تربچه!

بابا سینا و هنر کیک پزی!

1390/3/24 20:26
نویسنده : مامان تربچه!
854 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

دیروز عصر بابا سینا برامون کیک پختniniweblog.comniniweblog.com

واااااااااای چه کیکیniniweblog.com

خیلی خوشمزه بودniniweblog.com

دستت درد نکنه بابا سیناniniweblog.com

وقتی آماده شد با مامان جون مرضیه، بابا جون کاوه، خاله زهرا و دایی محمد خوردیمشniniweblog.com

همین یک تکه باقی موند و گفتم تا تموم نشده ازش عکس بگیرم!

کیک بابا سینا

کیک بابا سینا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان عسل
24 خرداد 90 20:53
به به چه پدر هنرمندی البته هنرمن و کمیاب
مامانی کسرا
24 خرداد 90 21:54
بین خودمون بمونه ظاهرش که تعریفی نداره
مزش چی خوب بود؟

ظاهرش خوبه که
مزش هم خوب بود
مامان صفا
24 خرداد 90 22:33
وای دلم خواست خیلی وقته کیک خونه گی درست نکردیم.نوش جونتون تازشم به نظرم خوشگل دو رنگ بود اسفنجی بودنش هم مشخص...تبریک به بابایی فکر کنم شیرنی پیش دفاع..
مامان سید ابوالفضل
24 خرداد 90 22:33
سلام عزیزم آفرین به بابای هنرمند و مهربون از ظاهر کیک مشخصه که خیلی خوشمزه بوده نوش جونتون
زینب
24 خرداد 90 23:16
خاله منم کیک می خواممممممممممممممممم
مامان ماهان
24 خرداد 90 23:58
بابا ایول به همسرت از این کارا هم بلده
مدرسه ی مامان ها
25 خرداد 90 7:16
سلام چه هنرمندانه پخته شده از قیافه اش معلومه که خوشمزه اس
خاله پپو
25 خرداد 90 9:46
به به! باز خوبه به کیکش رسیدم. (چقدر نوشتی و ما نرسیدیم) نمیدونم راجع به کدومشون بنویسم، کل لوز المعده ام اومد تو دهنم. خلاصه اینکه همه شو خوندم و حظ کردم واسشون.
نگار
25 خرداد 90 10:44
سلام عليكم ...بابا من همش دو هفته نبودم ها؟؟؟ راستي نگفتي خبر خوبت چي بود؟؟؟
مامان حسین
25 خرداد 90 10:51
افرین به بابای تربچه...خیلی هنرمنده.
مامان محمد عرفان
25 خرداد 90 16:02
سلام به مامان تربچهخوشبحال شما و تربچه با این بابای فعالتونخوشحال میشم به وب ، ما هم سری بزنید
مامان علیرضا
25 خرداد 90 18:21
سلام فکر کنم بابای تربچه حواسش هست که روز پدر نزدیکه بخاط همین هنراشو داره نشون میده. کادوش یادت نره
مامان سید ابوالفضل
25 خرداد 90 20:49
میلاد با سعادت مولود کعبه مولی الموحدین ،امیرالمومنین، امام علی (ع) محضر امام عصر و الزمان، امام الانس و الجان حجت ابن الحسن العسکری حضرت مهدی عجل الله تعالی فرج و تمام عاشقان حضرت تبریک وتهنیت باد. روز پدر مبارک
مامان ابوالفضل
26 خرداد 90 12:39
سلام سلام سلام آفرین به بابایی با این هنرمندیش آفرین به مامانی با این ذوقش دوست دارم
نازنین نرگس نفس مامان
1 تیر 90 21:41
نوش جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد