تربچه!

نیمچه اسباب کشی!!!

1390/10/24 19:53
نویسنده : مامان تربچه!
839 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

دیروز عصر با بابا,مامان جون مرضیه, بابا جون کاوه, دایی علی و دایی محمد رفتیم خونه ی زندایی فاطمه اینا . من و بابایی نیم ساعت نشستیم و بعدش رفتیم نمایشگاه مبل و دکوراسیون.

نمایشگاه مزخرفی بود!!!  از 4 تا سالن, فقط 2 مدل مبل پسندیدیم که اون هم شعبه ی شیراز نداشت  باید از تهران میومد که اون هم دردسرهای خاص خودش رو داشت و بی خیالش شدیم 

امروز عصر رفتیم خیابون وصال (مرکز مبل شیراز) اما همه جا تعطیل بود  اسباب کشی دیروز هم که به خاطر بارندگی کنسل شد و احتمالا میافته برا چهارشنبه. چون دایی محمد مدرسه نداره و می تونه بیاد کمکمون.

توی این دو روز تعطیلی با بابایی رفتیم و وسائلی که می خواستیم خودمون جا به جا کنیم رو بردیم خونه ی جدید. امروز هم تخت و کمد و ... رو متر کردیم و جای دقیقشون توی خونه ی جدید رو قطعی کردیم.

البته طبق معمول من خودم رو زخمی کردم!!! همه ی دست و صورتم خراش خورده و زخمه!!!  آخه من خیییییییلی سرعت کارم بالاست و دقتم کم!!!

خبر دیگه این که من مجددا سرما خوردم!!!

نمی دونم امسال چه اتفاقی افتاده که من این قدر سرما می خورم  البته شدید نیست اما خب بی حال شدم  امروز که همش خواب بودم!!!!

دایی علی هم امروز عصر بر گشت قم. البته برا عقد بر می گرده!!!

فکر کن

دوماد برا عقد خودش نرسه

وااااااااااااااای چه شود!!!! 

دایی علی همیشه دقیقه ی 90 آخه سرش خیییییلی شلوغه. همش درس می خونه!!! چه کنیم دیگه. دیر به دیر می بینیمش و دلمون براش زود به زود تنگ میشه

خب خبر خاص دیگه ای نیست

دوستت دارم عزیزکم 

بووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان گیسو
24 دی 90 21:28
مبارک باشه عزیز دلم خونه نو وسایل نو
خوش به حالت که هستن کمکت کنن
ان شاا... زودتر خوب بشی گلم

همچین هم کسی برا کمک نیست ها!
خاله جون
24 دی 90 21:47
سلام عزیزم
مواظب خودت باش گلم استراحت خوبه واسه سرماخوردگی
خودت وزخمی نکنی دیگه آخه حالا حالا هااااااااااااا
کار داری هاااااااااااااااااااا
همیشه شاد باشی

آره واقعا!
مامان امیر علی
24 دی 90 23:40
اسفند دود کن ایشاله زود ی خوب می شی عزیزم بوس

مامانم دیروز اسفند دود کرد!
مامان نازی نرگس
25 دی 90 0:56
ایشالا که آپ بهدی یه اسباب کشی کامل و یه خونه مهربونی و یه عالمه خبرای خوب
مامان ماهان
25 دی 90 8:40
خوب خداروشکر که کمکت میکنن و زود جابه جا میشی الهی با شادی و سلامتی باشه


ممنون عزیزم
مامان ارميا
25 دی 90 9:35
اسباب كشي خيل سخته. ايشالله به سلامتي تموم مي شه و نفس راحتي مي كشي. نگران نباش.

ممنون عزیزم
نگران نیستم!
مامان ابوالفضل
25 دی 90 12:11
سلامممممممممممم به سلامتی
امیدوارم اسباب کشیه خوبی داشته باشین

سلام عزیزم
ممنون
مامان حسین
25 دی 90 15:18
سلام خانومی
کمک خواستین ما هم بیایم

سلام عزیزم
ممنون
sara
25 دی 90 21:16
نارینه
25 دی 90 21:24
من تعارف الکی نمیکنم

صبر کنید تا چهارشنبه که دایی محمد بیاد کمکتون

ممنون عزیزم
شکلات مامانی وباباش
26 دی 90 0:42
سلام عزیم مبارکتون باشه اشاا.. به سلامتی اسباب کشی کنید و خانومی خیلی مواظب خودت باش
سارینا
26 دی 90 17:06
سلام
ایشالا به سلامتی و مبارکی

مواظب خودت باش دیگه عزیزم


ممنون عزیزم
مامان پریسا
27 دی 90 21:18
مواظب خودت باش گلم. وقت کردی یه سر هم ان طرف بزن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد