تربچه!

مامانی از شیراز گزارش می دهد!

1390/3/12 14:18
نویسنده : مامان تربچه!
632 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

من و بابا سینا و عمه سلمات دیروز کلا توی جاده بودیم!

niniweblog.com

بالاخره رسیدیم شیراااااااااااااااااااااااااااز

niniweblog.com

 

4:45 صبح راه افتادیم و 5 عصر رسیدیم شیراز. تا رسیدیم عمه سلما رو تحویل خاله جون نرگسش دادیم! آخه خاله نرگس بابایی سینا هنوز شیراز بودن و همون موقع می خواستن برگردن جهرم. ما هم گفتیم صبر کنن که عمه سلما رو بهشون برسونیم تا دیگه نخواد با اتوبوس بره.

دو ماه می شد که نیومده بودیم. خییییییییییییییلی دلم برای همه تنگ شده بود. الان از خونه ی مامان جون نازیلا دارم آپ می کنم. خاله زهرا و دایی محمد هم هستن. جای دایی علی خالیه. بابا جون کاوه هم صبح سحر رفت بوشهر تا به کاراش برسه

شنبه هم می ریم جهرم پیش مامانی خدیجه اینا. عمو سعید هم رتبش 20 شد. همه خوشحالن اما خودش راضی نیست.

niniweblog.com

 

خدا کنه وقتی می ریم جهرم عمو سعید هم سرحال شده باشه تا به همه خوش بگذره

 

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ابوالفضل
13 خرداد 90 18:34
سلام به دوست عزیزم امیدوارم که موفق باشی در ضمیمه ی پایان نامه ت امیدوارم که باعث افتخار تربچه کوچولو باشی
سمیرا مامان سپهر
14 خرداد 90 9:41
مامان حسین
14 خرداد 90 12:59
سلام عزیزم خوش بگذره
مامان سید ابوالفضل
14 خرداد 90 16:53
,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’`’ -----------♥ ---------♥ --------♥ ------♥ ----♥ --♥ -♥ *•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸ █۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥ سلام دوست عزیز . خوش بگذره █۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥ *•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸ -♥ --♥ ----♥ ------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥ •’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’
مامان حسنی
15 خرداد 90 9:52
سلام همیشه خوش وخرم باشین
مامان صفا
15 خرداد 90 23:09
سلام خیلی برا خاله نرگس خوشحالم قبلا این مطلب خونده بودم و منتظر بودم 13 خرداد بشه سر بزنم نتیجه رو ببینم اما اسم وبتون یادم رفته بود بعد 1 ساعت وب گردی بالاخره پیدا کردم و کلی خوشحال شدم منتظر خبر های خوش خودتون هم هستم .. وب ما ( گلکم) هست
مامان ماهان
17 خرداد 90 10:17
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد