تربچه!

طلسم شکسته شد!

1390/3/22 20:57
نویسنده : مامان تربچه!
621 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

امروز رفتم دانشگاه

بالاخره طلسم شکسته ششششششششد

نامه ی سنوات ترم 6 رو گرفتتتتتتتتتتتتتمزبانکده محصل

وقتی رفتم بهم گفت خانم نامتون 25اردیبهشت آماده بودهZereshk

واااااااای من رو میگی انگار یه پارچ آب یخ ریختن رومniniweblog.com

واقعا نمیدونستم چی بگمniniweblog.com

یک مااااااااااه الکی سرکار بودمniniweblog.com

یک ماااااااااه دفاعم بیخودی عقب افتادniniweblog.com

وااااااای خدا از دست این بروکراسی چه کنمممممم

حالا بی حرف پیش گوش شیطون کر تصمیم دارم قبل از ماه مبارک دفاع کنمniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ماهان
23 خرداد 90 8:26
منم عصبانی شدم عزیزم
مامان حسین
23 خرداد 90 13:04
سلام مامان تربچه موفق باشی عزیزم.ایشالله طلسم تربچتم بشکنه.
مامان ابوالفضل
23 خرداد 90 15:17
سلام دوست جونم خوشحال شدم امیدوارم که همه چیز مرتب پیش بره
مامان صفا
23 خرداد 90 17:51
سلام برا تاریخ دفاع تبریکات ما رو بپذیرید هر چی زودتر بهتر وقتی تموم شد حس سبک بالی مسرت باری پیدا میکنی. راستی چرا هر وقت وب شما رو باز میکنم هیچ قالبی نمی بینم و کاملاا مطالب در زمینه سفید ..آیا قالب نگذاشتین ؟ موفق وموید باشید
بابای تربچه
24 خرداد 90 0:31
امان از دست این طلسم


اماااااااااااااااان!
مامان ماهان
24 خرداد 90 14:29
سلام ممنونم که همیشه منو مورد لطفت قرار میدی بووووووووووووووووووووس از سایتهای مختلفی بر میدارم http://torobche.niniweblog.com/ http://www.tuxpi.com/ http://photomontager.com/ امیدوارم که قابل استفاده باشه
سارینا
24 خرداد 90 19:51
سلام گلم ..... بی خیال ما حالا حالا خا باید از دست اینا بکشیم ...بی خیال ...... ایشالله دفاع اتم خوب وبه موقع انجام میدی .....بوووووووووس
مامان سید ابوالفضل
24 خرداد 90 22:37
مدرسه ی مامان ها
25 خرداد 90 7:21
موفق باشی مامان پرتلاش و زحمت کش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد