تربچه!

آزمون!

1390/8/30 10:01
نویسنده : مامان تربچه!
1,048 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

دیروز رفته بودم دانشگاه برا ادامه  ی طرح "جمع آوری امضا از اساتید"!!!niniweblog.com

بچه ها رو دیدم و خبردار شدم که بــــله، برا استخدام هیات علمی گروه معارف، آزمون  برگزار میشه و هیچ کس به من خبر نداده بودniniweblog.com

با کلی حسرت اومدم خونه و گفتم یک نگاهی به سایت بکنم شاید تمدید شده باشه. خدا رو شکر تمدید شده بود تا امروز!!! به موقع رسیدم هاniniweblog.com

خلاصه ثبت نام کردم. به نظر آزمون ساده ای نیست اما مامان به امید خدا از پسش بر میاد!niniweblog.comتازه بعدش هم مصاحبه دارهniniweblog.com

آزمون هم 5 اسفنده. تا اون موقع وقت دارم بخونم. البته بینش اسباب کشی میافته. برا همین باید از الان شروع کنم و سفت و سخت بخونمniniweblog.com

تازه واسه زایمان خاله جون نرگس هم باید بریم جهرم که این مورد با اسباب کشی مون برخورد داره. فکر کنم آخر دی حسااااااابی سرمون شلوغ میشهniniweblog.comniniweblog.com

وااااااااای تازه قول یک مقاله رو هم به دکتر رحیمیان دادمniniweblog.com باید از الان شروع کنم که زودتر تموم بشه

راستی

با تلاش های شبانه روزی مامان جون و عمه، عمو جونت داره تسلیم میشه!!!niniweblog.com 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامانی کسرا
30 آبان 90 10:03
موفق باشی عزیزم!
مامان ارميا
30 آبان 90 10:20
ايشالله از پس همه كارها برمياي. چه خوب كه عمو داره تسليم ميشه.

ممنون
آره خیییییییلی خوبه!!!
shim shim
30 آبان 90 12:03
سلام فرات شم.من به pc دسرسی ندارم فعلا.میبووسمت.فعلا


کجایییییییییییییییییی دختر
میکشممممممت
مامان پسر خرداد
30 آبان 90 12:48
قالب وبلاگت قشنگه تربچه جون حتما مث خودت خوشگله دیگه ؟ من هیچ عکسی ازت ندیم تربچه جون . اگه خواستی بما سر بزن .

ممنون خاله جون
راستش من هنوز افتخار ندادم به این دنیا بیام. واسه همین قیافم معلوم نیست! اما حتما خوشکل خواهم بود!!!
دعا کن زودتر خدا من رو بفرسته پیش مامان و بابا
مامان پریاگلی
30 آبان 90 18:22
بمیرم برات چه قدر سرت شلوغه

خدا نکنه عزیزم
ناراحت نباش انشاالله از پسش بر میام!
سارا
30 آبان 90 19:40
سلام مامان مهربون خوبيد؟من تازه وبلاگمو درست كردم خوشحال مي شم بهم سر بزنيد
مامان ابوالفضل
30 آبان 90 20:15
آفرین به مامان همیشه در صحنه و فعال تربچه خان

ممنووووووون
شکلات مامانی وباباش
30 آبان 90 21:12
سلام خاله جون حسابی وقتت پرها ایشاا.. همیشه موفق باشی التماس دعا

سلام
ممنون عزیزم
مامان امیر علی
1 آذر 90 8:39
افرین به این مامان فعال و کوشا و درس خون .خدا راشکر ایشاله همیشه شادی باشه و این جور کارها همیشه موفق باشی .به عمو حون هم تبریک می گم .ازدواج بهترین معجزه در این دنیاست .خوشبخت بشی ایشاله

ممنون عزیزم
البته عمو جون تازه مرحله ی اوله
یعنی در برابر اصرار ها سکوت کرده!!!
تا ازدواج کلی راه داره!!!
مامان ماهان
1 آذر 90 9:31
بابا چقدر فعالی واقعا خسته نباشی

ممنون گلم
مامان پسر خرداد
1 آذر 90 10:14
آخه چرا .ولی خوب صبحت می کنی و می نویسی انگار خودت یه تربچه داری باید ببخشید . در ضمن اسم پسری من هانی
پس با افتخار لینکتون می کنم .

آخه قوه ی تخیلم قویه!!!
مامان سام
1 آذر 90 10:34
ايشالا حتما از پس آزمون برمياي .واي اسباب كشي

ممنون عزیزم
saba-sara
1 آذر 90 16:38
salaaaaaaaaam, movafagh bashi azizam

سلااااااااااام
مرسیییییییی
نارینه
2 آذر 90 0:42
منم کلی کار دارم ... ولی هنوز برنامه نریختم براشون ...

برای امتحانت هم دعا میکنم ...
دیدی که دعام برای عمو سعید گرفت !!

وااااااای نارینه جونم خدا خیرت بده
کاش یک دعا هم برا من می کردی!!!
مامان گیسو
4 آذر 90 16:48
حتماً موفق می شی من مطمئنم و ایمان دارم

ممنون عزیزم
نازنین نرگس نفس مامان
24 آذر 90 1:02
وای چقدر پر مشغله ایشالا که از پس همه برمیای و البته ایشالا توی همین ماه گره از کار شما هم باز میشه چون ایمان پیدا کردم به مدد آقا امام حسین علیهم السلام گره از مشکل ما هم باز میشه


ان شاالله گره ی همه ی گرفتارها باز میشه با یاری خدا و وساطت امام حسین (ع)
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد