تربچه!

این چند اتفاق!

1391/7/11 9:37
نویسنده : مامان تربچه!
998 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

دیرتر آپ کردم تا چند تا اتفاق جمع بشن و برات بگم.

1. شنبه 19 آذر 1390

اولین حقوق بابا رو دادنniniweblog.com

هورااااااااااااااااااااااniniweblog.com

یکی از بهترین روزهای زندگیمون بود. دیگه رسما مستقل شدیـــــــــــــــم niniweblog.com کلی ذوق کردیم و برای اولین حقوق بابایی برنامه ریزی کردیم!!!niniweblog.com

2. در طول هفته سرما خوردگی داشتم و هنوز هم خوب نشدم niniweblog.com البته خدا رو شکر شدید نیست.

3. چهارشنبه متوجه شدیم برای این که خونه ای که خریدیم رو بتونیم به نام بزنیم بابایی باید کارت پایان خدمت داشته باشه!!!niniweblog.com

وااااااااای دنیا روی سرمون خراب شدniniweblog.com

آخه بابایی که هنوز سربازیش تموم نشده. خلاصه کلی پرس و جو کردیم و فهمیدیم اگه بابا دفترچه ی اعزام رو بفرسته هم کافیه و مورد قبوله.

4. شنبه بابا رفت دنبال کارهای نظام وظیفه و 2 تا واکسن زدniniweblog.com

آخییییییییی بابایی دو تا دستش درد می کرد. براش حوله ی گرم هم گذاشتم اما خوب نشد. الان هم که دوشنبه هست یک دست بابایی همچنان درد دارهniniweblog.com

 همون شبی هم که بابایی واکسن زد و دفترچه رو فرستاد، اخبار اعلام کرد که برای انتقال سند دیگه نیازی به کارت پایان خدمت نیستniniweblog.com

خلاصش این که بابایی 1 اسفند اعزام داره و من از الان غصــــــــــــــــه دارمniniweblog.com

 البته خدا رو شکر آموزشی رو رفته و فقط 9 ماه دیگه از سربازیش مونده

5. یکشنبه 27 آذر 1390

خونه رو به نام زدیـــــــــــــــمniniweblog.com

رسما صاحب خونه شدیــــــــــــــــــــــــــــــــــــمniniweblog.comniniweblog.com

توی اون لحظه برای همه ی مستاجرها دعا کردم که زود زود زود صاحبخونه بشن. آخه مستاجری خیــــــــــــــــــــــــلی سخته مامانی.

حالا ماجرای به نام شدن. بابایی می خواست 3دنگ خونه به نام من باشه. البته من و بابایی اصلاااااااا از این حرف ها با هم نداریم. همه چیز زندگیمون برای هم هست. الحمدلله "من" و "تو" توی زندگیمون نیست. هر چی هست "ما" هستniniweblog.com

 یک روح در 2بدنniniweblog.comو همیشه به خاطر این مسئله خدا رو شکر کردیم. خانواده هامون هم همین طورن

اما بابایی دوست داشت این کار رو بکنه. خلاصه چون استعلام های شهرداری به نام بابا بود رفتیم  تا زیر استعلام ها برامون پاراف کنن و اسم من رو اضافه کنن. وقتی رفتیم مسئولش گفت تا هفته ی قبل می شد همچین کاری کرد اما اون هفته جناب شهردار عصبانی شده و گفته دیگه کسی حق نداره این کار رو بکنه و اگه می خواین اسم اضافه کنید باید قسمتی از مراحل رو از اول طی کنید که احتمالا یک هفته طول میکشه niniweblog.comniniweblog.com

 

 

ما هم کلا قیدش رو زدیم چون هم ما برای به نام شدن عجله داشتیم و هم مالک برای پول گرفتن!

رفتیم محضر و یک پیشنهاد بهمون دادن. گفتن 6 دنگش قطعی به نام بابایی باشه و 3 دنگش رو وکالت بلاعزل به من بدن. ما هم قبول کردیم و همین شد.

البته هزااااااااااااار بار خدا رو شکر کردیم که کار سربازی بابا درست شد وگرنه به نام اون هم نمی شد زد و دستمون می موند تو حنا!!!

6. یکشنبه عصر هم رفتیم بازار و بابا سینا با اولین حقوقش برام یک انگشتر خیــــــــــــــــلی ناز خریدniniweblog.com

 

 

دستت درد نکنه باباییییییییییniniweblog.com

برا مامان جون مرضیه هم یک بشقاب میناکاری خوشکل گرفتیم تا بابت این 6سالی که حمایتمون کردن ازشون تشکر کنیمniniweblog.com

 

اما هنوز نمی دونیم برا مامان جون خدیجه اینا چی بگیریم؟؟؟ و این بود نقشه هایی که برای حقوق بابا سینا کشیده بودیم!!!niniweblog.com

 

دوستای گلم

برای شب یلدا

سایت ماه بانو

رو فراموش نکنید!

http://www.maahbanoo.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامان فهيمه
28 آذر 90 11:26
سلام گلم:
خوشحالم كه خوشحاليتو مي بينم.
خدا رو شكر كه هم خونه دار شدين و هم حقوق آقا سينا رو دادن.
انشالله هميشه شاد و سعادتمند باشين عزيز دلم.
بووووووووووووووووووس

سلام عزیزم
ممنون
نارینه
28 آذر 90 23:48
خداروشکر ... ایشالله براتون پربرکت باشه
مبارک باشه مستقل شدنتون ...
مبارک باشه سند زدنتون ...
مبارک باشه سرباز شدن بابایی !!
مبارک باشه انگشتر خوشگلت ...

کلا " مبارکه ...


ممنون عزیزم
خاله جون
29 آذر 90 0:47
محفل آریائی تان طلائی ? دلهایتان دریائی شادیهایتان یلدائی ? پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی . . .
خاله جون
29 آذر 90 0:55
سلام عزیزم همش مبارکت باشه.انشالله بیشترازاینا انشالله بسلامتی
خاله پپو
29 آذر 90 9:15
رمز قبلیه رو یادم نیست آخه خاله جون.
شکلات مامانی وباباش
29 آذر 90 9:29
سلام خاله جون اشاا...همیشه شاد باشین کادوهای قشنگتون هم مبارک اشاا... بابای هم به سلامتی برن وبرگردن ازسربازی

سلام عزیزم
ممنون
مامان امیر علی
29 آذر 90 10:38
عزیزم مرسی به ما سر زدین و ممنون از نظرات قشنگت .خدا نکنه دیگه از حامله شدن می ترسم دوست ندارم برادر و خواهر خوبه اما من دیگه توانش رو ندارم .
مامان امیر علی
29 آذر 90 10:44
به به چه خبرهای خوبی .افرین به این بابا ی مهربون باسلیقه انگشتر و ظرف خیلی زیبا هستند و افرین به این که به یاد همه هم بودین .سربازی هم تموم می شه و شادی شما چند برابر می شه خانمی همه را به نام شما می کرد بهتر بودا اما توی زندگی این حرفها نیست خوشبخت باشین ایشاله

ممنون عزیزم
مامان صفا
29 آذر 90 13:02
سلام گلم به به انشاالله همیشه با خبرهای خوب خوب بیای...انگشترت خیلی ناز مبارکت باشه عزیزم.. لااقل یه جوراب هم واسه خود بابا سینا می خریدین تا بیشتر از اینا کار کنه طفلی...ببخشیدها شوخی کردم.. انشالله سربازیش هم زود تموم میشه.. خبر خوب منم اینکه با موزیلا تونستم ماه بانو رو زیر رو کنم... دستت درد نکنه... تازه خودمون هم آپیدیم..
مامان گیسو
29 آذر 90 13:14
سلام عزیز دلم خوبی ؟
بس که دلت پاکه به خدا
الهی صد هزار مرتبه شکر من هنوز نخوندم از کامنت دوستان متوجه شدم که خبرهای خوبیه شکر خدا
منو خیلی شرمنده می کنی دوست گلم
یک دنیا از محبتت ممنونم عزیزم الهی همیشه زندگیت پر از خیر و برکت و شادی باشه و زودتر این تربچه جونم سر بخوره تو دل مامان مهربونش
می بوسمت

ممنون عزیززززززززززم

مامان گیسو
29 آذر 90 13:14
به خدا من وقت نمی کنم تند تند سر بزنم می بینی که پست هم نمی گذارم اما ازت ممنونم که منو فراموش نمی کنی
سارینا
29 آذر 90 18:04
منکه رمز ندارم
sara
29 آذر 90 21:43
به صد یلدا الهی زنده باشی انارو سیب و انگور خورده باشی اگر یلدای دیگر من نباشم تو باشی و تو باشی و تو باشی ما که رمز نداشتیم اما از کامنتای بقیه یه چیزایی فهمیدم خونتون مبااارک عزیزززززم
نارینه
30 آذر 90 0:03
یلداتون پر از شادی
سارینا
30 آذر 90 10:14
سلام عزیزم مبارک باشه انگشترت و به نام زدن خونه هم خیلی خیلی مبارک باشه ایشلا با دل خوش بی تو خونتون واسه سربازی هم نگران نباش مثل برق وباد تموم میشه 9 ماه ....
مامان صفا
30 آذر 90 13:02
شب یلداتون مبارک. http://www.persiancards.com/clip-viewyalda.htm
محبوبه
30 آذر 90 13:32
آخه بی معرفت برا چی رمز گذاشتی که من نتونم بخونم

عزیزم آدرس وبلاگت رو نذاشتی که
مامان ابوالفضل
30 آذر 90 14:48
سلام عزیزم
یلداتون مبارک
اولین حقوق بابایی مبارک
خونه مبارک
برای ما بی خونه ها هم دعا کنین
انگشتر مبارک
کلا همه ی این روزهای قشنگ مبارک
البته سرما خوردگیت و جای واکسن های بابایی ایشاالله خوب بشن
مراقب قشنگیهاتون باشین
بوسسسسسسسسس

سلااااااام
ممنوووووون
شکلات مامانی وباباش
1 دی 90 1:50
سلام عزیزم یلداتون مبارک
mamani helena
1 دی 90 11:28
salam azizam avalan salgardeton ro tabrik migam dovoman azizam man alzaymer dare age shod ramzo baram befrest
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
3 دی 90 11:18
مبارک باشه. هم اولین حقوق، هم خونه و هم انگشتر. به سلامتی در کنار هم زندگی خوبی داشته باشید.

ممنون عزیزم
نسترن
3 دی 90 13:24
سلام دوست گلم.ببخش یه مدت نیومدم پبشت سرم خیلی شلوغ بود... بابت همه چی تبریک...دوستتون دارم. همیشه شاد باشین
آرام
3 دی 90 15:42
سلام گلم..من رمزتو ندارم..ولی ایشالا همیشه شاد باشین در کنار همسرت ...ایشالا هرچه زودتر هم تربچه بیاد تا زندگیتون تکمیل بشه
mamani helena
3 دی 90 16:41
salam azizam bah bah che khabaraye khobi khanoom angoshtar mobarake kheili zibast.khone kharidaneton ham mobarake .enshala salhaye sal be khoshi zendegi konid

سلام عزیزم
ممنون
مامان حسین
3 دی 90 17:00
سلام عزیزم مبارک باشه هم خونه و هم اولین حقوق و هم انگشتر قشنگت...انشالله همیشه شاد و خرم باشید. راستی کد 174 در جشنواره را یادتون نره...دوست داشتین بهمون رای بدید.
مامان امیر علی
3 دی 90 19:00
عزیزم مرسی به ما رای می دین کد ما 120 هست و به این شماره 09354000537 البته باید 3 تا کد باشه از هر چند تا موبایل فرق نداره .120 170 188 بازم ممنون
مامان نینی
4 دی 90 16:01
سلام عزیزم میشه لطفآ به منم رمز بدی؟
مامان پریسا
5 دی 90 18:44
خب گلم حالا من هم با وب شما آشنا شدم . با اجازه لینکتون میکنم. وب زیبایی دارید ایشالله تربچه جان سلامت باشن. دوست داشتی ما رو هم در جمع دوستان تربچه جان بذارید.
مامان پریسا
5 دی 90 18:57
وای خدا. ممنون . فکر میکردم اینطور باشه ولی گفتم از زبون خودت بشنوم بهتره.
ایشالله هر چی زودتر فرشته شما هم زمینی بشه گلم.
خوشحالم با دوست خوبی مثل شما آشنا شدم.

ممنون عزیزم
مامان نفس طلایی
5 دی 90 20:03
از کامنت دوستان معلومه همه چی مرتبه خدا رو شکر همه چی مبارکه
عسل خانم
6 دی 90 16:39
سلام وبلاگتون خيلي قشنگه
خيلي خوشحال ميشم بيايد وبلاگ من هم نظر بديد آدرس وبلاگ خودتونم توي نظرتون بزارين تا توي وبلاگ خودتون بيام جواب بدم


لطف داری عزیزم
مامان نازی نرگس
17 دی 90 0:42
مبارکه خانمی چه خوشکله الهی به شادی دستتون کنید خونه دار شدن و سند زدنتون هم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد