تربچه!

برگشتیم به خونه

1390/3/27 12:01
نویسنده : مامان تربچه!
781 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

دیروز برگشتیم تهرانniniweblog.com

وای هیچ جا خونه ی آدم نمیشه

از صبح افتادم به جون خونه آخه پر از خاک شده

niniweblog.com niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

 

خاک که چه عرض کنم، دوده!

فردا خاله جون نرگس داره میاد تهران خونم، یکشنبه وقت سونو داره. دکتر میخواد تربچه های خاله رو ببینه و بهش نشون بده. من به همه گفتم به دلم افتاده 3تا تربچه هست، 2تا پسر و یه دختر

niniweblog.comniniweblog.com

حالا ببینیم پیشگویی مامان درست از آب درمیاد یا نه!

فردا صبح باید با بابایی بریم خرید، آخه یخچال خالی خالی هست!niniweblog.com

راستی یه خبر خوب مامانی

امروز رفتم توی اتوماسیون دانشگاه و دیدم پروپوزالم برای بار دوم تصویب شده! یک مرحله ی دیگه به دفاع نزدیک شدمniniweblog.com

حالا باید تاریخ دفاع تعیین کنم. باید کلی با بابایی برای تاریخش فکر و برنامه ریزی کنیم تا برنامه هامون توی هم نره و قاطی نشه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان ماهان
27 خرداد 90 12:12
رسیدن بخیر گلم خوش گذشت الهی همیشه گشت و گذار باشه عزیزم بووووووووووووووووس
مامان عسل
27 خرداد 90 12:22
سلام خانومي گل،مامان تربچه، من هم از بيماراي رويان بودم شكر خدا نتيجه گرفتم، عسل من قراره مهر ماه به دنيا بياد من فقط از خدا يه بچه سالم و صالح خواستم و غير اين نمي خوام، سوره مريم را بخون و خصوصاً دعاي ذكريا، مطمئن باش نتيجه ميگيري. منتظر خبر خوبت هستم عزيزم
مامان سید ابوالفضل
27 خرداد 90 12:33
مامان عسل
27 خرداد 90 12:43
سلام برای دفاعت خوشحال شدم امیدوارم پیش بینیتونم درست باشه
مامان ابوالفضل
27 خرداد 90 15:32
سلام به مامانی خیلی خوشحالم برگشتی به خونه امیدوارم که در تمام مراحل به ویژه دفاعت موفق باشی
سارا
27 خرداد 90 18:04
اگر بدانی... چه کسی،کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؟ "پدرت"را می پرستی!!! روز پدر مبارک خوشحال می شیم بیاید پیشمون عزیزم من لینکت کردم ممنون بابت لینک
مامان زینب
27 خرداد 90 19:51
سلام امیدوارم توی دفاعت موفق باشی
مامان علیرضا
27 خرداد 90 23:25
سلام عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشی بویژه تو دفاعت
mamane amir ali
27 خرداد 90 23:47
azizam.khoshhalim ke amadi omidvarim dar defa movafagh beshi. saharam ke hichi.khodesho zadeh be bi khiali. migeh ye tor misheh digeh. bayad moshakhas koni che reshteh honari?ta esmet sabt besheh. mersi
سيدمهدي
28 خرداد 90 8:48
سلام.خواهري جان آپم زودي بيا البته خواهشا
خاله پپو
28 خرداد 90 14:31
خسته نباشی گلم.
مامان حسین
28 خرداد 90 15:29
سلام رسیدن بخیر.خوش گذشت؟؟؟
مامان نی نی ناز
28 خرداد 90 16:46
نسترن
28 خرداد 90 20:12
سلام مامان تربچه جون. خوبید؟خوشید؟رسیدن بخیر. مرسی که بهم یر زدین.1دنیا شاد شدم وبلاگتون خییلییییی خوب و صمیمیه. با اجازتون من لینکتون میکنم. تا بعد
خاله پپو
29 خرداد 90 10:39
قاقالی لی چه چطوره؟ معلومه سرگرم برنامه ریزی برای دفاعی ها! موفق باشی.
مریم
29 خرداد 90 12:55
سلام مامان تربچه خیلی وبلاگ نازی داری و قشنگ مینویسی. تو رو جزو مامانایی میذارم که موقع زایمانم واسشون دعا خواهم کرد که هرچه زودتر صاحب یه نی نی ( مخصوصن یه نی نی) خوشمل بشن همیشه شاد و موفق باشی
منا مامان فینگیلی
29 خرداد 90 13:19
سلام مامان تربچه ایشالا به همین زودی بیای و خبر تربچه دار شدنت را بنویسی! وااای 3 قلو طفلی خاله نرگس!
مامان فهیمه
29 خرداد 90 18:12
سلام عزیزم: مرسی از اینکه احساسات پاکتو اینجوری به من نشون دادی گلم. یه چیزیو میدونی؟ توی دنیای نی نی وبلاگی..تو بهترین دوست منی... دوستت دارم عزیز.خیلی زیاد. خیلی دوست دارم صدای نازتو بشنوم مهربون فعلا تا بعد.
سارا
29 خرداد 90 18:52
سلااام عزیزم مرسی که اومدی 3قلو؟آخه چه جوریی خوش به حالتون ارثیه یا نه؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد