تربچه!

من برگشتم!

1390/6/9 14:30
نویسنده : مامان تربچه!
652 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام

سلاااااااااااام

من برگشتم

جای همتون خالی بود

همه جا به یاد همه ی دوستان بودم

خیـــــــــــــــــــــــلی دعاتون کردم (البته اگه قبول بشه!)

هر جا رفتم اسم همه ی دوستان رو آوردم وبهترین ها رو براتون از خدا خواستم (مخصوصا توی حرم حضرت رقیه و رئوس الشهدا که سر حضرت عباس و حضرت علی اکبر دفن بود).

سفرنامه آمادست فقط باید تایپش کنم.

انشاالله در اولین فرصت، روز به روزِ سفر رو همراه با عکس هایی که گرفتم میذارم روی نت

از همتون ممنون که دعام کردین

دوستتون دارم

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس

 

راستی

عید همه مبــــــــــــــــــــــــــــــــارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله جون
9 شهریور 90 17:18
سلام خوش اومدی زیارتتون قبول از اینکه آپ هستی خوش حالم همیشه سر می زدیم ومنتظرتون بودیم دلمون واسه شما تنگ شده بود
مامان نی نی گولو
9 شهریور 90 23:04
سلام عزیزم قبول باشه عیدتون مبارک
آرام
10 شهریور 90 11:33
سلام عزیزم..زیارت قبول
مامان ابوالفضل
10 شهریور 90 13:28
سلاممممممممممممممممممممممممممم به سلامتی زیارت قبول عیدتون هم مبارک خیلی خوشحالم می بینمت
مامان صفا
10 شهریور 90 23:59
سلام عزیزدلم زیارتتون قبول حق،ممنون یاد ما بودیو ما هم براتون دعا کردیم انشاالله همیشه خوش باشین.. بوس یکی اون ور یکی این ور برا زیارت قبولی
مامان آرین
11 شهریور 90 12:57
سلام زیارت قبول و رسیدن به خیر


سلام
ممنون عزیز
مامان نی نی ناز
11 شهریور 90 13:50
سلااااااااااام رسیدن به خیر زیارت قبول ممنون که به یادمون بودی بوووووووووووووسسسسسسس
مادر کوثر
12 شهریور 90 10:08
سلام سلام خوش اومدین زیارت قبول
مادر کوثر
12 شهریور 90 10:08
عزیزم میخوام وبلاگ کوثرجونو آفلاین کنم اما چون دوست دارم بازم ببینمت به این سایتمون که به زودی آپ میشه، حتما سر بزن http://widenet.ir/ خوشحال میشم لینکش کنی.مرسی. راستی آخرین پستهای وبلاگ رو هم ببین.
نارینه
12 شهریور 90 15:42
سلام عزیزم ... زیارتتون قبول ... ممنونم که مارو فراموش نکردید ... انشالله باز هم قسمتتون بشه ... البته اینبار همراه تربچه جون
نارینه
12 شهریور 90 15:51
سلام عزیزم ... زیارتتون قبول ... ممنونم که ما رو فراموش نکردید ... انشالله باز هم قسمتتون بشه ... البته اینبار همراه با تربچه جووووون

ممنون گلم
مامان ماهان
15 شهریور 90 8:19
خوووووووووووووووش اومدی خانمی ممنونم که به فکر ما هم بودی الهی دفعه بعد با تربچه جون بری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه! می باشد