تربچه!

وبلاگ هدی خاله!

1391/5/2 10:49
نویسنده : مامان تربچه!
1,273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

یک وبلاگ برا دختر خواهرم درست کردم و خاطرات شیرینش رو مینویسم

گفتم فعلا برا کسی که وجود داره بنویسم (هدی) تا کسی که هنوز وجود نداره (نی نی خودم!)

برا همین وبلاگ "هدی خاله" بیشتر به روز میشه تا وبلاگ "تربچه"

به امید روزی که وبلاگ "تربچه" دوباره با وجود خود تربچه رونق بگیره!

 

خوشحال میشم به اونجا هم سر بزنید و وبلاگ هدی خاله رو لینک کنید

ممنون دوستای گلم

 

ورود به وبلاگ "هدی خاله"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان عسل
2 مرداد 91 11:00
سلام خوشحالم که برگشتی با افتخار وب هدی خاله را لینک می کنم به امید اومدن تربچه
مامان عسل
2 مرداد 91 11:05
آخ جووووووووووووووووووووون برگشتی؟ تربچه هم میادش مطمئن باش چقدر دلم تنگیده بود
نارینه
2 مرداد 91 17:14
باشه ... همین که برگشتی خوشحالم ...
ببینم شما رفتید دنبال تربچه !!؟؟

هنوز نه!!!!!!!
داریییییم میریم دنبالش!!!!!!
خاله جون
3 مرداد 91 2:33
سلااااااااااااااااااااااام عزیزم وقتی کامنتتون خوندم خییییییییلی خوشحال شدم.مخصوصا که واسه هدی جون مینویسید.انشالله هرچه زودتر وبتونم بروز میشه با وجودتربچه جونم
مامان ارمیا
3 مرداد 91 11:16
سلام عزیزم. خوبی؟ قرار نبود تربچه رو کمرنگ کنی. از خدا نا امید نشو.
خاله جون
3 مرداد 91 17:19
بـر هــر نفست اشاره دارد رمضان / بر عشق و عطش نظاره دارد رمضان در ظلمت بیکرانه ی شبهامان / دریا دریا ستاره دارد رمضان . . . ماه ضیافت الهی مبارک
سارا
5 مرداد 91 13:34
سلام دوست عزیز خوب از خواهر گلت چه خبر بهتر شده روبه راه شده در چه حاله نگران حالش بودم اگه ممکنه برام بنویس

سلام عزیزم
ممنون
در حال شیمی درمانیه
خدا رو شکر رو به بهبوده

مادر کوثر
11 مرداد 91 12:09
سلام عزیزم انشالله به زودی نی نیه شما هم بیاد و شادتون کنه
خاله جون
31 مرداد 91 0:33
عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد
مامان نی نی ناز
5 شهریور 91 22:56
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 0:22
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
مامان زهره
18 شهریور 91 13:27
سلام محمد سپهر با كد 41 در مسابقه "روياي زيبا" شركت كرده خوشحال مي شم بهش راي بدين. اين هم نشاني: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
مامان پریسا
19 شهریور 91 11:05
سلام پریسا در مسابقه ی نی نی باحجاب شرکت کرده. ممنون میشم بهش رای بدید. مهلت رای دادن تا 2شنبه.ادرس فراموش نشه. ممنون پریسا30 http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
مامان پریسا
19 شهریور 91 11:06
یعنی اینجا دیگه تعطیله؟



نه عزیزم
تا تربچه نیاد دستم به نوشتن نمیره. ایشالا وقتی اومد دوباره می نویسم. شایدم زودتر
التماس دعا
مامان نی نی نار
19 شهریور 91 23:55
سلامممممم گلممم خوبی ؟ خیلی دلتنگتم عزیزم رمز همونه ... خصوصی دوباره برات میذارم
مامان گیسوجون
22 شهریور 91 15:52
فدات بشم عزیزم روم نشده از خودم کامل عکس بندازم ترسیدم دوربین از چاقی من بترکه هههههههه
مامان صفا
2 مهر 91 0:11
سلام عزیز دلم کیانا جان قربون لطف و محبتت، ببخش تو دردسرت انداختم.. ممنونم یه فالوده جای من نوش جان کن دوست دارم عزیزم گه گاه سر میزنم و دعا گو هستم برای ما هم دعا کنید امیدوارم خواهرت خوب شده باشه
مامان پریاگلی
9 مهر 91 10:42
وقتی که صبح از خواب بیدار می شویم ما دو انتخاب داریم: برگردیم و بخوابیم و رویا ببینیم، یا بیدار شیم و رویاهامون رو دنبال کنیم. انتخاب با ماست.
یک عاشقانه آرام
11 مهر 91 8:59
سلام عزیزم خوشحالم که برگشتی وبلاگ خواهر زاده گلتم در اولین فرصت لیتک میشه میبوسمت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد