تربچه!

رسما کم آوردم!!!

1391/7/11 9:31
نویسنده : مامان تربچه!
1,457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

من که خسته ام

خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خسته 

دیگه رسما دارم دیوونه میشم 

هر چی به عروسی دایی نزدیک میشیم حجم کارها بیشتر میشه. اتفاق ها و جریانات ناخواسته هم بهش اضافه میشه و دیگه واویـــــــــــــــــــــــــــــــــــلا

خاله زری مریض شده، بدنش عفونت شدید کرده و رسما از وظیفه ی خواهرشوهری استعفا داده!!!!

من هم که حسابی درگیر خونه و اسباب کشی هستم و مجبورم جور خاله رو هم بکشم

پریروز لوله ی آب آشپزخونه ترکید  البته همین جوری نه ها!!! خیر سرمون داشتیم با بابایی انشعاب می گرفتیم برا لباس شویی، کارمون که تموم شد و شیر اصلی رو باز کردیم دیدیم ای دااااااااااااااااااااااد بیدااااااااااااااااااااااد

آشپزخونه رو داره آب می بره

حالا کارم کم بود، آشپزخونه هم به گند کشیده شد 

خلاصه جمع کردیم و رفتیم خونه ی مامان جون مرضیه. دیروز صبح هم نشستم و کار کارت ها رو تموم کردم و صد البته دست تنها.


عصرش هم بابایی لوله کش برد خونه و لوله ها رو تعمیر کرد. البته همراه با داغون کردن حمام. آخه لوله ی آسیب دیده ی آشپزخونه طوری بود که از توی حمام راحت تر میشد بهش دسترسی داشت.

خلاصش این که کار من حســـــــــــــــــــــــــابی در اومد  امروز صبح افتادم به جون آشپزخونه و حمام. پیشرفت هایی هم داشتم اما هنوز خیـــــــــــــــــــلی کار داره.

امروز عصر هم مجبور شدم با زندایی برم آرایشگاه. این هم یک کار پیش بینی نشده ی دیگه، آخه قرار بود خاله زری باهاش بره.

اصلا فکر نمی کردم داداش زن دادن این قدر دردسر داشته باشه  خدا به داد برسه برا پسر زن دادن!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان محمد پارسا
20 بهمن 90 0:30
سلام عزیزم
نازی تا باشه جشن و عروسی سخته ولی همه میشه خاطره انشاالله به خیر و خوشی تموم میشه بهتون تبریک می گم

ممنون عزیزم
شکلات مامانی وباباش
20 بهمن 90 1:18
سلام خانومی ما که واسه چند تا داداشم زن گرفتیم انقدر دردسر نکشیدیم که تو این یه دونه عروسی داشتین البته عزیزم همه اینها هم واسه ای خودش خاطره ای اشاا... همیشه خوش باشین و صد البته خسته نباشی

ممنون عزیزم
نارینه
20 بهمن 90 8:53
وووووی تنم لرزید از این اوضاع قاراشمیش !!! اعصابت رو خرد نکن گلم ... همه خستگیت با اومدن عروسی و لذت داداش زن دادن تموم میشه
خاله جون
20 بهمن 90 12:55
سلام جونم انشالله همیشه به شادی وجشن خسسسسسسسسسسسته نباشی گلم انشالله آبجیتون هرچه زودتر خوب خوب بشه ولی همه اینهابعدها خاطرات قشنگی میشه کارتای عروسی خیلی قشنگه.ماهم جزء دعوتی ها هستیم دیگه مـــــــــــــــــــــبارکـــــــــــــــــــــ
نگار
20 بهمن 90 14:37
سلام عزيزم بابا سخت نگير همش خاطره ميشه در ضمن براي اينكه بعدا در پسر زن دادن به مشكل نخوريد پيشنهاد ميشه يا چند دختر هم داشته باشيد كه كمك حالتون باشن يا اصلا پسردنيا نياريد راستي چرا اينقدر رمزي مينويسي خوشت اومده ها؟ بابا راحت بنويس مگه چي نوشتي كه قايمش ميكني
مامان ابوالفضل
21 بهمن 90 14:46
آفرین به مامانیه فعالخسته نباشی خیلی کیف میده ایشاالله روز زن دادن پسرت
مامان محمد پارسا
22 بهمن 90 15:07
انشاالله عروسی خوش بگذره عزیزم
مامان ثمين
22 بهمن 90 23:49
خدا قوت زندگي با همين اتفاقاتش زيبا ميشه مگه نه
مریم
23 بهمن 90 7:50
سلام عزیزم واااااااااااااااااااااااای فدات بشم که اینقدر بدبیاری آوردی اول اسباب کشی.... ولی غصه نخور درست میشه. انشالا زن داداشت قدرتو بدونه عزیزم
مامان ارمیا
23 بهمن 90 10:05
ای بابا. عجب شانسی. این لوله ترکیدن چی بود آخه؟عیبی نداره ایشالله همه دردسرها واسه عروسی باشه. خوش بگذره ایشالله. همه چیز درست میشه.
مامان پریسا
23 بهمن 90 23:53
خسته نباشی خانمی. حالا کجاشو دیدی.........
مامان امیر علی
24 بهمن 90 17:38
خسته نباشین .

سلام
ممنون عزیزم
مامان نی نی ناز
27 بهمن 90 12:50
سلامممممممممم
شکر خدا که همه گرفتاریا و بدو بدوهاتون برای کار خیره ...

همیشه خوش باشید

سلام
ممنون عزیزم
مامان ماهان
27 بهمن 90 23:29
واقعا خسته نباشی خانم خانماااااااااااااااااا
کارتهای عروسی خیلی خوشگل بود بازم مبارکهههههههههههههههه

سلام
ممنون عزیزم
مامان آرین
29 بهمن 90 14:05
سلام .آخ که بدجوری میفهمم چی میکشید.من برای عروسی خواهرم پیرشدم خواهرم هیچ شناختی ازوسایل خونه نداشت جورخرید جهیزیه خواهرم رو من کشیدم عروسیه خواهرم روز سوم عید بود من هم درگیر خوانه تکونی بودم هم خرید جهیزیه لباس عروسی کفش وکیف ووووووو.خدابهت صبر بده ولی باهمه این اوصاف کلی هم بعدش کیف میده درهرصورت مبارک باشه خانمی
مامان آرین
29 بهمن 90 14:30
مرسی به خاطره رمزعبور وبااجازه لینکتون کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد