تربچه!

خاله جون نرگس مامان ششششششششششد!!!!

1390/3/10 11:53
نویسنده : مامان تربچه!
747 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

باورم نمیشه

جواب آزمایش خاله جون نرگس مثبتتتتتتتتتتتتتتهniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

 niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com niniweblog.com

خدایا بزرگیت رو شکر

بعد از 20 ساااااااااااااال

خدایا شکررررررررررررررررررررررررررررررت

با این که 5سال بیشتر نیست میشناسمشون اما انگار تمام این 20سال باهاشون منتظر بودم

از بس مهربووووووووووووونه

از تمام بچه هایی که برای خاله نرگس دعا کردن ممنونم

الان که دارم مینویسم از شوق دارم گریه می کنم

خدایا هر کس در انتظار نی نی هست، انتظارش رو طولانی نکن

الهی آمیییییییییییین

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

negin
10 خرداد 90 11:44
سلام وب قشنگي داري . شايد جواب خيلي از سوالاتتون توي وب من باشه .
shahab
10 خرداد 90 11:55
مبارکا باشه من هم امیدوارم که مشکلات همه در این زمینه بر طرف بشه
مامان علی
10 خرداد 90 12:05
وووااااای.با اینکه نمی دونم کیه از خوشحالی گریه ام گرفت . ایشاالله زودتر عکس تربچتون رو ببینیم
مامان نرگس
10 خرداد 90 13:03
سلام خوبی تبریک میگم به خاله نرگس و به کیانا جان که این قدر خوشحالی. خدا هیچ خونه ای رو بدون دردسر(بچه) نکنه. خدایا به زودی زود زودتر از اون که ما فکرشو بکنیم کیانا رو هم مامان کن الهی آمین
خاله پپو
10 خرداد 90 13:04
وااااااای خدا! نمیدونی چقدر خوشحال شدم. واقعا" خدا همه مادرای چشم انتظارو شاد کنه. مرسی از خبر خوبت گلم. همیشه خوش خبر باشی. ایشاا... یه روز بیای و خبر مثبت شدن آز خودتو بدی.
مامان عسل
10 خرداد 90 13:42
مبارکههههه انشاا... همین روزا خبر ممان شدن خودتونو بذارین
mamane amir ali
10 خرداد 90 14:17
salam.ma ham khoshhal shodim.
khodaro shokr ke moshkel ra shoma nadari va shoharetan hast.ama sahar madarzadi engar boodeh .naresayi tokhmak dareh .goftan 5 milion hazinasheh.ebnrsina.khanevadash tavane mali nadaran.sahar shoharesho miparasteh velesh nemikoneh.ama shoharesh saro goshesh mijonbeh.va bahaneh bacheh va sardieh ... saharo dareh.migeh man talagh nemidam khodesh bereh.ama sahar nemireh.khare khareh pishesh.nemidonim che kar konim.sahar afsordegi ham peida kardeh.kholaseh nemidonim.


مامان حسین
10 خرداد 90 15:08
وای عزیزم نمیدونی چقدر حوشحال شدم . از شدت خوشحالی اشک تو چشام جمع شده.خداروشکر.
مامان ماهان
10 خرداد 90 16:07
خدارو شکر ...خیلی خوشحال شدم الهی بزودی خبر نی نی دار شدن خودتو به ما بدی
مامان ابوالفضل
10 خرداد 90 17:52
سلام سلام سلام وای چقدر خوشحال شدم قرار بود که 13 خرداد مشخص بشه، انگار جلوتر مشخص شده خدا رو شکر از این انتظار 20 ساله رها شدن امیدوارم به زودی خبر تربچه ی کوچولوی خودتو بشنوم و بخونم مامان تربچه ی مهربون
هاله مامان ترمه
10 خرداد 90 19:29
هزار بار شکر هزار بار تبریک هزار بار از تو ممنون که خبرم دادی و برام پیغام گذاشتی
آرام
10 خرداد 90 20:33
با اینکه نمیدونم کیو میگی ...ولی منم براش خیلی خوشحال شدم کیانا جونم...
مامان اراد
11 خرداد 90 1:40
سلام خيييييييييييلي خوشحال شدم. مرسي كه خبرم كردي.خیلی خوشحال شدم انشاالله بزودی خبر نی نی دار شدن خودتون رو هم به ما بدی.منتظرمون نذاريااااااااا
مامان سید ابوالفضل
11 خرداد 90 13:43
______$$$$$$$$________$$$$$$$$$_________ _____$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$$$_______ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ ___________$$$$$$$$$$$$$$$$$____________ _____________$$$$$$$$$$$$$______________ ________________$$$$$$$_________________ ___$$$___$$$______$$$_______$$$___$$$____ __$$$$$_$$$$$______________$$$$$_$$$$$___ __$$$$$$$$$$$______________$$$$$$$$$$$___ ____$$$$$$$__________________$$$$$$$_____ ______$$$__*ღ*__________*ღ*___$$$_______ _______$________________________$________ سلام عزیزم مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکه خیلی خوشحال شدم وخوشحالی شما رو درک می کنم به خاطر اینکه خاله ی من هم بعد از بیست سال بچه دار شد.
نارینه
11 خرداد 90 15:11
خدارو هزاران بار شکر ... انشالله که خبر نینیدار شدن خودت رو بشنوم انشالله خدا خیلی بزرگه ... خیلی
مامانی کسرا
11 خرداد 90 20:14
وااااااااای هورااااااااا خدایا شکر وقتی دیدم نوشتی یه خبرخوب اول فکرکردم ماله خودته اما ازاین خبرهم خیلی خوشحال شدم از طرف من بهشون تبریک بگووووووووووو انشاالله واسه شما بشنویم بوووووووووس
نازنین نرگس نفس مامان
15 خرداد 90 18:26
خدا رو شکر الهی به دل خوشحالت خدا دلت رو شاد کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد