تربچه!

لونه ی پرنده

1391/7/10 10:50
نویسنده : مامان تربچه!
649 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

چند روز پیش توی حیاط خونه ی مامان خدیجه اینا یه چیز خییییییییلی جالب دیدمniniweblog.com

یه پرنده ی قشنگ داشت لونه درست می کرد

می رفت این طرف و اون طرف تکه چوب و چیزای دیگه پیدا می کرد و میاورد میذاشت روی لونش

خیلی هیجان انگیز بود آخه من تا حالا از نزدیک همچین چیزی ندیده بودمniniweblog.com

امروز هم جوجش رو دیدیم

برای اولین بار

اومد یه چیزی گذاشت توی منقار جوجش و دوباره رفت


 

این عکس لونش هست

جوجو

 

این هم جوجش

 

جوجو

 

البته یک نظریه ی دیگه هم مطرحه و اون این که، این خانمش هست نه جوجش! و نشسته ی روی تخم تا جو جو ها دربیان!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نازنین نرگس نفس مامان
18 خرداد 90 11:39
افرین به این مامان مثبت نگر انسان به هر چیز که فکر کنه همون میشه :ایشالا یه تربچه بیاد تو بغلتX
haleh
18 خرداد 90 12:03
آمین
نازنین نرگس نفس مامان
18 خرداد 90 12:41
سلام یه مقدار حجم رو پایین اوردم ببین بهتر شده یا نه اخه من اینترنت پر سر عت دارم اصلا متوجه دیر باز شدن نبودم ممنون از تذکرتون ببین اگه بهتر نشده باز هم کم کنم
مامان عسل
18 خرداد 90 18:07
چه جالب این تربچه هم که دل ما رو آب کرد کوچولو نیومده عزیزه
مامان ماهان
19 خرداد 90 16:41
سارا
19 خرداد 90 20:14
انشاله به برکت این شب عزیز کوچولوی تو هم بزودی تو دلت لونه میکنه.........
مامان ابوالفضل
20 خرداد 90 19:55
الهی چه ناز مثل همیشه می گم خوش به حال تربچه با این مامانه با ذوقش
مامان ابوالفضل
21 خرداد 90 20:00
سلام خیلی زیاد به فکر تربچه و مامان تربچه هستم یه جورایی خودم و با مامانی دوست می دونم نگفتی وضعیت پایان نامه ت چی شد؟
کودک سیتی
26 خرداد 90 0:51
سلام شما می تونید برای تقویت و آموزش غیر مستقیم زبان انگلیسی به کوچولوتون به بخش آموزش زبان سایت کودک سیتی سر بزنید و شعر های انگلیسی بچگانه را دانلود کنید - همینطور بخش کاردستی های ما هم برای شما مادر علاقمند و فرزند عزیزتون جالب خواهد بود www.koodakcity.com همچنین خوشحال می شیم اگر ما رو لینک کنید شاد و تندرست باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد