تربچه!

تموم شــــــــــــــــد!!!

1391/9/8 13:46
نویسنده : مامان تربچه!
744 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

و اماااااااااااااااااااااااااا

اون خبری که گفتم در راهه!!!!!!!!!

بابا سینا امروز سربازیش تموم شــــــــــــــــــــــــــــــــــد

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


باور نکردنیه!

هر دوتامون میریم و میایم به هم میگیم "یعنی واقعا تموم شد؟؟؟!!!"

خدا رو شکر

خدا رو رصدهزار مرتبه شکر که این مرحله ی سخت و طولانی از زندگیمون هم به خوبی و خوشی تموم شد. حالا دیگه بابایی رسما دنبال کار هست!!!!!


به چند نفر سپرده. تا خدا چی بخواد.

به همین مناسبت، امشب می خوایم بریم خونه ی مامان جون فاطمه و به صرف شام و شیرینی مهمونشون کنیم!!!!!!


راستی

من و بابایی برا آزمون دکتری ثبت نام کردیم  اما می خوایم امسال آزمایشی شرکت کنیم. من هم که توی خونه بیکارم، میشینم می خونم!!!!!!! اما شاید سال دیگه خیلی جدی تر دنبال ادامه تحصیل باشیم. بابایی هم که دیگه سرباز نیست و وقت داره هم کار کنه و هم درس بخونه.


دوستت دارم عزیزکم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان ابوالفضل
8 آذر 91 14:17
سلاممممممممممممممم عزیزم
تبریک می گم
خیلی خوشحال شدم
ایشاالله یه کار خیلی خوب و در خور شخصیتشون پیدا کنن
برای ادامه تحصیل هم تصمیم خوبی گرفتین
امیدوارم یه روزی برسه که خبر قبولی توی آزمون و بخونم
در ضمن برای مامان شدنت هم حسابی دعا می کنم
مراقب خودت باش
التماس دعا
بوس

سلام عزیزم
ممنون
مامانِ عسل
9 آذر 91 7:54
از الان خانم دکتر شدی ها تبریک میگم انشا الله قبل از دکتر شدنت مامان شدنت ببینم
مامان امیر
9 آذر 91 8:39
سلام عزیزم تبریک میگم خیلی خوشحال شدم واقعا ازدواج کرده باشی وسرباز هم باشی خیلی به خانواده ات سخت می گذره
مامان ثمین
9 آذر 91 11:11
سلام.تبریک میگم. ان شاا... که همیشه همه کارهات به خوبی و خیر پیش بره.
نارینه
10 آذر 91 15:24
مبارک باشه عزیزم ... ایشالله یه کار خوب و مناسب هم زودتر پیدا بشه براش ادامه تحصیلت رو عشق است ... آفرین بر شما
مامان گیسوجون
11 آذر 91 13:37
سلام عزیزم خوبی ؟ مبارکککککککککک خیلی خوشحالم ان شاا... هر چه زودتر یه کار عالی هم پیدا بشه تا دلت بیشتر شاد بشه تا نی نی نیومده بخون که بعداً دیگه اصلاًوقت فکر کردن بهش رو هم نداری خصوصی رو چک کن
خاله جون
11 آذر 91 14:59
سلام عزیزم تبریییییییییییییییییییک میگم گلم خوشحالم که خوشحالی انشالله به زودی زود یه کارفوق العاده مناسب پیدابشه.موفق باشی جونم
منا مامان الینا
12 آذر 91 8:55
سلام مامان تربچه
خوبی خانومی؟
حالا من بی معرفتم آدرست را نداشتم خیییییلی وقت بود ندیده بودمت! تو هم که سراغی از ما نمیگرفتی؟

خوب خانوم دکتر به نظر من بشین واسه امسال خودت را آماده کن چون انشالا اگه نی نی دار شدی دیگه وقت مو شونه کردن نداری چه برسه به درس خوندن!

شرمندهههههههه
مامان ِ هدی
13 آذر 91 0:18
سلام:
وااااااااااااای...من چقدر عقبم هاااااااااا...
عزاداریهات قبول...
تبریک بخاطر تموم شدن سربازی همسریت...


ممنون عزیزم
مامان صفا
13 آذر 91 9:58
سلام خانمی
مبارکه به سلامتی انشالله بیای خبر قبولی دکتراتون بزاری... دوست داریم ممنون بهمون سر زدی خاله مهربون.. راستی من وب هدی جون خیلییییییییییییییییییییی دوس دارم ندیده عاشق خودش شدم بوس واسه این گل دوست داشتنی

ممنون عزیزم
هدی هم دست بوسه
سارینا
15 آذر 91 16:23
سلام عزیزم ...... به سلامتی .... خیلی خبر خوبی بود ..... خانم دکتر اینده به به
مادر کوثر
16 آذر 91 8:12
سلام سلام وای چه خبرهای خوبی همیشه موفق و سلامت باشید عزیزم خوشحالم شدم دوستم
زهرا (✿◠‿◠)
17 آذر 91 18:23
سلام عزیزم....
شمام نمی دونی من وختی کامنتت و خوندم چه حالی داشتم....؟
به حق همین شبای عزیز الهی که خدا فرزند سالم و صالح توو دلت قرار بده و روز به روز شاهد رشد و بالندگیش باشین!!!
من اون وبلاگت و قبلا توو لینکدونیم گذاشتم!
اجازه بدی این وبلاگتم بذارم/؟؟؟

ممنون عزیزم
اجازه ی ما هم دست شماست
آرام
17 آذر 91 22:24
سلام عزیزم...مبارک باشه..خدارو شکر که به سلامتی سربازی همسرت تمام شد..خیلی خوبه که تصمیم داری واسه دکتری بخونی..خوش به حالت من که هیچ انگیزه ای ندارم..تازه پایان نامه ارشدم مونده رو دستم ):
فهیمه مامان سینا
20 آذر 91 0:57
eeeeاسم پسریه منم سیناستتتتت مثل بابایی نی نیه شما....انشاالله خدا یه نی نی سالمو صالح تو دلت قرار بده ...اگه اجازه هست لنکت کنم؟؟؟بیا خبر بده
فهیمه مامان سینا
20 آذر 91 12:18
ممنون دوستم ...امیدوارم دوستای خوبی برا هم بشیم...منم با افتخار لینکتون کردم
ماجراهای هدی خانومی رو هم خوندم همشو...خیلی ماشاالله با نمکو ماهه

ممنون عزیزم
مامانِ عسل
20 آذر 91 13:13
سلام بر خانوم دکتر
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه
البته با اندکی تاخیر


وااااااااااااای چه طوری یادت بود عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مادر کوثر
20 آذر 91 18:54
مادر کوثر
21 آذر 91 8:36
سلام عزیزم
سالگرد ازدواجتون مبارک
باور کن دیشب اتفاقی اومدم اینجا (هرچند که قانون انرژی ها میگه هیچ چیز اتفاقی نیست)
دلم برای دوستانی چون شما تنگ شده بود با موبایل سر زدم و یه جورایی خواستم ابراز محبت کنم.
خوشحالم که این اتفاق بامزه افتاده

ممنون عزیزم!
مریم مامان ملینا
24 آذر 91 16:31
انشالا که همه ی مراحل زندگی رو با موفقیت و سلامتی سپری کنین.
واسه درس خوندن هم خیلی تصمیم خوبی گرفتین ولی خب شما مامان گل فعلا بین درس و نی نی یکی رو باید انتخاب کنی.نه؟؟!

فعلا که نی نی نیومده!!! پس درس رو انتخاب می کنم!
فهیمه مامان سینا
26 آذر 91 12:19
آپ کجایی؟؟چرا نمی آپی؟؟
مامان نیره
29 آذر 91 9:45
سلام تبریک می گم ورود همسری .الهی کنار هم 120 ساله بشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد