقدی حساب میکنیما!3تا بووووس کهکشونیییییییی واسه تربچه لپ کشونیییییی

البته هنر ما که به پای هنر شما نمیرسه
اما چشم روی چشم
شما دعا کنید نقاشی یاد بگیرم تا شهرت راه زیاده!


زیبا
31 تیر 90 14:55
سلام با ستاره های متحرک به روزم
مامانی کسرا
31 تیر 90 17:35
تا معروف نشدید لطفا یه امضا به ما بدید

ما مخلص شما هستیم دربسسسسست!
نارینه
31 تیر 90 20:20
به به !!! مامانه فعال !!
آفرین که داری خودت رو سرگرم میکنی تا کمتر به پایان نامت فکر کنی !!! نیست خیلی نگرانش بودی ... یه کم فکرت آزاد میشه

هههههههه

پایان نامه کیلو چند بابا!!!!!!!!!
مامان حسین
1 مرداد 90 0:26
سلام
خوبی
خوش میگذره؟؟؟
شاد شاد باشی.

سلام عزیزم
ممنون
مامان ارمیا
1 مرداد 90 8:52
سلام . خوبین. من امروز با وبلاگ شما آشنا شدم. لینکتون می کنم . شما هم اگه دوست داشتین به وبلاگ ما سر بزنین و ارمیا جون مامان رو ببینین.
مریم
3 شهریور 90 16:02
سلام خواهرجون خوبی؟؟؟؟ خواهش میکنم به منم کمک کن تا بتوانم تو وبلگم مثل شما مشتاق پیدا کنم منتظرتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد