تربچه!

غیر منتظره!

1390/7/12 19:19
نویسنده : مامان تربچه!
998 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

امروز بعد از ظهر با خبر شدیم که قراره مشهدی بشیم!niniweblog.com

بابا جون کاوه برا خودش و مامان جون مرضیه بلیط خریده بودن واسه تولد امام رضا (ع). اما از اون جایی که مامان جون مرضیه بد سفر هستن و تازه هم از قم برگشتن گفتن نمی تونن برن مشهد. خاله زری اینا هم 25 مهر دارن می رن. برا همین قرعه به نام من و بابا سینا افتاد.

خیــــــــــــــــــــلی غیر منتظره بودniniweblog.com

دیروز قبل از اخبار داشت پخش زنده از حرم امام رضا (ع) می ذاشت (به مناسبت هفته ی کرامت). من هم به گنبد طلا چشم دوختم و با خودم گفتم چی می شد ما هم روز تولد آقا توی حرمش باشیم؟

اصلا فکر نمی کردم این طوری بشه

قربون کرمت برم آقا جان

ان شاالله به حرمت که برسم به اندازه ی 3 سال و 7 ماه حرف دارم که باهاتون بزنم آقا جون

niniweblog.com

پ.ن

با این که کمترینم اما دوستان رو از دعای خیر فراموش نمی کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

سحر
12 مهر 90 19:23
التماس دعا ما رو هم یاد کن مخصوصا پسرم رو
مامان آرتین
12 مهر 90 21:13
زیارتتون قبول باشه. ما رو هم دعا کن. هرجند ما چند روزی هست که مشهدیم ولی به خاطر آرتین جون نتونستیم بریم حرم. فقط مراقب خودتون باشد اینروزا حرم خیلی شلوغه
مادر کوثر
12 مهر 90 22:02
وای به سلامتییییییییی انشالله خوش بگذره خانمی شما نظر خصوصی هم دارید
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
12 مهر 90 22:54
التماس دعا عزیزم ان شاالله به سلامت برید و برگردید.
خاله جون
12 مهر 90 23:02
سلاااااااااااااااااااااااام خانم التماس دعا واسه مااااااااااااا هم غیر منتظره بود دست بابا کاوه ومامان مرضیه درد نکنه
مامان ثمين
12 مهر 90 23:15
سلام.خيلي امام رضا دوستون داره كه طلبيده شما رو تو رو خدا مارو فراموش نكنيد.التماس دعاي فراوون.
مامان صفا
12 مهر 90 23:34
سلام عزیزم خوش به سعادتون برا ما هم خیلی دعا کنیدها ... دوستون داریم
نارینه
13 مهر 90 0:15
این بهترین خبر دنیاست ... اونم بعد از 3 سال و 7 ماه انتظار ... منم با امام رضا همینقدر حرف دارم ... 3 سال و 6 ماه ... ازش بخواه که ما رو هم بطلبه
نازنین نرگس نفس مامان
13 مهر 90 1:08
پیش پیش زیارت قبول ایشالا که سفر خوبی داشته باشید و پر بار و امیدوارم که همدیگر رو ببینیم
آرام
13 مهر 90 11:50
تورو خدا واسه منم دعا کن..وای که چقدر دلتنگشونم
مامان فهیمه
13 مهر 90 14:23
سلام سلام سلام: چه جالب.ما هم داریم میریم مشهد... امروز میریم..احتمالا تا یکشنبه اونج باشیم. التماس دعای مخصوص گلم
سارینا
13 مهر 90 19:56
کیانا جون منو یادت نره خیلی التماس دعا دارم عزیزم
مامان صفا
14 مهر 90 11:24
سلام عزیز دلم از طرف نی نی: می گم خاله حسابی سرت شلوغه ها دیگه بهمون سر ممیزنی ما دوست داریم الهی همیشه خوش باشین
مادر کوثر
14 مهر 90 13:49
چقدر دوست داشتنی است روزهای آمدنت! کاش می‏توانستم هر سال، روز تولدت را در حرم نفس بکشم! شب تولد تو که می ‏شود، حرمت از آسمان پر ستاره نیز پرستاره ‏تر می ‏شود. چقدر آدم اینجاست که در هفت آسمان، غیر از تو ستاره‏ ای ندارد. تو امشب به دنیا آمدی تا ستاره ی همه بی‏ ستاره ‏ها باشی..میلاد هشتمین خورشید پیشاپیش مبارک
مامان عسل
14 مهر 90 15:30
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام خوش بگذره من و عسل رو هم دعا کنيد لطفاااااااااااااااااااااا
سارا
14 مهر 90 21:12
سلام عزيزم خوبي؟چه خبرا؟چيكارا مي كني؟من آپم خوشحال مي شم بهم سر بزني ببخشيد كه انقدررررررر بي معرفتم ايشالله جبران مي كنم اووووو چه قدر اتفاق افتاده ها تبريييككككك عزيزم 19.5 همون 20
مامان آریا
15 مهر 90 9:54
التماس دعا انشالله زیارتتون مقبول
خاله جون
15 مهر 90 11:55
السلام ای حضرت سلطان عشق یا علی موسی الرضا ای جان عشق السلام ای بهر عاشق سرنوشت السلام ای تربتت باغ بهشت --- ولادت باسعادت سلطان، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان، حضرت رضا-ع مبارک.
مامان ماهان
15 مهر 90 16:39
السلام ای حضرت سلطان عشق یا علی موسی الرضا ای جان عشق السلام ای بهر عاشق سرنوشت السلام ای تربتت باغ بهشت ولادت باسعادت سلطان، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان، حضرت رضا-ع مبارک. خوش به حالتون برای ما هم دعا کنین
نازنین نرگس نفس مامان
15 مهر 90 23:24
نقاره ها ز اوج مناره وزیده اند مردم صدای آمدنت را شنیده اند زیباتر از همیشه شده آستان تو آقا! چقدر ریسه برایت کشیده اند ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا علیه اسلام مبارکباد
نگار
16 مهر 90 14:06
بابا توفيق دار!!!
خوشـــــــــــــبحالت من كه بخاطر ني ني يكساله كه مشهد نرفتم دلم پر ميزنه براي صحن وسراي امام رضا

بازم ميگم خيلي توفيقات نصيبت ميشه قدر خودت رو بدون معلومه خدا خيلي خيلي دوست داره


اووووووووووووووووو
کی میره این همه راه رو!!!!!!!!!
مامان رهام روح افزا
16 مهر 90 17:37
وااااااااااااااااای خوش به حالت منو رهام فندقی منو هم خیللللللللللی دعا کن دلم برا امام رضا پر میزنه
مامان ضحی
16 مهر 90 17:51
تو رو خدا مواظب خودتون باشید افسردگی نگرید. برای ما هم دعا کنید که بریم پابوس آخه ما ضحی را از خودش خواستیم اما هنوز ضحی پابوس نرفته
مامان حسین
17 مهر 90 10:05
التماس دعا ..خوش بگذره.
مامان ابوالفضل
17 مهر 90 16:50
سلام قربون دل پاکت برم واقعا معلومه آقا طلبیده بودتون ما رو هم فراموش نکنین
خاله پپو
8 آبان 90 10:23
واااااااااااااای مرسی کیمیا جو ن که واسم دعا کردی. من این ماه اقدام کردم. خیلی به دعای دل پاکت احتیاج دارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد