تربچه!

نشونه ...

1391/7/10 10:48
نویسنده : مامان تربچه!
682 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

من و بابایی هم بد نیستیم

امروز یه پیامک عجیب برا بابا سینا اومد:

"ضمن تبریک انتخاب شما در سفر سوریه-لبنان ...."

اون لحظه من و بابایی با بهت و حیرت به هم نگاه میکردیم (بی اختیار یاد سفر کربلامون افتادیم -یه روز سر فرصت ماجرای سفر کربلا رو برات تعریف می کنم-)

باورمون نمی شد

بابا سینا چند وقت پیش توی قرعه کشی سفر دانشجویی به سوریه و لبنان اسم نوشته بود

از بین 28هزار نفر فقط 5هزار نفر میخواستن و در کمال ناباوری، اسم من و بابایی هم دراومدهniniweblog.comniniweblog.com

به قول بابایی میریم سوریه، زیارت بعدشم میریم لبنان، سیاحت! niniweblog.comniniweblog.com

 

واقعا انتظارش رو نداشتیم

راستش دیگه یادمون رفته بود که اسم نوشتیم

اما امروز ...

حیرتمون وقتی بیشتر شد که تاریخ اعزام رو دیدیم

30 مرداد

و این یعنی...

شب 23 ماه مبارک رمضان، سومین شب از شب های قدر، توی حرم حضرت زینب و حضرت رقیه احیا می گیریم

خدای من

باور کردنی نیست

یا حضرت زینب

میدونم شما ما رو طلبیدی

یا حضرت رقیه

میگن حضرت رقیه باب الحوائج هستن

قربون صورت کبودت برم رقیه جان

تو رو به اون لحظه ای که سر بابا رو گذاشتن توی دامنت و جان دادی، حاجت همه ی حاجتمندان رو برآورده کن


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

فهیمه
1 تیر 90 20:48
سلام: وااااااااااااااااااااااااایییی... خیل خوشحال شدم گلم رفتی اونجا حتما حتما حتما منو یاد کنی ها؟؟؟؟ انشالله که حاجتتو از خانم رقیه بگیری گلم. دوستت دارم
مامان الهه
1 تیر 90 21:09
سلام عزیزم . خوش به سعادتت خیلی سفر خوبیه .من 6 سال پیش رفتم .تو رو خدا اونجا منم یاد کن.حتما تو حرم حضرت رقیه نذر کن که پولی عروسکی چیزی بدی تا انشااله خدا بهتون نی نی سالم و صالحی بده .اگر مجددا قسمتتون شد خودتون میبرید اگر نه هر کی رفت بدید نذرتونو ادا کنه.من مدام یادت می کنم .چون میگن دعای خانم باردار میگیره .امیدوارم به سلامتی بریدو برگردید و کلی بهتون خوش بگذره .
نازنین نرگس نفس مامان
1 تیر 90 21:37
چه خوب مامان تربچه شما هم اره شما هم کربلایی پس بگو چرا به دل میشینی همیشه به زیارت
مامان صفا
1 تیر 90 22:03
سلااااااااااااااام خداجون ممنونتیم دیگه چی می خوای از خدا مامان تربچه.. به سلامتی برو که حاجت روابشین انشاالله التماس دعا یادت نریم خیلی خوشالللییم واست این یه نشونه است...
سارا
1 تیر 90 22:31
سلام...اشكام با خوندن نوشته هات سرازيره........الهي قربونت برم.اره.حتما نشونس..انشاله خود خانوم دست پر برگردونت...از الان يادت باشه رفتي يه نفر منتظر توي يه گوشه اين دنيا هر روز داره براي ني نيه نداشتش بيتابي ميكنه...حاجت منو هم ازش بخواه.شايد خدا به دل پاك شما نگاهي بندازه.....
مامان ماهان
1 تیر 90 22:32
الهی ........... خوشا به سعادتت عزیزم الهی که حاجتت و خانم حضرت رقیه بده
مامان حسین
1 تیر 90 23:55
سلام عزیزم وای خوش به حالتون.ایشالله خوش بگذره و حاجت روا بشی .
آرام
2 تیر 90 0:04
سلام عزیز دلم..خوش به سعادتتون که حضرت زینب طلبیدنتون..ایشالا برین و به سلامتی با دست پر برگردین
faeqeh
2 تیر 90 0:27
وااااااااااااااااااااای مبارکه برای ماهم دعا کنید
مریم
2 تیر 90 10:50
سلام خانومی تبریک میگم بهتون.......... وای چه سعادتی..... عزیزم واسه همه ی ما دعا کنی، الالخصوص مامانایی که نی نی تو راه دارن...... مطمئن باش دعات زودتر مستجاب میشه راستی از نظر دکترت ننوشتی..... چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان علیرضا
2 تیر 90 11:32
خیلی خوشحال شدم عزیزم باور کن تمام دیروز به یادت بودم تو رو خدا ما رو هم دعا کن خیلی محتاجیم. واسه بچه هامون دعا کن که اهل و عاقبت بخیر بشن
مامان شازده كوچولو
2 تیر 90 14:56
عزيزم خوشا به سعادتت. زيارتت قبول. ما رو هم ياد كن
سارا
2 تیر 90 15:35
سلااام مامان تربچه جونم خوبی؟بابا کجایی تو؟یه دفعه غیب شدی عجیجم؟زود به زود بیا پیشم خب؟بوووس
سارینا
2 تیر 90 16:24
وای که چقد رخوشحال شدم مطمئن باش که یه نشونس ایشالله زود زود به مراد دلت میرسی دوبارم میام ببینم که چه خبرا از دکتر
نسترن
2 تیر 90 18:51
سلام. وااااااای یک دنیا براتون خوشحال شدم.ایشالا به سلامتی خانومی دوباره بهتون سر میزنم.راستی خیلی ماهین شما.دوستتون دارم
سارا
2 تیر 90 19:56
سلاااام عزیزززززم مسی که اومدی به قول مهدی هامی زنن تو ذوقم می گن 4تا نیار منم خودم با خواهرم دو قلوام یه داداش دیگه هم داریم که 1سال از ما کوچیکتره انقدددد حال می ده دوست دارم بازم بیای می بینی چه پروام؟آخه به بعضی دوستام عادت کردم
مامان سید ابوالفضل
3 تیر 90 2:16
خوشا به سعادتت گلم خیلی خیلی خوشحال شدم انشالله حاجت روا بشی ما رو هم از دعای خیرت بی نصیب نکن
محمد
3 تیر 90 6:38
سلام خاله، میدونم اونجا فراموشم نمیکنی. ممنون میشم دعام کنی.
نرگس مامان محمد
3 تیر 90 14:18
وای خوش به سعادتتون منم خیلی دوست دارم برا زیارت بریم سوریه تو رو خدا مارو هم بخواین. خوب استفاده کنین راستی
مامان ابوالفضل
5 تیر 90 22:35
سلام دوست جونم
خیلی خیلی خوشحالم
خیلی زیاد
روزی که تو سونوگرافی تاریخ تولد کوچولوی من هست و 23 مرداد زدن
البته می دونم شاید یه هفته ای اینور اونور بشه
ولی جای ندا این مامان منتظر توی اون شب عزیز نایب الزیاره باش
چقدر دلم برای وبلاگت تنگ شده بود
امیدوارم به این سفر برین


ممنون عزیزم
من دوستان به این خوبی رو هیچ وقت فراموش نمی کنم
انشاالله اگه لیاقت داشته باشم دعاتون می کنم
مدرسه مامان ها
7 تیر 90 11:10
سلام تبریک میگم به خاطر این سفر روحانی. ان شاءالله که حاجت روا بشین. التماس دعا داریم ازتون. راستی مدرسه ی مامان ها منتظر نظرات مفید شماست.
عسل. مامان ابوالفضل
7 تیر 90 16:39
وای خوش به حالتون چه سعادتی دارید.مارو فراموش نکنید اونجا بره ماهم دعا کنید.راستی اون انشا هم خیلی جالب بود کلی خندیدم.
مامانی کسرا
11 تیر 90 10:09
امسال سال شانس و قرعه کشی نی نی وبلاگی هاست!!!! التماس دعای مخصوص واسه من وکسرا و بابایی به قول بچه ها عاشقتم!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد