تربچه!

سفرنامه ی سوریه-لبنان قسمت هشتم (پایانی)

1390/6/24 8:31
نویسنده : مامان تربچه!

روز هشتم: به سلامت!

8/8/1390

امروز روز بازگشت هست. شب سعی کردیم زود بخوابیم چون ساعت 3 حرکت داشتیم. ساعت حدود 1 شب بود که دیدیم سینا داره ناله می کنه. واااااااااااااای خدای من سینا جونم تب داشت.

ادامه ی مطلب را ببینید

روز هشتم: به سلامت!

8/8/1390

امروز روز بازگشت هست. شب سعی کردیم زود بخوابیم چون ساعت 3 حرکت داشتیم. ساعت حدود 1 شب بود که دیدیم سینا داره ناله می کنه. واااااااااااااای خدای من سینا جونم تب داشت. داشتم از ترس و ناراحتی می مردم. خدایا من غریبم، دست تنهام، 2ساعت دیگه باید حرکت کنیم، چه کنـــــــــــــــــــــــــــــم؟

تنها کاری که از دستم براومد این بود که سوره ی حمد رو میخوندم و بهش فوت می کردم. این طور مواقع نباید پاشویش کنم آخه سینا وقتی تب داره با پاشویه حالش بدتر میشه. اما اگه تب و لرز کنه پاشویه اثر داره! خدا رو شکر خدا رو شکر لرز نداشت. کم کم خوابمون برد. ساعت 2:30 بود که reception هتل زنگ زد و با لهجه ی بامزه اش گفت: "حرکت، حرکت"!

خداروشکر سینا حالش خوب خوب شده بود!

صبحانه رو ساعت 8:30 لب مرز سوریه-لبنان خوردیم و حدود ساعت 9:30 الی 10 رسیدیم فرودگاه دمشق. کارهای پاسپورت رو انجام دادیم و رفتیم سالن ترانزیت. پرواز به موقع پرید (12:30). ساعت 4 به وقت ایران فرودگاه امام بودیم و تا رسیدیم خونه شده بود 7.

پایان

این هم سفرنامه ی ما

ممنون که همراهی کردید و نظرات قشنگتون رو بیان کردید.

مامان فهیمه
به سلامتـــــــــــــــــــــی چه حمد هایی که خوندی پرقدرت بوده... البته دلت هم پاک بوده...خوب خدا رو شکر که سفرتون به سلامتی تموم شد...
مامان آرین
سلام وخسته نباشید . سفرنامه رو دونه به دونه دنبال کردم فکر نمیکنم اگه خودم میرفتم چیز بیشتری نصیبم میشد دستت درد نکنه.ایشالا همیشه مسافرتهای خوب خوب
خاله جون
مامان ابوالفضل
خدا رو شکر که سفر با بیماری ناراحت کننده نشد و آقا سینا بابای تربچه زود خوب شدن همیشه به سفر و شادی باشین
مامان نیاز
سلام من هدا سادات مامان نیاز هستم و واقعا از قلمت خوشم اومد خیلی روون مینویسی موفق باشی