تربچه!

اسباب تکونی!

1390/7/9 21:41
نویسنده : مامان تربچه!
654 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

این چند روز من و بابایی درگیر "اسباب تکونی" بودیم!

"اسباب تکونی" واژه ی جدیدی هست که همین الان ایجادش کردم! یعنی ما داریم اسبابمون رو آماده می کنیم برای اسباب کشی. هر روز می رفتیم خونه ی قبلیمون معروف به "فخرآباد" (اسم منطقه مون هست) و خاک 2ساله ی روی وسائل رو می تکوندیم و آمادشون می کردیم برای رفتن به خونه ی جدید

البته خونه ی جدیدی هنوز در کار نیست و باید دنبالش بگردیم! من هم که به خاک آلرژی شدید دارم و حال و روزم رو باید می دیدی! سرفه و عطسه ی شدید!

خلاصه توی این چند روز دیداری با وسائلمون تازه کردیم. چیزهایی دیدیم که اصلا یادمون نبود داریمشون! مثلا من کلا سرویس غذاخوریم رو فراموش کرده بودم و وقتی در کابینت رو باز کردم و دیدمشون یک لحظه جا خوردم!

الان هم اومدیم جهرم چون مامان جون خدیجه خیلی بی تابی می کرد (آخه عمه سلما رفته تهران و عمو سعید هم رفته اهواز) و قرار شد وقتی برگشتیم بریم دنبال خونه بگردیم.

یک کارهایی هم دارم می کنم که وقتی به نتیجه رسید بهت می گم

برامون دعا کن گلکم

دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان صفا
9 مهر 90 22:34
به سلامتی وایییییییییییییییییییییییییییییییی مامان تربچه یعنی داری چه کاراییییییییییییییییییییییییییی می کنییییییییییییییییی؟؟؟؟
مامان فهیمه
10 مهر 90 12:14
سلام عزیزم: مففق باشی گلم انشالله زود زود تموم شه.
مامان ارميا
10 مهر 90 13:10
به سلامتي. هر چي خيره پيش بياد.ايشالله.
خاله پپو
10 مهر 90 13:33
ببخش تربچه خوشگل خاله که دیر بهت سر میزنم. آخه مدتیه خیلی بی حوصلم.
خاله جون
10 مهر 90 14:44
¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤ __¤¤¤¤¤--------------سلامی به لطافت عشق--------------------¤¤¤ _ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است---------- ¤¤¤ ¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--به نام دوست که زندگی و زیبایی لایق اوست----------------- ¤¤¤ ¤¤¤------بی شک مرگ پایان کبوتر نیست----------------------------- ¤¤¤ ¤¤¤----------در اوج نیاز و بی نیازی هیچگاه خدا رو از یاد مبر--------¤¤¤ ¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافیست صدایش بزنی--¤¤¤ _¤¤¤-------------اوست که به هر چیزی حس بودن می بخشد---¤¤¤ __¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤ ____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فریاد است--------¤¤¤ ______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤ _________¤¤¤------به کلبه تنهای هام سر بزن-------¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤ _____________¤¤¤---------زندگی به کام------¤¤¤ ________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤ ___________________¤¤عشق به خدا¤¤ ______________________¤¤¤¤¤¤¤ _______________________¤¤¤¤ __منتظر قدوم همیشه سبزتم__ ¤¤ ________مهرت پایدار________¤ ********************************
نارینه
10 مهر 90 15:31
همون کاری که نگفتی از همه کارایی که گفتی مهمتره !!!

زود بگووووووووووو


تا فردا عصر می گم انشاالله!
اونقدر ها هم مهم نیست ها!!!
سارینا
10 مهر 90 16:08
سلاااااااااااام به سلامتی عزیزم امیدوارم هر کاری هم که میخوای کنی به راحتی وبا دلخوش انجامشون بدی
سارینا
10 مهر 90 16:10
راستی میخواستم بپرسم شما شیراز زندگی میکنید یا جهرم
میخوام ببینم با مامان خودتی یا با مامن شوشو .....هههههههه
ما اینیم دیگه ......

ما شیرازیم با مامان خودم! فعلا هم خونه ی مامانم هستیم تا خونه پیدا کنیم
اما خدا رو شکر خانواده ی شوهرم مهربون و بی آزار هستن
مامان ابوالفضل
10 مهر 90 17:49
الهی، چه سخت بود که این چند وقت از وسایلت دور بودی، عوضش الان کلی برات تازگی دارن، از اسباب تکونی هم خسته نباشی

ممنون گلم
مامانی کسرا
10 مهر 90 18:31
کمک خواستی تعارف نکن کرمان ، شیراز نزدیکه زود خودم می رسونم

ممنون عزیزم
مامان اریا
10 مهر 90 20:16
ایشالله زود جا به جا بشی هیچی بد تر از اسباب کشی ادمو خسته نمیکنه
خاله پپو
11 مهر 90 13:00
نه عسیسم. مگه میشه آریان بیاد و من بهت خبر ندم؟ مطمئن باش.
فقط به هم ریختن برنامه هام یه خورده عصبی و بی حوصلم کرده.



بی خیال باباااااااا !!!
مامان صفا
11 مهر 90 20:22
خداوندا دوستانی دارم آیینه تمام نمای عشق، رسمشان معرفت،کردارشان جلای روح و یادشان صفای دلارای من است،پس آنگاه که دست نیاز سوی تو میاورند، پر کن از آنچه که در مرام خدایی توست...آمین
مامان حسین
12 مهر 90 9:34
سلام خسته نباشی خانومی. داستان تهرانتون را هم خوندم...خیلی جالب بوده.یه خاطره خیلی خوبه که همیشه یادگار می مونه.
مادر کوثر
12 مهر 90 15:43
سلام عزیزم
خوبی؟
وبلاگتو خیلی دوست دارم
همیشه میام سر میزنم
اگه کوثرجون اجازه بده نظر هم میدم
خوشحال میشم به ما هم سر بزنی
دوست دارم نظرات خوشگلتو بخونم


سلام عزیزم
نظر لطفت هست
کوثر جون رو ببوس
نازنین نرگس نفس مامان
13 مهر 90 1:10
به سلامتی خانومی ایشالا که یه خونه خوب پیدا میکنید و البته زودتر اسباب کشیییییییییی
مامان ماهان
15 مهر 90 16:40
خسته نباشی خانمی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد