تربچه!

با کمی تاخیر!

1390/9/19 10:09
نویسنده : مامان تربچه!
1,242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

خوبی مامانی؟

سه شنبه ای که گذشت یعنی درست روز عاشورا، "با هم بودن من و بابا" رفت توی 7سال! یعنی 6سالش تموم شد

چون امسال سالگرد ازدواجمون روز عاشورا بود به احترام امام حسین (ع) پست نذاشتم برات.

چه روزی بود 15 آذر 84

یادم باشه سر فرصت داستان عروسیمون رو هم برات بنویسم!

البته داستان خواستگاری رو هم طلب داری ها !!!

از خدا ممنونم به خاطر همسر خوبی که نصیبم کرده  خدا کنه به حق امام حسین (ع) تا آآآآآآآآآآآآخر عمر با هم با خوشبختی زندگی کنیم (البته تو و خواهر رو برادرات هم باشین!)

تاسوعا و عاشورا بابا تعطیل بود برا همین رفتیم جهرم. روز عاشورا با بابا و عمه سلما رفتیم دسته ها رو نگاه کردیم. مراسم جهرمی ها باشکوه و جالبه. من که دوست دارم. تازه اسب و شتر هم دیدیم

این روزها به سرعت برق و باد میگذره و ما به موعد تحویل خونمون نزدیک میشیم.

من که دیگه طاقت ندارم. بابایی هم همین طوره  از روزشماری گذشتیم و به ساعت شماری رسیدیم!

بابا که میره سر کار من هم خودم رو یک جوری سرگرم میکنم تا زمان سریع تر بگذره!

راستی

بابا جون کاوه امروز داره میره انگلیس پیش عمو افشین و عمه گلناز (عمه و عموی من) تا یک مااااااااااه هم میمونن. وااااااای خییییییییلی زیاده.

دلم برای عموم تنگ شده  12 ساله که ندیدمشون. شاید اگه بابا سینا سربازی رفته بود ما هم با باباجون کاوه می رفتیم. پارسال که دایی محمد باهاشون رفت و دیدار تازه کرد. تابستون هم عروسی دختر عمه دنا (دختر عمه ی من) هست. شاید اون موقع با باباجون رفتیم. البته به خاطر مسائلی خیلی دوست ندارم برم  حالا تا تابستون ببینیم چی میشه

دایی علی هم امروز برمیگرده قم. وای یک دفعه چه قدر تنها می شیم!

خدا به همراه همشون.

توی این همه رفتن یک خبر اومدن هم بهت بدم! دایی فرزاد (دایی من) جمعه ی هفته ی دیگه میاد ایران  البته خاله کامیلا (خاله ی من) هم قرار بود بیاد که افتاد برا عید. اونا رو هم 3-4 سالی میشه ندیدم!

 خدا پشت و پناه همه ی مسافرها باشه و همه ی دور افتاده ها رو به عزیزانشون برسونه

انشاالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

نارینه
18 آذر 90 16:27
عزاداریت قبول عزیزم ...
کاشکی زودتر خونتون رو تحویل بگیری ... ما دیگه صبرمون سر اومد برای اومدن تربچه نقلی ....

ممنون عزیزم
ما هم همین طور!
مامان فهيمه
18 آذر 90 22:53
مامان امیر علی
19 آذر 90 0:49
سلام عزیزم مبارک باشه ایشاله صد سال به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی کنید .راستی داستان عروسیت را هم بنویش منتظرم .بوس


سلام
چشم!
مامان محمد پارسا
19 آذر 90 9:18
سلام عزیزم
انشاالله سالیان سال در کنار هم خوشبخت و شاد زندگی کنید و روزهای خوبی داشته باشید عزاداریهاتون هم مورد قبول در گاه حق بابای محمد پارسا هم خیلی دلش می خواست امسال جهرم باشه اما به خاطر شرایط من نشد بره انشاالله در فرصت های بعدی اما کلی از مراسمات با شکوه عزاداریهای محرم برام تعریف کرد

سلام عزیزم
ممنون
مامان ارميا
19 آذر 90 9:43
سلام گلم. خوبي. جاي بابا كاوه خالي نباشه. خوش به حالتون كه شما هم دير يا زود ميرين و يه سفر به يادموندني ميكنين.

سلام عزیزم
ممنون
احتمال زیاد نمی ریم!
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
19 آذر 90 17:31
سالگرد ازدواجتون مبارک.
عزاداریهاتون قبول

ممنون عزیزم
خاله جون
20 آذر 90 14:58
سلام عزیزم.انشالله سالیان سال در کنارهم به خوبی وخوشی ، شیرین ، زندگی کنید.




ممنون عزیزم
مامان نی نی ناز
20 آذر 90 18:35
سلام عزیزمممم عزاداریاتون قبول ...

سالگرد ازدواجتون هم مبارک ... خدا شما رو برای هم حفظ کنه ... ان شالله هر روز عشقتون به هم بیشتر شه ...

از خدا میخوام تربچه جون رو زود بفرسته براتون تا خوشبختیتون رو تکمیل کنه


برای وبم رمز گذاشتم .... خصوصی برات می ذارم دوستم

ممنون عزیزم
مامان محمد پارسا
20 آذر 90 19:01
مامان نگین
21 آذر 90 1:25
خانمی سلام. با آرزوهای خوب برای شما سالگرد عروسیتون مبارک. عزاداریتون قبول درگاه حق انشااله

سلام عزیزم
ممنون
خاله پپو
21 آذر 90 14:13
سلااااام خاله جون. خوبی؟ خوشحالم که به زودی میرین تو خونه خودتون. میتونم حدس بزنم چه حالی دارین....
مبارک باشه. ایشاا... صدای تربچه فضای خونتونو پر از شادی مضاعف کنه....
همیشه به یادتم گلی.

سلام پروین جون
ممنون
شکلات مامانی وباباش
21 آذر 90 16:47
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک اشاا.. همیشه در کنار هم خوش باشین ومسافراتون هم سلامت باشن

سلام گلم
ممنون
سارینا
22 آذر 90 0:37
مبارک باشه عزیزم ایشالا به سلامتی

ممنون عزیزم
مامان امیر علی
22 آذر 90 1:04
ایشاله همیشه شاد و سلامت باشین .عزیزم خوشحال می شم به کد 120 برای امیر علی من هم رای بدین جهت شرکت در مسابقه جشنواره یک سالگی نی نی وبلاگ .مرسی

سلام عزیزم
ممنون
خاله پپو
22 آذر 90 8:21
سلام عزیزم. من هرکاری می کنم پستهای سایت ماه بانو برام باز نمیشه. چراااااا؟؟؟؟؟
راستی خیلی سایت قشنگ و کاربردیه. دستت درد نکنه.

سلام پروین جون
نمیدونم؟؟؟؟؟؟؟؟
تا حالا همچین مشکلی گزارش نشده.
از چه مرورگری استفاده می کنی؟
اگه عضو نشدی عضو شو شاید باز شد
زهرا
22 آذر 90 10:20
خوشبخت و شاد باشید...

ممنون
مامان ماهان
23 آذر 90 16:27
سلام عزیزم
مبارک باشه الهی به سلامتی
اومدن دایی خوبت رو هم پشاپیش میگم چشمتون روشن

سلام عزیزم
ممنون
مامان امیر علی
23 آذر 90 20:56
مرسی عزیزم به ما رای می دین ممنون
مامان امیر علی
24 آذر 90 10:51
مرسی عزیزم از نظراتت و از حمایتی که همیشه از ما می کنی .ممنون
سارا
24 آذر 90 14:13
سلام عزیزم خوبی؟تبریک می گم دوست جون بابت سالگرد عروسی ببخشید یه مدت نبودم بهت سر بزنم وبلاگمو به روز کردم یه مطلب که ثابته واسه مسابقه گذاشتم بعدشم که نوشتم دیگه منتظرت هستم دوسی با نظرت خوشحالم می کنی
مامان محمد پارسا
24 آذر 90 21:24
مامان محمد پارسا
25 آذر 90 8:45
سلام خاله جونی
خبر جدید چی داری ؟ ؟ ؟

سلام عزیزم
سلامتی!
خاله جون
25 آذر 90 22:06
سلام خانمی خوبی
محض فوضولی بود

عزیزم "چه خبر" که دیگه فضولی نیست!
فعلا که همه جا امن و امانه!
مامان حارث
25 آذر 90 23:38
تبریک میگم
مامان صفا
26 آذر 90 19:44
سلام خاله تربچه جون
دیگه مارو دوست نداری...!!
من هر چی میام ماه بانو بخش ادامه مطلبش باز نمیشه... چه کنم من شب یلدا می خوام
دوست دارم

سلام عزیزم
خوبی؟
من که هفته ای دو سه بار میام توی وبلاگت اما به روز نمی کنی
ماه بانو با اینترنت اکسپلورر مشکل پیدا کرده
اگه میتونی گوگل کروم نصب کن
اگه هم امکانش نیست ادامه ی مطلب رو که زدی یک علامت ضربدر بالای صفحه سمنت چپ هست، روی اون کلیلک کن تا مطالب رو برات بیاره
دارم روش کار می کنم اما هنوز مشکلش رو نفهمیدم

مامان امیر علی
27 آذر 90 11:33
خانمی ممنون از نظرات قشنگت .دوست د اریم .
سمانه مامان پارسا جون
27 آذر 90 13:29
سلام خانومی مبارک باشه

سلام
ممنون عزیزم
مامان ابوالفضل
27 آذر 90 19:25
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک ایشاالله سال دیگه با تربچه هاتون جشن بگیرین
مامان پریاگلی
28 آذر 90 9:29
انشاالله که هر چه زودتر انتظارتون سر بیاد و به سلامتی و میمنت برین تو خونه ی خودتون آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
جغله كوچولو
28 آذر 90 14:00
جغله: سلام بر شما وبلاگتون رو ديدم و مطالبش رو خيلي خوب هست ايشالا سلامت و موفق باشيد.. در ضمن باعث افتخارمه كه در ليست دوستان شما من هم باشم خوشحال ميشم به وبلاگ من هم تشريف بياريد... خدا نگهدارتون باشه http://jegheleh.niniweblog.com/
مامان عسل
29 آذر 90 1:34
مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه
مامان آریا
3 دی 90 19:10
سلام عزیزم.سالگرد ازدواجتون مبارک.
ایشالله سال دیگه با تربچه یه جشن حسابی بگیرین هااااا ببخشید که دیر به دیر سر میزنم از دست این پسر شیطونه

سلام عزیزم
عیب نداره

مامان نینی
4 دی 90 15:01
سلام عزیزم خوبی ؟ سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالله به پای هم پیر شید
مامان نفس طلایی
5 دی 90 20:06
سالگرد یکی شدنتون مبارک
مامان نازی نرگس
17 دی 90 0:48
ایشالا که سالیان سال عاشقونه کنار هم زندگی کنید و روزهای اولی که رفتید خونه خودتون یه مهمون نقلی بیاد توی دل مهربونت یه مهمون که کنج دلت بشینه و ما هم خوشحال که داریم خاله میشیم
آلاء
28 دی 90 12:53
چه جالب ما 19 آذر 84 عروسی کردیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد