تربچه!

تقدیم به سینای عزیزم

1390/6/28 18:59
نویسنده : مامان تربچه!
1,634 بازدید
اشتراک گذاری

این پست رو تقدیم می کنم به همسر عزیزم

سینای عزیزم که در تمام مراحل زندگی یارم بود و پشتیبانم

تموم شدن پایان نامم بهونه ای شد تا از کسی تشکر کنم که اگر نبود دلگرمی هاش، اگر نبود دلسوزی هاش، اگر نبود راهنمایی هاش این پایان نامه به این خوبی از آب در نمیومد.

سینای عزیزم

فراموش نمی کنم روز های سرد زمستون رو که توی برف و بارون من رو می بردی کتابخونه ی ملی و برمی گردوندی.

فراموش نمی کنم شب هایی رو که ناامید بودم و خسته، با حرف هات دلگرمی می دادی به دل سردم

فراموش نمی کنم مواقعی که با کمبود منابع مواجه می شدم و تو با "کارت غدیر" خودت برام کتاب می گرفت

آره

عزیز جانم

فراموش نمی کنم خوبی هات رو و باز هم ازت تشکر میکنم

دوستت دارم تا ابد

 

و ببین که قلبم جز به عشق تو نفس کشیدن دیگر کاری ندارد

عاشق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فهیمه
29 شهریور 90 0:23
انشالله همیشه عاشق بمونین.
مامان ماهان
29 شهریور 90 12:41
الهی همیشه عشق و عاشقیتون پا بر جا باشه
مامان امیر علی
30 شهریور 90 1:48
وای چه شوشویی.آفرین .قدرشو بدون خواهر جون
خاله جون
31 شهریور 90 9:40
همیشه در کنار هم عاشقانه وصادقانه پابرجاباشید
نارینه
31 شهریور 90 14:15
افرین به این همه عشق و محبت ...
عمو روحانی
31 شهریور 90 17:47
سلام . کلبه جالبی دارید . از ابراز لطفتون سپاسگزارم .موفق باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد