تربچه!

عاشورای 91

1391/9/5 11:17
نویسنده : مامان تربچه!
894 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

امروز عاشوراست. مثل همه ی عاشوراها، دلگیر و سنگین. برای سلامتی آقای مهربون صدقه دادم و دائم سوره ی والعصر می خونم. آخه آقا صاحب عزا هستن. خیلی ناراحت هستن و ما باید برا سبک شدن غمشون، براشون دعا کنیم و صدقه بدیم.

و مثل هر سال اومدیم جهرم. با بابا سینا و عمو سعید رفتیم خیابون و دسته ها رو نگاه کردیم. البته دیشب همگی رفتن حسینیه اما چون سرد بود من نرفتم.

ایشالا خدا از همه قبول کنه.

به زودی خبر جدیدی برات دارم!

منتظر باش

دوستت دارم عزیزکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مادر کوثر
6 آذر 91 13:17
سلام دوستم .کوثر تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 52 هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داری به دخترم و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدی. اینم لینکش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php ممنونممممممممممم عزاداریهاتون قبول منم دوست داشتم جهرم باشیم ولی نشد
مامان ثمین
7 آذر 91 9:36
عزاداریهات مقبول درگاه حق.
مامان امیر علی
7 آذر 91 16:20
منتظر خبرهای خوش هستیم امام حسین و یارانش در بهترین جایی ما فکرش هم نمی تونیم بکنیم در ارامش و بهترین زندگی و خوشی دارن این ما هستیم که در این دنیای گرفتار ماندیم . التماس دعا
آرام
7 آذر 91 18:41
سلام عزیزم..برات دعا میکنم به حق امام حسین(ع) سال دیگه روز عاشورا نی نیت یا تو دلت باشه یا بغلت باشه ..تو هم برای من دعا کن
مامان ثمین
8 آذر 91 10:09
سلام.میشه به وبلاگ دنیای نفیس بیایید و به ثمین من با کد (6) که توی مسابقه نی نی و محرم شرکت کرده رای بدید؟ مرسی ممنونم http://2nyaienafis.niniweblog.com
سارینا
8 آذر 91 12:19
سلام عزیزم نگفتی چرا درمانت متوقف شد حالا بیا خبر جدید رو بده
نارینه
8 آذر 91 13:16
منتظریـــــــــــــــــــــــــــم
سارا
10 آذر 91 13:51
خاله جون
11 آذر 91 14:57
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد