تربچه!

گرفتاری!

1390/6/16 11:12
نویسنده : مامان تربچه!
598 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااام به همه

من واقعا شرمنده ی همه دوستای گلم هستم

واقعا اینقدرها هم که شما میگید تعریفی نیستم

دوست داشتم دوستانم رو  توی سفرم شریک کنم واسه همین این سفرنامه رو نوشتم.

خوشحالم که با خوندنش شاد میشید. انشاالله همیشه همتون شاد باشید و با خانواده هاتون حساااااابی خوش بگذرونید.

راستش از دیروز اومدیم شیراز واسه تعیین تاریخ دفاع. الان هم از مرکز کامپیوتر دانشکده دارم آپ میکنم.

واااااااااای امان از هماهنگی این دفاع. خدا نصیب گرگ بیابون نکنه!!! 3تا استاد رو باید با گروه هماهنگ کنی و تاریخ و ساعتی که خودت راحتی رو هم در نظر بگیری. فاااااااااجعستniniweblog.com

چون نزدیک دفاع هست سرم خیلی شلوغ شده. واسه همین وقت نکردم ادامه ی سفرنامه رو بذارم. انشاالله تا فردا قسمت بعد رو آماده می کنم و به همتون سر میزنم.

بوووووووووووووووووووس گنده واسه دوستایی که اندازه ی یک دنیا دوستشون دارم

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ابوالفضل
16 شهریور 90 12:26
سلام سلام سلام
شیراز هوا چطوره؟
امیدورام که یه دفاع جانانه و حسابی داشته باشی
برات آرزوی موفقیت دارم
بوس

سلام
شیراز هوش خیلیییییییییییییی گرمه
sara
16 شهریور 90 22:08
موفق باشي گلم
مامان عسل
16 شهریور 90 23:23
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
به امید یه بیست شایسته


ممنون عزیزم
مامان علیرضا
17 شهریور 90 10:42
سلام راست میگی اما به فکر لذت بعدش باش و کسب انرژی کن موفق باشی
مامان نی نی گولو
17 شهریور 90 14:03
سلام عزیزم شکسته نفسی نداشتیما انشاالله دفاع خوبی داشته باشی من و نی نی برات دعا می کنیم
مامان نی نی ناز
17 شهریور 90 15:58
سلام امیدوارم کارات خوب پیش بره و همیشه سرت به کارهای خیر گرم باشه. بوس
شیپلپلون
18 شهریور 90 12:34
دفاع خوبی داشته باشی و موفق باشی
مامان ماهان
20 شهریور 90 8:50
موفق باشی خانمی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد